Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice poprzez: sortowanie, odzysk, składowanie i kompostowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 791 820 , fax. 338 791 560
  • Data zamieszczenia: 2020-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    ul. Zamkowa 12
    34-116 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 338 791 820, fax. 338 791 560
    REGON: 72182090000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice poprzez: sortowanie, odzysk, składowanie i kompostowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Spytkowice poprzez: sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2019.2010 t.j. z dnia 23.10.2019 z późn. zm.), ustawy 14 grudnia 2012 r. o odpadach, (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 16.04.2019 z późn. zm.); oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Małopolskiego.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie: mechaniczno-biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku, przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012r. o odpadach, (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 16.04.2019 z późn. zm.), prowadzenia mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy 14 grudnia 2012r. o odpadach, (Dz.U.2019.701 t.j. z dnia 16.04.2019 z późn. zm.); składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, zagospodarowanie pozostałych selektywnie zebranych odpadów w tym odpadów opakowaniowych z przeznaczeniem do odzysku. Zagospodarowanie dotyczy przedstawionej poniżej szacunkowej ilości odpadów: zagospodarowanie popiołów z palenisk domowych [kod ex 20 01 99] – szacunkowa ilość 300 Mg , odpadów ulegających biodegradacji [kod 20 02 01] – 55 Mg, innych odpadów nieulegających biodegradacji [kod 20 02 03] – 65 Mg, niesegregowanych – zmieszanych odpadów komunalnych [kod 20 03 01] – 455 Mg, niewymienionych w innych podgrupach pozostałych odpadów tj. pampersów, odpadów higienicznych [kod 20 03 99] – 55 Mg;zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych [kod 20 03 07] – 150 Mg;zagospodarowanie zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego [kod 17 01 07] – 25 Mg, odpadów budowlanych ze szkła i drewna [kody 17 02 01 i 17 02 02] – 10 Mg, zmieszanych odpadów z budowy [kody 17 09 04] – 60 Mg;zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z papieru i tektury [kod 15 01 01] – 70 Mg, zmieszanych odpadów opakowaniowych [kod 15 01 06] – 230 Mg, opakowań ze szkła [kod 15 01 07] – 180 Mg; zagospodarowanie zużytych opon [kod 16 01 03] – 25 Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wadium: a) dla Części I zamówienia w kwocie – 10 645 zł b) dla Części II zamówienia w kwocie – 3 240 zł c) dla Części III zamówienia w kwocie – 1 127 zł d) dla Części IV zamówienia w kwocie – 5 940 zł e) dla Części V zamówienia w kwocie – 335 zł musi zostać wniesione przed terminem otwarcia ofert w jednej z form opisanych w art. 45-46 ustawy. 1.2. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy o/Spytkowice: 57 8112 0008 0030 0214 2000 0040 1.3. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć najpóźniej w dniu otwarcia ofert. 1.4. Z dokumentu potwierdzającego wadium powinno wynikać której lub których części zamówienia dotyczy. 1.5. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1b ustawy pzp dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej tj. muszą posiadać: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowania odpadów (w ramach niniejszego punktu należy dołączyć pozwolenie zintegrowane lub/i sektorowe na prowadzenie działalności w zakresie zagospodarowanie odpadów, tj. składowanie, przetwarzanie w instalacji na podstawie ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. W przypadku realizacji Części I zamówienia dodatkowo, aktualną informację o statusie instalacji do przetwarzania odpadów jako instalacji regionalnej. Potwierdzeniem może być w szczególności odpowiedni akt prawa miejscowego wskazujący instalację do przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz instalację do składowania odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania jako instalację regionalną (status regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych dla instalacji MBP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń przedstawiono w Rozdziale VIII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach