Przetargi.pl
Zagospodarowanie poscaleniowe terenów wokół autostrady A4 w Tarnowie - dzielnica Krzyż

Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Bernardyńska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6883100; 6883101 , fax. 14 6883115
  • Data zamieszczenia: 2016-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie
    ul. Bernardyńska 24
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6883100; 6883101, fax. 14 6883115
    REGON: 12268012100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie poscaleniowe terenów wokół autostrady A4 w Tarnowie - dzielnica Krzyż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania (części zamówienia). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w zakresie poszczególnych zadań: a) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o Programy Funkcjonalno-Użytkowe (PFU) dla poszczególnych zadań, b) wykonanie robót budowlanych wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót. 3. Podstawowe roboty wchodzące w składa zamówienia: 3.1. Zadanie nr 1 - Obiekt I: - w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zakresu robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę, b) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów, c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, d) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt techniczny) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, e) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót, f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na styku z drogami publicznymi, g) pozyskanie niezbędnych decyzji oraz zezwoleń administracyjnych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, itp. wymaganych przepisami prawa potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo, h) zapewnienie nadzoru autorskiego. - w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót rekultywacyjnych wraz z likwidacją zbędnych miedz i dróg, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew i krzewów oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, c) budowa nowych dróg o nawierzchni z kruszywa, d) przebudowa istniejących dróg, e) budowa rowów odwadniających, f) odmulenie oraz odtworzenie istniejących rowów, g) budowa lub/i przebudowa przepustów, h) likwidacja zbędnych miedz i dróg, i) wyrównanie terenu, j) budowa zjazdów, k) odkrzaczenie i rekultywacja terenów, - pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) uporządkowanie placu budowy, b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, c) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, d) Projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, e) Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) f) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji h) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, i) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym - do 7 dni po zawarciu umowy, j) zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, k) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych. l) sporządzenie kompletu wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków; 3.2. Zadanie nr 2 - Obiekt II: - w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zakresu robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę, b) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów, c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, d) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt techniczny) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, e) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót, f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na styku z drogami publicznymi, g) pozyskanie niezbędnych decyzji oraz zezwoleń administracyjnych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. wymaganych przepisami prawa potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo, h) zapewnienie nadzoru autorskiego, - w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót rekultywacyjnych wraz z likwidacją zbędnych miedz i dróg, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew i krzewów, oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, c) budowa nowych dróg o nawierzchni z kruszywa, d) przebudowa drogi o nawierzchni z kostki betonowej, e) przebudowa istniejących dróg, f) budowa rowów odwadniających, g) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami : energetyczną, teletechniczną, gazową, wodociągową na podstawie wydanych warunków gestorów sieci, h) odmulenie oraz odtworzenie istniejących rowów, i) budowa lub/i przebudowa przepustów, j) likwidacja zbędnych miedz i dróg, k) wyrównanie terenu, l) budowa zjazdów, m) odkrzaczenie i rekultywacja terenów. - pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) uporządkowanie placu budowy, b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, c) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, d) projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, e) Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) f) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji h) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, i) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym - do 7 dni po zawarciu umowy, j) zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, k) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych. l) sporządzenie kompletu wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków; 3.3. Zadanie nr 3 - Obiekt III: - w ramach zadania zaprojektuj: a) wykonanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zakresu robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę. b) wykonanie inwentaryzacji zieleni oraz uzyskanie zgody na wycinkę drzew i krzewów, c) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany i wykonawczy) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót wymagających pozwolenia na budowę, d) wykonanie dokumentacji projektowej (projekt techniczny) budowy i przebudowy dróg wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarem robót oraz kosztorysem inwestorskim dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę, e) wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu pieszego i pojazdów na czas trwania robót, f) wykonanie projektu stałej organizacji ruchu na styku z drogami publicznymi, g) pozyskanie niezbędnych decyzji oraz zezwoleń administracyjnych, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń itp. wymaganych przepisami prawa potrzebnych do rozpoczęcia prac budowlanych. Do występowania w imieniu Zamawiającego udzielone zostanie pełnomocnictwo. h) zapewnienie nadzoru autorskiego, - w ramach zadania wybuduj - wykonanie robót rekultywacyjnych wraz z likwidacją zbędnych miedz i dróg, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych decyzji i zezwoleń administracyjnych oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w tym: a) roboty przygotowawcze, b) wycinka drzew i krzewów, oraz ewentualne nasadzenia drzew zgodnie z wydaną decyzją wycinki drzew, c) budowa nowych dróg o nawierzchni z kruszywa, d) przebudowa istniejących dróg, e) budowa rowów odwadniających, f) usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami: energetyczną, wodociągową na podstawie wydanych warunków gestorów sieci, g) odmulenie oraz odtworzenie istniejących rowów, h) budowa lub/i przebudowa przepustów, i) likwidacja zbędnych miedz i dróg, j) wyrównanie terenu, k) budowa zjazdów, l) odkrzaczenie i rekultywacja terenów. - pozostałe prace, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonać, opracować i uzgodnić z Zamawiającym: a) uporządkowanie placu budowy, b) sporządzenie Programu Zapewnienia Jakości i planu BIOZ, c) plan zabezpieczenia dowozu materiałów budowlanych po istniejącej sieci dróg oraz ewentualnych dróg technologicznych, d) projekt lokalizacji zaplecza budowy wraz z uzyskaniem zgody zarządzającego terenem, e) Program gospodarki odpadami zgodnie z wymaganiami przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) f) dokumentacja fotograficzna dla wszystkich prowadzonych robót, a w szczególności dla robót zanikających, g) zapewnienie obsługi geodezyjnej inwestycji h) geodezyjna dokumentacja powykonawcza, i) sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego i uzgodnienie go z Zamawiającym - do 7 dni po zawarciu umowy, j) zapewnienie potrzeb polityki transportowej dla społeczności lokalnej na czas prowadzenia robót budowlanych, k) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem i normami dokumentów, w tym decyzji administracyjnych, wymaganych przy tego typu robotach budowlanych. l) sporządzenie kompletu wymaganych dokumentów, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, opracowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do zmiany w ewidencji gruntów użytku, oraz zmiany w ewidencji gruntów i budynków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), b) Zadanie nr 2 - 15.000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), c) Zadanie nr 3 - 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), w terminie wyznaczonym do składania ofert. W przypadku składania oferty na zadanie nr 1 i zadanie nr 2, wysokość wadium dla poszczególnych zadań należy zsumować. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rozszerzenie rękojmi na wykonanie przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: : http://bip.malopolska.pl/zdik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach