Przetargi.pl
Zagospodarowanie placu ( utwardzenie terenu ) przy Urzędzie Miasta w Tuszynie

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6143325 , fax. 042 6143069
  • Data zamieszczenia: 2013-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    ul. Piotrkowska 2/4 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 042 6143325, fax. 042 6143069
    REGON: 59064830400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie placu ( utwardzenie terenu ) przy Urzędzie Miasta w Tuszynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej zatwierdzonej Zawiadomieniem Nr 25/2010 o braku sprzeciwu w sprawie zamiaru wykonania robót budowlanych - Starosty Powiatu Łódzkiego Wschodniego z dnia 10.12.2010 roku znak: BGiGN.T.7352/765/123/2010 na wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu placu ( utwardzeniu terenu ) przy Urzędzie Miasta na dz. Nr ewid.90, 91/1, 91/2 obręb 14 w Tuszynie przy ul. Piotrkowskiej 2/4 i przekazaniu do eksploatacji kompletnego zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie placu ( utwardzenie terenu ) przy Urzędzie Miasta w Tuszynie - w zakres którego wchodzi m. in.: Zakres robót : a) roboty pomiarowe, b) roboty rozbiórkowe ( rozbiórka chodników oraz częściowo istniejącej nawierzchni asfaltowej), c) roboty ziemne - korytowanie pod nawierzchnię utwardzenia terenu, d) ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej, e) wykonanie rowów chłonnych z tłucznia kamiennego, f) wykonanie warstwy odsączającej z piasku średnioziarnistego, g) ułożenie nawierzchni z kostek brukowych ( kostki ażurowej - 955,5m? i brukowej - 357,50m?), h) wykonanie nowych zieleńców ( 439,50m?) z nawiezieniem warstwy humusu 10 cm, obsianiem trawą ( Zamawiający nie wymaga obsadzenia zieleńców krzewami na obrzeżach), i) zrekultywowanie istniejącej nawierzchni zieleni z obsianiem trawą ( 76,5m?), j) regulacja pionowa włazów kanałowych, ( Zamawiający rezygnuje z ustawienia 18 donic betonowych o wymiarach 120x60x60cm ujętych w przedmiarze robót). 2. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej, STWiOR lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń, materiałów lub nazwy producentów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych ( o parametrach nie gorszych niż wskazane ) - art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Pełna obsługa geodezyjna tj. tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza inwestycji zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 3 egz., dokumentacja powykonawcza budowy w 2 egz. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. 4) Wykonanie przejść i dojazdów do posesji, zapewniających bezkolizyjny dostęp do użytkowanych obiektów. 5) Wykonanie zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia. 6) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. Przy wykonaniu robót zachować warunki podane przez gestorów sieci w uzgodnieniach branżowych, 7) Odtworzenie terenu po wykopach do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia badaniami laboratoryjnymi. 8) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających dokumentację projektową i innych wraz z poniesieniem kosztów opłat z nich wynikających, 9) Sporządzenie planu BIOZ 10)Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 11)Protokolarne przekazanie do Referatu Dróg i Zieleni materiałów pochodzących z rozbiórki chodników ( płyty chodnikowe ustawione na paletach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000,00 zł ( pięć tysięcy zł )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach