Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Zagórz

Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 38-540 Zagórz, ul. Bieszczadzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4561500 , fax. 0-134651505
  • Data zamieszczenia: 2020-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Technicznych Sp. z o. o.
    ul. Bieszczadzka 5
    38-540 Zagórz, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4561500, fax. 0-134651505
    REGON: 37026971200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zut.zagorz.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający o którym mowa a art. 3 ust. 3 pkt. b,c,d PZP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Zagórz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Zagospodarowanie odpadów kod 200301 niesegregowane ( zmieszane odpady komunalne) – w ilości szacunkowej 720 Mg. Odpady dostarczane będą śmieciarkami o masie do 26 Mg. Zadanie 2: Zagospodarowanie odpadów kod 15 01 02 – opakowania z tworzyw sztucznych – w ilości szacunkowej 93 Mg i kod odpadów 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury w ilości szacunkowej 11 Mg. Odpady dostarczane będą śmieciarkami o masie do 26 Mg. Zadanie 3: Zagospodarowanie odpadów kod 20 03 07 – odpady wielkogabarytowe – w ilości szacunkowej 155 Mg. Odpady dostarczane będą śmieciarkami o masie do 26 Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składający oferty zobowiązany jest do wniesienia w terminie do dnia 17.01.2019 do godz. 10:00.wadium w wysokości: Zadanie 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 złotych) Zadanie 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 złotych) Zadanie 3 - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 złotych) 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki SA I/O/Sanok Nr 81 1240 2340 1111 0010 4445 8574 z adnotacją „wadium – Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Zagórz Zadanie nr ” b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110) w terminie do dnia 17.01.2020r. do godz. 10:00. Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną ,,za zgodność z oryginałem" należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, należy złożyć razem z ofertą w osobnej kopercie. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu na konto Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia znajduje się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 7. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Pzp zawarte w art. 45 i 46.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzania odpadów zgodnie ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu tj. : a) decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie zbierania lub przetwarzanie przyjmowanych odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. , b) potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie realizację co najmniej jednej usługi polegającej na przetwarzaniu lub zbieraniu odpadów w ilości: dla: Zadanie nr 1 - co najmniej 500 ton odpadów Zadanie nr 2 – co najmniej 50 ton odpadów Zadanie 3nr 3 – co najmniej 100 ton odpadów . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług., c) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach