Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chmielno

Gmina Chmielno ogłasza przetarg

  • Adres: 83-333 Chmielno, ul. Gryfa Pomorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6842212 w. 47 , fax. 586 842 216
  • Data zamieszczenia: 2019-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielno
    ul. Gryfa Pomorskiego 22
    83-333 Chmielno, woj. pomorskie
    tel. 058 6842212 w. 47, fax. 586 842 216
    REGON: 19167492500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.chmielno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chmielno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie wszystkich odpadów komunalnych od właścicieli wszystkich nieruchomości z terenu Gminy Chmielno oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) znajdującego się w miejscowości Kożyczkowo. 2.Zamówienie obejmuje następujące rodzaje i ilości odpadów: Niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) 606,00 Mg; Niesegregowane odpady komunalne z koszy ulicznych (kod 20 03 01) 6,00 Mg; Opakowania ze szkła (kod 15 01 07) 67,00 Mg; Zmieszane odpady opakowaniowe (kod 15 01 06) 116,00 Mg; Bioodpad (kod 20 02 01) 105,00 Mg; Opakowania z papieru i tektury (kod 15 01 01) 5,70 Mg; Inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (kod 20 01 99) 109,00 Mg; odpady z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych 243,50 Mg 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010) w szczególności uchwały Rady Gminy Chmielno w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Chmielno oraz Uchwały Rady Gminy Chmielno w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 4. Poziom recyklingu i przygotowania do ponownego użycia następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz poziom recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych spełniający normy Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167). 5. Masa odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania ograniczona do wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676 ze zm.). 6. Wykonawca sporządzając ofertę musi uwzględnić wszystkie koszty związane z przetwarzaniem i składowaniem niniejszych odpadów. 7. Zapłata wynagrodzenia następować będzie w częściach. Rozliczenie za wykonanie zamówienia dokonywane będzie na podstawie faktur miesięcznych po otrzymaniu przez Zamawiającego raportu systemu wagowego od Wykonawcy. Wynagrodzenie nastąpi przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcy na fakturze w terminie wskazanym w formularzu ofertowym licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego. 8. W ofercie należy podać cenę obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia wynikający z niniejszego opisu, uwzględniając zapisy SIWZ i warunki realizacji określone w projekcie umowy załączonym do SIWZ. Wykonawca musi dochować szczególnej staranności dokonując oszacowania wartości zamówienia uwzględniając zapisy niniejszych dokumentów stanowiących dokumentację przetargową. 10. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 10 000,00 zł Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 3583 2400 0100 3000 1220 0000 10 Bank Spółdzielczy w Sierakowicach o/Chmielno. Na przelewie należy umieścić adnotację o znaku sprawy np. „Wadium, Znak sprawy: RZP-II.271.33.2019, Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Chmielno” Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w pkt 8.1. ppkt 2) -5), z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich nienaruszalność, Wykonawca powinien złożyć dokument gwarancji/poręczenia w dwóch formach: 1) oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z oferta, np. w dodatkowej kopercie, 2) kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem (zgodnie z pkt 10.8-10.14. SIWZ), którą można w sposób trwały związać z ofertą. 8.5. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w pkt 8.1. ppkt 2) – 5) musi zawierać następujące elementy: 1) wskazanie podmiotu wystawiającego poręczenie lub gwarancję (gwarant), podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji (Wykonawca) i beneficjenta poręczenia/gwarancji, 2) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, 3) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji -Gwarant musi oświadczyć, że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 4) określenie kwoty poręczenia/gwarancji-wadium nie może być mniejsze niż określone w pkt8, 5) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres począwszy od upływu obowiązującego terminu składania ofert, aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą. 6) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP, 7) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, 8) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 9) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji – prawa z poręczenia/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.6. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami pkt 8.5 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta jest równoznaczne z niewniesieniem wadium i skutkuje wykluczeniem Wykonawcy. 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust.4a i 5 PZP. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art.46 ust.1-4 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności tj.: zezwolenie na transport niżej wymienionych odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa ww. ustawie w zakresie: 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 Opakowania z metali 15 01 05 Opakowania wielomateriałowe 15 01 06 Zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 Opakowania ze szkła 16 01 03 Zużyte opony 17 01 01 Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów 17 01 02 Gruz ceglany 17 01 03 Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia 17 01 07 Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 17 01 80 Usunięte tynki, tapety, okleiny itp. 17 01 82 Inne niewymienione odpady 17 02 02 Szkło 17 02 03 Tworzywa sztuczne 17 03 80 Odpadowa papa 17 04 07 Mieszaniny metali 17 06 04 Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 20 01 01 Papier i tektura 20 01 02 Szkło 20 01 11 Tekstylia 20 01 21* Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć 20 01 23* Urządzenia zawierające freony 20 01 32 Leki inne niż wymienione w 20 01 31 20 01 34 Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33 20 01 35* Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki 20 01 36 Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 20 01 39 Tworzywa sztuczne 20 01 40 Metale 20 02 01 Bioodpad 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 07 Odpady wielkogabarytowe 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 19 08 01 Skaratki 19 08 02 Zawartość piaskownika 20 01 99 Popiół

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach