Urząd Miasta Mszana Dolna ogłasza przetarg
- Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Józefa Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 183 310 417, , fax. 183 311 555
- Data zamieszczenia: 2019-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Mszana Dolna
ul. Józefa Piłsudskiego 2
34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
tel. 183 310 417, , fax. 183 311 555
REGON: 52548700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana-dolna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta Mszana Dolna. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta Mszana Dolna.2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych, odebranych przez podmiot odbierający odpady komunalne, wyłoniony w drodze odrębnego przetargu, od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Miasta Mszana Dolna oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) zlokalizowanym w Mszanie Dolnej przy ul. Krakowskiej na działce ewidencyjnej nr 10078/1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia część II SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 05.11.2019 do godz. 10.00,3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Mszana Dolna nr. 04 8808 0006 0010 0000 0563 0007,2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; ,3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art.89 ust.1 pkt 7b ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 SIWZ). 2) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 SIWZ) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3 )(jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa).4) Potwierdzenie wniesienia wadium, 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług w zakresie transportu oraz unieszkodliwiania odpadów (medycznych i weterynaryjnych, w tym tkanki zwierzęcej) wytworzonych w jednostkach organizacyjnych URK.
Dodano: 2024-03-04 - Zagospodarowanie odpadów komunalnych z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) w Nowym Targu w roku 2024
Dodano: 2024-01-09 - „Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych (kod odpadu 20 03 07) z PSZOK w Kętach”
Dodano: 2023-07-29 - Świadczenie usług w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych wraz z ich zagospodarowaniem z nieruchomości dla SPZOZ w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-06-15 - Świadczenie usług odbioru, transportu oraz przetworzenia odpadów i ścieków przemysłowych powstających w wyniku działalności 8. BLTr oraz jednostek będących na zaopatrzeniu gospodarczym 8. BLTr
Dodano: 2022-12-07 - „Usługa zagospodarowania odpadów wielkogabarytowych ( kod odpadu 20 03 07 ) i opakowań tworzyw sztucznych ( kod odpadu 15 01 02 ) z PSZOK w Kętach”
Dodano: 2022-07-25 - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 01 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
Dodano: 2022-01-17 - Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z firm
Dodano: 2021-01-25 - Przetwarzanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie gminy Wieliczka z podziałem na sektor I (zad. 1–4), sektor II (zad. 5–8), oraz odpadów z PSZOK (zad. 9–11)
Dodano: 2021-01-19 - Świadczenie usług w zakresie wywozu nieczystości stałych i płynnych oraz odpadów wielkogabarytowych
Dodano: 2021-01-19