Przetargi.pl
Zagospodarowanie osadu z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sulejówku.

Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Wodociągowa 10
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7830165 , fax. 022 7600144
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Sulejówku
    ul. Wodociągowa 10 10
    05-070 Sulejówek, woj. mazowieckie
    tel. 022 7830165, fax. 022 7600144
    REGON: 01221677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzwiksulejowek.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie osadu z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sulejówku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie osadu z Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Sulejówku w okresie od 01.01.2010 r. do 31.12.2010 r. Przewidywana ilość osadu ścieków komunalnych do 2200 ton, (15 % suchej masy osadu), kod odpadu 19 08 05.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 904800004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 zamówienia na roboty o analogicznym charakterze i podobnym zakresie jak w niniejszym postępowaniu, i o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde lub jedno o wartości min. 400.000 zł brutto; 3) przedstawią dokumenty potwierdzające uzyskanie stosownych zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami w szczególności dotyczące zagospodarowania odpadu oznaczonego kodem 190805; 4) spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona sprawdzenia ofert pod względem formalno-prawnym i kompletności ofert. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostanie ocenione według zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone. Oferty nie spełniające wymogów SIWZ zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy winni złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 2 ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 3) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat zamówień o analogicznym charakterze i podobnym zakresie jak w niniejszym postępowaniu, i o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każde - minimum dwa, lub jedno o wartości min. 400.000 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - zrealizowanych w tym okresie, z podaniem ich zakresu, wartości, dat wykonania oraz odbiorców - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienie te zostało wykonane należycie; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 4 do SIWZ; 6) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej w przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) dokumenty potwierdzające uzyskanie stosownych zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami, w szczególności dotyczące zagospodarowania odpadu oznaczonego kodem 190805, 8) techniczny opis wykonania usługi z podanymi szczegółami dotyczącymi załadunku, transportu związanych z istniejącym układem produkcji osadu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzwiksulejowek.eu, www.bip.sulejowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach