Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni o szczególnym znaczeniu dla społeczności lokalnej przy kościele w Liniewie

Parafia Rzymskokatolicka p.w. Miłosierdzia Bożego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-420 Liniewo, ul. Wyzwolenia 23
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 687 81 94 , fax. 0-58 687 81 94
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Miłosierdzia Bożego
    ul. Wyzwolenia 23 23
    83-420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 0-58 687 81 94, fax. 0-58 687 81 94
    REGON: 04008193500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Prafia Rzymskokatolicka

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni o szczególnym znaczeniu dla społeczności lokalnej przy kościele w Liniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm, obrzeży betonowych, wykonanie koryta na powierzchni 220 m2, wykonaniu podbudowy o grubości 12 cm po zagęszczeniu. Montaż obrzeży betonowych, oraz ułożenie nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm o łącznej powierzchni 670 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu jest wymagane wadium i wynosi wadium w wysokości 2500 zł ( słownie dwa tysiące pięćset złotych) Wykonawca wnosi wadium: w pieniądzu, sposób przekazania: na konto Zamawiającego Parafia Rzymsko-katolicka p.w. Miłosierdzia Bożego w Liniewie (Bank PKO BP oddział Kościerzyna 07 1020 1879 0000 0602 0019 9927) z dopiskiem Zagospodarowanie przestrzeni o szczególnym znaczeniu dla społeczności lokalnej przy kościele w Liniewie lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający wykluczy Wykonawcę, w przypadku, gdy w ofercie będzie załączony przelew, a na rachunek Zamawiającego w termie składania ofert nie będzie uznany, tzn pieniądze nie będą na rachunku Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi zawierać: termin obowiązywania ( musi obejmować okres związania oferta począwszy od upływu terminu składania ofert) kwota( równa kwocie wadium) gwarant lub poręczyciel ( wystawiający gwarancję lub poręczenia) beneficjent gwarancji lub poręczenia( Gmina Liniewo) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją ( gwarant lub poręczenia zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta, na konto wskazane przez beneficjenta) płatność na pierwsze żądanie ( poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądania beneficjenta, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności określonych w art. 46 ust 5 ustawy oraz art. 26 ust 3) Brak w poręczeniu lub gwarancji jakiegokolwiek z powyższych elementów, jak również wprowadzenie warunków ograniczających Zamawiającego w korzystaniu z wadium, traktowane będzie jako nie wniesienie wadium i skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Wykluczone zostaną oferty w których wadium zostanie wniesione w innej formie niż określone przez Zamawiającego, wniesione w mniejszej niż określił Zamawiający wysokości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 14 września 2006 r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm., w tym Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), a spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 w.w ustawy, a więc dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6.2. Celem spełnienia warunku zwartego w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wskazać, że: a)wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie budowy lub przebudowy chodników ciągów pieszych, zjazdów, zatok o wielkości minimum 500 m2 każda i wartości nie mniejszej niż 45.000 zł brutto każda. b) co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 6.3. Ocena spełniania w.w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć: 7.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania oferty. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.1.2. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art.22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć: 7.2.1 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. W wykazie tym należy wykazać, iż co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami w branży: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 7.2.2. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z załącznikiem nr 3a do SIWZ, w przypadku uczestnictwa w wykonywaniu zamówienia osób wskazanych w załączniku nr 3 do SIWZ nie będących pracownikami Wykonawcy. W przypadku wykonywania prac przez podwykonawców należy do oferty dołączyć załącznik nr 5 do SIWZ. 7.2.3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. a)wykonał co najmniej 2 roboty budowlane w ciągu ostatnich 3 lat w zakresie budowy lub przebudowy chodników ciągów pieszych, zjazdów, zatok o wielkości minimum 400 m2 każda i wartości nie mniejszej niż 45.000 zł brutto każda. 7.2.4. Dokumenty stwierdzające, że co najmniej jedna osoba, która została wymieniona w wykazie osób i podmiotów (załącznik nr 3 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia tj. co najmniej jedna z osób, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania robotami w branży: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) w rozdz. 7. pkt. 7.1.1. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 7.4. Dokumenty, o których mowa w pkt. 7.3. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 7.3, zastępuje się je sądowym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dotyczy to również pkt. 7.4. 7.6. Oferty wspólne przedstawione przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorstw jako partnerów (np. konsorcjum), będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informację wymienione w punkcie 7.1. dla każdego partnera konsorcjum, b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postawieniami, d) jeden z partnerów konsorcjum zostanie wyznaczony jako partner kierujący (lider), upoważniony do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów, e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. f) wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące konsorcjum, a nie pełnomocnika konsorcjum. g) W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem). Poza oświadczeniami i dokumentami Wykonawcy zobowiązani są do oferty złożyć: 7.6 Do oferty załączyć kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy wykonany zgodnie z załącznikiem 6 do SIWZ 7.7 Dowód wniesienia wadium 7.8 Formularz oferty zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ 7.9 Parafowany wzór umowy zgodny z załącznikiem nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.liniewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach