Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec

Gmina Skórzec ogłasza przetarg

  • Adres: 08-114 Skórzec, Siedlecka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 308 11 30
  • Data zamieszczenia: 2022-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skórzec
    Siedlecka 3
    08-114 Skórzec, woj. mazowieckie
    tel. 25 308 11 30
    REGON: 711582575
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Skórzec w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. poprzez sortowanie, odzysk, kompostowanie i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami. Zagospodarowanie odpadów ma zapewnić osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i recyklingi odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz składowania odpadów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.) oraz zapisami Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Mazowieckiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.2. Szacunkowa masa odpadów do zagospodarowania.1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi polegającej na zagospodarowaniu następujących rodzajów odpadów komunalnych, odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Skórzec: 1 Szacunkowa ilość odpadów:Kod odpadu Rodzaj odpadu Szacunkowa ilość odpadów danej frakcji15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 6015 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 20015 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 8015 01 07 Opakowania ze szkła 22016 01 03 Zużyte opony 1517 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów innych niż wymienione w 17 01 06 7217 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 3 720 01 10 Odzież 1120 01 11 Tekstylia 1120 01 36 Zużyte urządzenie elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 1020 01 99 Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) 12520 02 01 Odpady ulegające biodegradacji 9020 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 30020 03 07 Odpady wielkogabarytowe 1052) Łączna szacunkowa ilość odpadów całego przedmiotu zamówienia wynosi: 1 306,00 Mg.3) Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych, wymienionych w tabeli 1, gromadzonych przez mieszkańców w sposób określony w regulaminie utrzymania czystości i porządku w gminie.4) Ilość wytworzonych odpadów na terenie gminy Skórzec nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalona ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilości odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. 5) Dostawa odpadów komunalnych do instalacji odbywać się będzie pojazdami podmiotu, któremu Gmina Skórzec zleci odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych. 6) W ofercie Wykonawca zobowiązany jest odrębnie wycenić każdy rodzaj odpadów. W ofercie Wykonawca określi cenę oferty na podstawie szacowanych ilości odpadów komunalnych podanych w tabeli 1 powyżej podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc po przecinku). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonywanie następujących usług: 1) mechaniczno-biologiczne przetwarzanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i wydzielanie z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych frakcji nadających się w całości lub w części do odzysku,2) składowanie odpadów powstających w procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, 3) przetwarzanie selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych bioodpadów, 4) zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z przeznaczeniem do odzysku. 3. Przedmiot zamówienia winien być realizowany przez Wykonawcę zgodnie z: 1) ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297), 2) ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn. zm.),3) aktami prawnymi wydanymi na ich podstawie.4. Istotne obowiązki wykonawcy i warunki zamówienia. 1) W zakresie przyjmowania dostarczanych odpadów: a) odpady będą dostarczone do Wykonawcy przez podmiot wskazany przez Zamawiającego wyłoniony w odrębnym postępowaniu, b) przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone, odrębnie dla każdej frakcji, na legalizowanej wadze Wykonawcy, zlokalizowanej w miejscu przekazywania odpadów do przetwarzania a ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego, c) ilość odpadów ma być każdorazowo wpisywana i potwierdzana w dokumentach przewozowych (kwicie wagowym, karcie drogowej lub innym dokumencie) każdego pojazdu, d) dostawy odpadów będą dokumentowane przez Wykonawcę w ten sposób, że każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy, kopię ww. dokumentu będzie otrzymywał kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów,e) po zakończeniu każdego miesiąca Wykonawca przekaże Zamawiającemu drogą elektroniczną zestawienie wagowe przyjętych odpadów za miesiąc poprzedni i karty przekazania odpadów,2) W zakresie odbioru odpadów:a) dojazd do miejsca odbioru i teren rozładunku odpadów powinien być utwardzony tak, aby pojazdy podmiotu wskazanego przez Zamawiającego miały możliwość rozładunku niezależnie od warunków atmosferycznych, b) miejsce rozładunku powinno być należycie zabezpieczone przed dostępem osób postronnych, c) za wszystkie uszkodzenia pojazdów podmiotu wskazanego przez Zamawiającego wynikłe ze złego stanu technicznego dróg dojazdowych i miejsc manewrowych na terenie instalacji będzie odpowiadał Wykonawca, w szczególności jest on zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy i wymiany trwale uszkodzonego ogumienia, d) w przypadku wystąpienia awarii lub innej przyczyny uniemożliwiającej przyjmowanie odpadów Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z koniecznością zagospodarowania odpadów przez inny podmiot, e) wykonawca zabezpieczy odbiór odpadów w dni robocze w godzinach od 7.00 do 17.00. W szczególnych przypadkach odpady mogą być przyjmowane w innych dniach i godzinach, co wymaga wcześniejszego uzgodnienia pomiędzy stronami. 3) W zakresie ewidencji i rozliczania odpadów: a) każda faktycznie dostarczona przez podmiot wskazany przez Zamawiającego, ilość odpadów będzie ewidencjonowana przez Wykonawcę. Ewidencja będzie zawierać: ilość odpadu, nr rejestracyjny pojazdu dostarczającego odpad, określony kod odpadu oraz datę dostarczenia odpadów, b) potwierdzeniem przyjęcia odpadów będzie karta przekazania odpadów podpisana przez uprawnionego pracownika Wykonawcy, c) wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach, d) wykonawca jest odpowiedzialny za osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i recyklingi odpadów komunalnych oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz składowania odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach