Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rokietnica

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 62-090 Rokietnica, Bytkowo, ul. Topolowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 814 57 43 , fax. 61 814 58 38
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o.
    Bytkowo, ul. Topolowa 6
    62-090 Rokietnica, woj. wielkopolskie
    tel. 61 814 57 43, fax. 61 814 58 38
    REGON: 63080898700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Rokietnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zagospodarowania odpadów z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39 w szacunkowej ilości około 500 Mg w okresie obowiązywania umowy, zebranych w ramach prowadzenia selektywnej zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych oraz przyjętych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Rokietnica. 2. Odpady z tworzyw sztucznych - należy przez to rozumieć odpady, o których mowa w §4 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 19); tj.: butelki plastikowe, nakrętki, kapsle i zakrętki od słoików i butelek, plastikowe opakowania, torebki i worki foliowe, puszki po konserwach, aluminiowe puszki po napojach, opakowania wielomateriałowe (kartony po mleku i sokach). 3. Wykonawca zobowiązany będzie do przyjmowania odpadów komunalnych selektywnie zebranych, dostarczonych przez podmiot wskazany przez Zamawiającego w sposób ciągły i nieprzerwany, w godzinach pracy Wykonawcy. 4. Proces realizacji przedmiotu zamówienia obejmuje: a) zagospodarowanie dostarczonych przez Zamawiającego tworzyw sztucznych. Odpady podlegające zagospodarowaniu winny zostać zagospodarowane wyłącznie w instalacji w rozumieniu art. 30 ustawy o odpadach, którą dysponuje Wykonawca, dalej zwana „Instalacją”; b) realizację obowiązków ewidencyjnych, sprawozdawczych i informacyjnych przez Wykonawcę. 5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje Tworzywa sztuczne, kod odpadu: 15 01 02 i 20 01 39 w ilości szacunkowej 500 Mg w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy Przedstawiona wartość wskazuje jedynie szacunkową ilość odpadów. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić zagospodarowanie rzeczywistej ilości odpadów od zamieszkałych oraz przyjętych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Rokietnica w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż podane dane mają charakter szacunkowy, a ich ilość do odebrania może ostatecznie ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). Niezrealizowanie zamówienie w całości przez Zamawiającego, w przypadku zagospodarowania odpadów w mniejszej ilości niż ilość podana powyżej nie może być podstawą do rozliczeń finansowych Wykonawcy, żądania wypłaty wynagrodzenia lub odszkodowania. 6. Ilekroć Zamawiający posługuje się kodem odpadów, należy przez to rozumieć kod zawarty w rozporządzeniu Ministra Klimatu z dnia 2 stycznia 2020 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. poz. 10) 7. Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia, zgodnego z wymogami ustawy o odpadach zagospodarowania odpadów w procesach odzysku (R) lub unieszkodliwienia (D) oraz uzyskanie minimum 95% odzysku/recyklingu przekazanych odpadów potwierdzone dokumentami DPO i/lub DPR zgodnie z przepisami; b) postępowania z odpadami w sposób zgodny z hierarchią postępowania z odpadami; c) zapewnienia instalacji komunalnej/instalacji komunalnych posiadających moce przerobowe pozwalające na zagospodarowanie ilości odpadów objętych niniejszym zamówieniem. 8. Zagospodarowania odpadów zbieranych w instalacjach odzysku lub unieszkodliwienia odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 ze zm.). 9. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z wymogami właściwych przepisów prawa, w tym ochrony środowiska, sanitarnych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przeciwpożarowych, przepisów prawa miejscowego, a w szczególności: a) ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy; b) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (dz. U. z 2019r. poz. 1396 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy; c) ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do ustawy; 10. Wykonawca zobowiązany jest do: a) posiadania wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.); b) posiadania aktualnego zezwolenia na zagospodarowanie odpadów o kodzie 15 01 02 i 20 01 39, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.); 11. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie instalacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów w których będą zagospodarowanie selektywnie zbierane odpady. 12. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odpadów, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.); b) po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia raportu świadczonych usług obejmującego okres obowiązywania umowy. W raporcie należy wskazać ilość w Mg oraz częstotliwość transportu i zagospodarowania odpadów. Do przedmiotowego raportu świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest dołączyć prawidłowo wypełnione karty przekazania odpadów wraz z kwitkami wagowymi jako załącznik do faktury VAT; c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania sprawozdań, informacji, niezbędnych Zamawiającemu m.in. do sporządzania sprawozdań, analiz, zwłaszcza przekazania informacji wynikających z ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 2010 z późn. zm.). 13. Warunki rozliczenia przedmiotu zamówienia: a) Fakturowanie za wykonanie usługi odbędzie się po zakończeniu obowiązującego terminu świadczenia usługi. Podstawą ustalenia wynagrodzenia za zagospodarowanie odpadów komunalnych stanowić będzie stawka za 1 Mg zagospodarowanych odpadów; b) Warunkiem rozliczenia jest przedłożenie Zamawiającemu załącznik do FV – raportu świadczonych usług obejmujących termin obowiązywania umowy wraz z prawidłowo wypełnionymi kartami przekazania odpadów i kwitami wagowymi. W raporcie należy wskazać ilość w Mg; c) W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego nieprawidłowości w przekazanym raporcie obejmującym termin obowiązywania umowy. Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia w/w raportu w terminie 7 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM. 12.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Nr rachunku Bank Zachodni WBK 73 1090 2590 0000 0001 3126 8492 z dopiskiem „Wadium tworzywa sztuczne” 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 1) gwarancjach bankowych; 2) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 12.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 12.4 Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 12.5 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustawy. 12.6 Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.7 Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.8 W tytule przelewu, a także treści poręczenia lub gwarancji wykonawca winien umieścić nazwę lub nr części/ów, którego/ych dotyczy wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - posiada wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.); - posiada aktualne zezwolenie na zbieranie lub/i przetwarzanie tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 i 20 01 39, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2019r. poz. 701 z późn. zm.); Zamawiający wymaga, aby posiadane przez Wykonawcę decyzje umożliwiły po podpisaniu umowy natychmiastową realizację przedmiotowej usługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach