Przetargi.pl
Zagospodarowanie parku przy ul. Damrota w Pilchowicach

Gmina Pilchowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44145 Pilchowice, ul. Damrota
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 235 65 21 , fax. 32 235 69 38
  • Data zamieszczenia: 2018-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pilchowice
    ul. Damrota 6
    44145 Pilchowice, woj. śląskie
    tel. 32 235 65 21, fax. 32 235 69 38
    REGON: 00068785300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pilchowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie parku przy ul. Damrota w Pilchowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie parku (działka nr 169/96), przy ul. Damrota w Pilchowicach. Inwestycja polegać będzie na: – utwardzeniu części istniejących ścieżek kostką betonową o równych krawędziach (nie obijana) bez fazowania, w kształcie trapezu o minimum pięciu różnych formatach we wzorze o wielkości 63,0 – 103mm), umożliwiającym układanie kostki na terenie o nieregularnych kształtach, w kolorze piaskowym oraz grafitowym (wstawki). – wymianie obrzeży chodnikowych (około 70%) zgodnie z załączonymi rysunkami układu warstw., –utwardzeniu istniejących ścieżek pieszych nową nawierzchnią z kostki brukowej gr. 6,0cm o powierzchni 570m2, – wykonaniu nowych ścieżek pieszych z kostki brukowej gr. 6,0cm o powierzchni 230m2, – utwardzeniu istniejącego dojazdu technicznego kostką brukową gr 8,0cm dla samochodów o masie do 3t o powierzchni 400,0m2, – projektowany dojazd techniczny dla samochodów o masie do 3t nawierzchnia utwardzona o powierzchni 150,00m2, – wymianie obrzeży chodnikowych, – wymianie ławek na nowe wraz z koszami na śmieci w ilości 6 szt. ławek i 6 szt. koszy na śmieci, – remoncie zniszczonej części ogrodzenia o długości 100,0mb, – wykonaniu nowej altany w konstrukcji drewnianej o powierzchni zabudowy 34,4m2, - wykonaniu żelbetowej konstrukcji wsporczej dla altany, o wymiarach 8,2m / 4,2m i wysokości części nadziemnej 2,2m, –wykonaniu oświetlenia parkowego części ścieżek, – pielęgnacji istniejącego drzewostanu zgodnie z wytycznymi zawartymi w inwentaryzacji dendrologicznej przeprowadzonej w 2013r., Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne przedstawione zostały w części rysunkowej projektu. Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacjach projektowych, opracowanych przez: firmę Usługi inżynieryjne i doradztwo „OLBARK“ mgr inż. Arkadiusz Olborski, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, ul. Księdza Pojdy 81 oraz firmę: Biuro Projektów Instalacji Elektrycznych PATUCHA, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na wymogi ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany okres gwarancji był taki sam jak okres rękojmi. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na prace objęte niniejszą umową na minimalny okres 60 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3) Zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument należy złożyć w oryginale i musi zawierać co najmniej: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) Dokumenty uwiarygodniające zastosowanie rozwiązań równoważnych w przypadku ich zaoferowania przez wykonawcę. 5) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej zamawiającego, przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach