Przetargi.pl
Zagospodarowanie posesji biurowca Nadleśnictwa Nowe Ramuki

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-687 Olsztyn, Nowy Ramuk 19
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5133825 , fax. 089 5133810
  • Data zamieszczenia: 2013-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Nowe Ramuki
    Nowy Ramuk 19 19
    10-687 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5133825, fax. 089 5133810
    REGON: 51002251500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nowe_ramuki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie posesji biurowca Nadleśnictwa Nowe Ramuki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na przebudowie placu zaplecza gospodarczego nadleśnictwa w zakres której wchodzi: wymiana nawierzchni z płyt betonowych na kostkę brukową, wymiana systemu oświetlenia placu, wykonanie kanalizacji deszczowej dla znajdujących się w obrębie inwestycji budynków oraz powierzchni utwardzonych. Ponadto w zakres robót wchodzi rozbiórka budynku murowanego oraz dwóch przybudówek (wiat) drewnianych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ. Zakres inwestycji obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejących obiektów: a. budynku socjalnego murowanego z pomieszczeniem dawnego archiwum b. dwóch przybudówek do budynku gospodarczego (stodoły) z utylizacją eternitu 2) Podbicie betonem o grubości do 50 cm ław lub ścian fundamentowych odcinkami co 1 mb w budynku gospodarczym (stodoła) 3) Wykucie spoin w cokole kamiennym budynku gospodarczego (stodoła) oraz wypełnienie ich zaprawą. 4) Montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych przy budynku biurowca. 5) Zagospodarowanie terenu: a. rozbiórka istniejących nawierzchni z płyt żelbetowych z odwiezieniem płyt na miejsce wskazane przez zamawiającego b. utwardzenie nawierzchni placu kostką brukową granitową c. budowa ciągów komunikacyjnych pieszych utwardzonych brukiem klinkierowym d. budowa schodów terenowych o szerokości 2 m e. przygotowanie powierzchni pod tereny zielone z wypełnieniem ziemią roślinną włącznie f. wykonanie dojazdu do budynku gospodarczego (stodoły) z części płyt betonowych pochodzących z odzysku. 6) Wykonanie infrastruktury w obrębie modernizowanego placu: a) wykonanie kanalizacji deszczowej dla budynków gospodarczych oraz powierzchni utwardzonych b) przebudowa przyłącza elektrycznego napowietrznego do budynku biurowca c) przebudowa wewnętrznej sieci rozdzielczej nn. 0,4 kV d) wykonanie instalacji oświetleniowej placu e) ułożenie kable teletechnicznego f) ułożenie instalacji elektrycznej w budynku biurowym do zasilenia windy dla osób niepełnosprawnych 7) Wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego dla zmian związanych z infrastrukturą podziemną, rozbiórkami oraz nowymi elementami zabudowy. Wszystkie materiały użyte w toku realizacji inwestycji muszą posiadać wymagane przepisami atesty i certyfikaty. Ponadto Wykonawca w toku realizacji inwestycji uzgodni z zamawiającym kolory i wzory materiałów użytych na nawierzchnie, elementów oświetlenia oraz innych ważnych z punktu widzenia estetycznego oraz funkcjonalnego. Szczegółowy zakres rzeczowy określa projekt budowlany wielobranżowy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia i zabezpieczenia we własnym zakresie w cenie oferty: a) dostawy energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków, ciepła i innych niezbędnych mediów a także usunięcia i utylizacji odpadów w okresie realizacji robot będących przedmiotem zamówienia; b) utrzymania terenu i zaplecza budowy w należytym porządku (usuwania na bieżąco odpadów i śmieci zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami) w tym ustanowienia i uzgodnienia z Zamawiającym miejsca składowania odpadów i śmieci; c) zabezpieczenia i stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, w tym w szczególności zabezpieczenie przed wejściem na teren budowy osób nieuprawnionych; Zapewnienia w cenie oferty, obsługi geodezyjnej i geologicznej w pełnym zakresie wynikającym z realizacji przedmiotu umowy. Wskazane jest, by Wykonawca przeprowadził szczegółową wizję lokalną miejsca wykonywanych robót w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 10 000 zł Słownie: dziesięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_olsztyn/nadl_nowe_ramuki/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach