Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni placu Małego Targu wraz z poprawą funkcjonalności ul. Ogrodowej realizowana w ramach projektu pod nazwą: Opole Lubelskie do dotknięcia, do zasmakowania-rewitalizacja gospodarczo-społeczna historycznego centrum Opola Lubelskiego

Gmina Opole Lubelskie ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Lubelska
  • Województwo: brak
  • Telefon/fax: tel. 81 827 72 01 , fax. 81 827 72 00
  • Data zamieszczenia: 2019-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Lubelskie
    ul. Lubelska 4
    24-300 Opole Lubelskie, woj. brak
    tel. 81 827 72 01, fax. 81 827 72 00
    REGON: 43102002600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umopolelubelskie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni placu Małego Targu wraz z poprawą funkcjonalności ul. Ogrodowej realizowana w ramach projektu pod nazwą: Opole Lubelskie do dotknięcia, do zasmakowania-rewitalizacja gospodarczo-społeczna historycznego centrum Opola Lubelskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja miasta Opole Lubelskie polegająca na przebudowie istniejącego targowiska miejskiego przy ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim oraz przebudowie ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Przebudowę Małego Targu, w ramach której przewidziano miedzy innymi: a) Rozbiórkę istniejących wyeksploatowanych zadaszeń; b) Modernizację istniejącego targowiska poprzez budowę dwóch wolnostojących budynków o konstrukcji murowanej wraz z instalacjami, stanowiących zespół zadaszonych stoisk handlowych z sanitariatami; c) Budowę ogrodzenia targowiska; d) Budowę chodników, utwardzonych placów manewrowych; e) Wyposażenie w obiekty małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki itp. ) oraz zakup wyposażenia stoisk handlowych (ławki, stoły, półki); f) Wycinkę drzew oraz wymianę zieleni według projektu zieleni; g) Budowę przyłączy zewnętrznych (wod – Kan, elektryczne) do projektowanego budynku z sanitariatami wraz z ich oznakowaniem oraz wewnętrznych instalacji wod kan, WLZ i instalacji elektrycznych; h) Wykonanie niezbędnych badań, pomiarów, w tym badań wody w akredytowanym laboratorium; i) Budowę oświetlenia zewnętrznego; j) Budowę monitoringu małego targu; k) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej i powykonawczej; 2) Przebudowę ul. Ogrodowej w Opolu Lubelskim, w ramach której przewidziano: a) Przebudowę skweru publicznego przy ul. Ogrodowej , gdzie przewidziano wymianę nawierzchni, zieleń, wyposażenie w obiekty małej architektury; b) Przebudowę parkingu i placu manewrowego przy ul. Ogrodowej; c) Przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej z przyłączami w ul. Ogrodowej oraz częściowo w Placu Studziennym ( w celu wyjścia z przebudowywaną siecią wodociągową poza zakres przebudowywanej ul. Ogrodowej); d) Budowę kanalizacji deszczowej; e) Budowę kablowego oświetlenia drogowego wraz z podpięciem do punktu zasilania; f) Przebudowę nawierzchni ul. Ogrodowej na odcinku od ul. Nowy Rynek/Lubelska do ul. Cichej wraz z oznakowaniem pionowym i poziomym; g) Przebudowę chodników, zatoczek postojowych; h) Wymianę zieleni w ul. Ogrodowej; i) Wyposażenie w obiekty małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki itp. ) j) Zapewnienie obsługi geodezyjnej oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej; k) Oznakowanie tymczasowe robót zgodnie z projektem organizacji ruchu drogowego wraz z zakupem niezbędnego oznakowania; l) Zapewnienie pełnienia nadzoru archeologicznego w przypadku konieczności wraz ze sporządzeniem niezbędnych dokumentów, sprawozdań celem złożenia do LWKZ w Lublinie. 3. Gruz pochodzący z rozbiórki Wykonawca zagospodarowuje we własnym zakresie, za wyjątkiem gruzu posiadającego wartość użytkową takiego jak rozbiórkowa kostka, krawężniki, obrzeża betonowe oraz destrukt asfaltowy, konstrukcje stalowe istniejących wiat. Powyższy asortyment należy przetransportować na plac składowy zlokalizowany przy Al. 600 lecia 8 w Opolu Lubelskim. 4. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa składająca się z projektu budowlanego, wykonawczego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, projekty organizacji ruchu drogowego stanowiąca załączniki do SIWZ . 5. Informujemy, że przedmiotem inwestycji jest zagospodarowanie przestrzeni Małego Targu oraz poprawa funkcjonalności ul. Ogrodowej. Zakres zamówienia dotyczący przebudowy ul. Ogrodowej zawarty jest w projekcie budowlanym dotyczącym rewitalizacji całego obszaru zabytkowego centrum Opola Lubelskiego. Zamawiający zamieszcza całość projektu budowlanego, natomiast Wykonawca realizuje tą część projektu budowlanego, która dotyczy robót objętych przedmiotem zamówienia. Niektóre przedmiary robót również obejmują szerszy zakres np. przedmiar robót dotyczący kanalizacji deszczowej. Wykonawca bierze pod uwagę zakres robót dotyczący przebudowy ul. Ogrodowej od ul. Lubelskiej do ul. Cichej. 6. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca: a) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; b) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane, nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca będzie zawiadamiał zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy prawo zamówień publicznych. c) Jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy. 9. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w Części III SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 50 000 zł brutto. 1. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm). 6) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Nr konta: 76 1020 3235 0000 5002 0007 4336 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski w Opolu Lubelskim, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie w Punkcie Obsługi Klienta na parterze Urzędu Miejskiego w Opolu Lubelskim lub dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - Do oferty prosimy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (np. dokumenty rejestrowe itp).; -Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach