Przetargi.pl
„Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK”

Gmina Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
  • Data zamieszczenia: 2019-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lądek
    ul. Rynek 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 632 763 512, , fax. 632 763 512
    REGON: 31101936100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaladek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK” Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego w formie zaprojektuj i wybuduj Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu koncepcja „Zagospodarowania otoczenia obiektu budowlanego pełniącego funkcje kulturalne (Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku) -Rynek w Lądku”. W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu zagospodarowania, zgłoszenie robót budowlanych, wykonanie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową. zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Inwestycja będzie realizowana na działkach będących własnością Gminy (601/1, 601/5) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU). Zakres dokumentacji projektowej i wymagania, jakie powinna spełniać dokumentacja projektowa oraz realizacja robót. Wykonawca przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany do:  sporządzenia aktualnej mapy do celów projektowych obejmującą swym zasięgiem obszar planowanego przedsięwzięcia;  opracowanie dokumentacji projektowej dla wszystkich branż uwzględniającej wymagania zawarte w Rozporządzeniu , dokumentacja opracowana w formie planów, rysunków, opisów i innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, lokalizację elementów przedsięwzięcia, uwarunkowania wykonania przedsięwzięcia;  opracowanie w układzie kosztorysowym przedmiarów robót dla wszystkich branż;  wykonanie kalkulacji robót z podaniem podstawy wyceny i składników cenotwórczych;  opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania Robót Budowlanych dla wszystkich branż;  uzyskania zgody urzędowej na wycinkę drzew, w przypadku, gdy drzewo koliduje z planowanym zagospodarowaniem terenu lub ze względu na ich stan zdrowotny;  opracowanie inwentaryzacji dendrologicznej drzew znajdujących się w obszarze rewitalizacji;  przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, odpowiednich decyzji i pozwoleń w oparciu o obowiązujące przepisy;  uzyskanie niezbdnych uzgodnień  realizacji zadania zgodnie z wykonaną dokumentacją;  wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji geodezyjnej powstałych obiektów;  Uzyskanie, jeśli będzie to wymagane, pozwolenia na użytkowanie zrealizowanych obiektów. Wykonawca na poszczególnych etapach wykonywania dokumentacji (projekt budowlany, projekt wykonawczy) powinien uzyskać akceptacje zamawiającego odnośnie zastosowanych w projekcie rozwiązań (rozplanowania przestrzennego, formy, użytych materiałów, itp.). Ogólna charakterystyka terenu przyszłej inwestycji. Obiekty budowlane – kiosk prasowy, jeden przystanek autobusowy, pomnik, fontanna, Obiekty małej architektury –pomnik, fontanna, ławki Układ komunikacyjny – rynek znajduje się u zbiegu ulic, otoczony jednokierunkową drogą wojewódzką. Komunikacja istniejąca zapewnia dwa dojazdy dla autobusów pasażerskich do przystanków. Zieleń – na działkach znajduje się zieleń niska i wysoka. Instalacja elektryczna - na działkach znajduje się instalacja świetlna - lampy uliczne. Instalacja wodociągowa – na działkach znajduje się przyłącze wodociągowe do fontanny, pompy i hydrantu. Instalacja kanalizacji sanitarnej – na działkach znajduje się przyłącze kanalizacji sanitarnej. Instalacja kanalizacji deszczowej – na działce znajduje się kanalizacja deszczowa Instalacja melioracyjna – na działce nie znajdują się urządzenia melioracyjne. Zestawienie powierzchni Powierzchnia placu - 2245 m2 Powierzchnia utwardzona – 1510 m2 Powierzchnia zieleni - 735 m2 Powierzchnia przystanku autobusowego - 173 m2 Parametry elementów: 1. Element oferty Lp. 2 Przebudowa wiaty przystankowej: wymiary 3,65 m x 1,35 m konstrukcja z profili aluminiowych z tyłu szyby hartowane 8x855x1920 mm po bokach szyby hartowane 8x1250x1920 mm dach kryty poliwęglanem komorowym ławka z profili plastikowych kosz na śmieci 2. Ławki: 15 sztuk Dane techniczne: Długość 205 cm Wysokość 44 cm Szerokość 46 cm Waga ok 150 kg Elementy drewniane drewno Podstawy beton płukany Wzmocnienie stal ocynkowana malowana Elementy drewniane: impregnat, lakierobejca zewnętrzna Ławki betonowe bez oparcia z siedziskiem drewnianym: jodła, jesion lub drewno egzotyczne, podstawa ławek została wykonana z betonu płukanego oraz dodatkowo wzmocniona stalą lakierowaną ocynkowaną malowaną. Ławki betonowe do postawienia z montażem do podłoża. 3. Kosze na śmieci (łącznie cztery sztuki): Dwie sztuki Stal nierdzewna ocynkowana malowana Drewno impregnowane, lakierobejca (jodła, jesion, egzotyczne) Zadaszony Wymiary: Wysokość: 68cm Szerokość: 44cm Długość: 160cm Montaż: Wolnostojący Do przykręcenia Kosze do segregacji odpadów to czterokomorowe pojemniki do segregacji na odpady z piktogramami: papier, szkło, metale i tworzywa sztuczne, pozostałe Zadaszone Dwie sztuki: Kosze na śmieci ze stali nierdzewnej Materiały: Stal nierdzewna ocynkowana malowana Drewno impregnowane, lakierobejca Zadaszony Wymiary: Wysokość: 68cm Szerokość: 44cm Długość: 42cm Montaż: Do przykręcenia 4. Tablice: Makieta informacyjna – 1 sztuka: Makieta z betonu płukanego (blat i podstawa), montaż przez zabetonowanie elementów kotwiących, możliwość odczytania przez osoby niepełnosprawne (niewidome) w skali 1:10 000 Wymiary ok: Wysokość: 90 cm Szerokość: 80 cm Długość: 200 cm Tablica ogłoszeniowa – 1 sztuka Gablota zamykana na klucz aluminiowa, dwudrzwiowa, wolnostojąca, wymiary ok : Wysokość: 100 cm Szerokość: 180 cm Głębokość – 6 cm Z informacją na górze tablicy „Gmina Lądek” oraz z herbem Gminy Lądek Tablica historyczna – 1 szt. Wolnostojąca na słupach aluminiowych, wymiary: Wysokość: 100 cm Długość: 200 cm Szerokość: 60 cm Z informacją na górze tablicy „Gmina Lądek” oraz z herbem Gminy Lądek Zamawiający dostarczy treść informacji oraz grafikę/zdjęcia do zamieszczenia w planowanych tablicach. 5. Stojak rowerowy: Materiały: Stal nierdzewna ocynkowana malowana Wymiary: Wysokość: 80cm Szerokość: 48cm Długość: 106cm Trzy miejsca postojowe Montaż: Przez przykręcenie 6. Oświetlenie OZE- 2 sztuki, parametry: Wysokość słupa: 4m Źródło światła: Żarówka LED 8W Strumień świetlny: 700lm Czas pracy lampy: 8-12 godzin Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 100W Wymiary paneli: 1195x541x35mm Typ akumulatora: Żelowy Pojemność akumulatora: 60Ah Sposób włączania: czujnik zmierzchowy 7. Oświetlenie kierunkowe- 2 sztuki oświetlenie OZE, parametry: Wysokość słupa: 4m Źródło światła: Żarówka LED 8W Strumień świetlny: 700lm Czas pracy lampy: 8-12 godzin Czas autonomii: do 4 dni Moc paneli: 100W Wymiary paneli: 1195x541x35mm Typ akumulatora: Żelowy Pojemność akumulatora: 60Ah Sposób włączania: czujnik zmierzchowy 8. Fontanna: Fontanna typu „dry plaza”,6 punktów (dwa rzędy) dysz rozmieszczone na długości ok 7,5 m jeden rząd (razem około 15m) dynamicznych o zmiennej wysokości wody, max. do 4 m, podświetlonych reflektorami halogenowymi. Strumienie wody rozmieszczone w dwóch rzędach. Instalacja jest wyposażona w pełny system uzdatniania wody obejmujący filtrację, dezynfekcje i zmiękczanie. Oświetlenie diodowe LED RGB emituje światło o różnym natężeniu i barwie, sterowanych cyfrowo z doprowadzeniem przewodu zasilającego o dł. ok. 50 m. Miejsce poboru wody: pod istniejącą fontanną jest przyłącze wodociągowe, które należy skalkulować do wymiany na nowe przyłącze wodno-kanalizacyjne ze studnią wodomierzową z kranem czerpalnym o długości między 10, a 20 metrów. Parametry źródła wody: rura 100mm, ciśnienie wody: brak pomiarów 9. Zieleń: Dominujące mają być drzewa i krzewy, powierzchnia trawnika około 250m2. Nie jesteśmy w stanie wskazać ilości sztuk drzew i krzewów, jednak nasadzenia mają odbyć się na powierzchni 485m2. Powierzchnia kompozycji kwiatowej w kształcie herbu: długość: ok 3,0 m x szerokość ok 2,5 m na nasypie, część niższa od strony północnej (od strony ulicy Słupeckiej). Projektując nasadzenia zieleni należy brać pod uwagę roślinność wymienioną w PFU oraz zapisując nazwy gatunków w języku polskim i łacińskim Projekt zieleni należy bezwzględnie uzgodnić z Zamawiającym. 10. Powierzchnia utwardzona: Wskazana w PFU punkt 1.3 powierzchnia utwardzona 1510m2 jest powierzchnią projektowaną z kostki brukowej wg koncepcji zagospodarowania. Z wyłączeniem powierzchni pod fontannę, która ma być wyłożona płytami chodnikowymi granitowymi o wymiarach co najmniej 50 cm x 50 cm . 11. Przyłącze wodno-kanalizacyjne: Pod istniejącą fontanną jest przyłącze wodociągowe, które należy skalkulować do wymiany na nowe przyłącze wodno-kanalizacyjne ze studnią wodomierzową z kranem czerpalnym o długości między 10 a 20 metrów. UWAGA ! Dokumenty zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego również w wersji edytowalnej należy wypełnić bez wprowadzania jakichkolwiek zmian merytorycznych. 3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego. Jeżeli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający użył konkretnych nazw materiałów lub nazw producentów lub innych opisów, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy. a) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak opisane w SIWZ i jej załącznikach w szczególności PFU. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i użytkowego gwarantującego realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ b) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. takich, które posiadają parametry nie gorsze od wskazanych. Zamawiający uzna, że zaoferowane rozwiązanie posiada równoważne cechy z przedmiotem zamówienia, jeżeli będzie ono zawierało cechy, co najmniej tożsame lub lepsze od określonych przez zamawiającego w zakresie posiadanej funkcjonalności. W przypadku zaproponowania wersji równoważnej Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz rozwiązań równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi równoważność umożliwiające porównanie go z wszystkimi parametrami wymaganymi przez zamawiającego. Obowiązek wykazania równoważności zaoferowanego rozwiązania leży po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysiące złotych 00/100) 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem: „Zagospodarowanie otoczenia pełniącego funkcje kulturalne – Rynek w Lądku w ramach zadania Inwestycja w obiekty pełniące funkcje kulturalne przebudowa Gminnego Ośrodka Kultury w Lądku wraz z zagospodarowaniem przestrzeni wokół GOK” 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy O/Lądek 55 8542 0001 2200 1935 0213 3373 z dopiskiem „Wadium nr sprawy IZ.271.18.2019” 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6.Wadium wniesione w pieniądzu musi być potwierdzone w ofercie kserokopią wpłaty. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 8.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 9.Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantującą wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Pzp. 10.Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum), może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach