Przetargi.pl
Zagospodarowanie poscaleniowe- Projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie

Starostwo Powiatowe w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2014-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11020011300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie poscaleniowe- Projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie poscaleniowe- projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie. Zakres robót obejmuje: I.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- 12 176,88 m II.ODWODNIENIE: droga Nr 12: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, wykop koryta pod przepust, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 64,00 m3 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 9,60 m2 3.Przepusty z rur żelbetowych średnicy 60 cm na ławie z kruszywa łamanego grubości 20 cm, skośne zakończenie przepustu- 16,00 m 4.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę rur przepustu, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 59,48 m3 5.Formowanie i zagęszczanie nasypów- 59,48 m3 droga Nr 11: 1.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, wykop koryta pod przepust, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 40,00 m3 2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne- 7,20 m2 3.Przepusty z rur żelbetowych średnicy 60 cm na ławie z kruszywa łamanego grubości 20 cm, skośne zakończenie przepustu- 12,00 m 4.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę rur przepustu, miejsce wywozu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 44,61 m3 5.Formowanie i zagęszczanie nasypów- 44,61 m3 6.Czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp- 400,00 m III.NAWIERZCHNIA GRUNTOWA: 1.Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych- 77 475,96 m2 2.Mechaniczne zagęszczanie dróg gruntowych- 77 475,96 m2 IV.NAWIERZCHNIA Z GRUZU STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE: 1.Nawierzchni z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 30 cm- 4 207,75 m2 2.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 1 000,00 m2 3.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 15 cm- 10 606,10 m2 4.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę poboczy, miejsce dokopu uzyskane staraniem i na koszt wykonawcy- 1 322,94 m3 5.Profilowanie i zagęszczanie poboczy i skarp- 7 432,29 m2 V.NAWIERZCHNIA Z KRUSZYWA ŁAMANEGO STABILIZOWANEGO MECHANICZNIE: 1.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 10 cm- 9 579,15 m2 2.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 15 cm- 4 011,40 m2 3.Nawierzchnia z gruzu 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 5 129,30 m2 4.Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-63 stabilizowanego mechanicznie, grubość nawierzchni po zagęszczeniu 20 cm- 19 176,76 m2 5.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o pojemności łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5 t, dokop gruntu na zasypkę poboczy płyt i drogi, miejsce dokopu uzyskane staraniem i na koszt - 4 411,68 m3 6.Profilowanie i zagęszczanie poboczy i skarp- 13 878,32 m2 Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt budowlano- wykonawczy. 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. Roboty budowlane zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 4.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 5.Uporządkowanie placu budowy. 6.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2.Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 4.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Zagospodarowanie poscaleniowe- Projekt scalenia gruntów obrębu Depułtycze Królewskie- Kolonia, gmina Chełm, powiat chełmski, województwo lubelskie. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5.Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach