Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubień

Gmina Lubień ogłasza przetarg

  • Adres: 32-433 Lubień, Lubień
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 26 82 017 , fax. 18 26 82 035
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubień
    Lubień 50
    32-433 Lubień, woj. małopolskie
    tel. 18 26 82 017, fax. 18 26 82 035
    REGON: 53774000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/uglubien

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Lubień
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubień, na których zamieszkują mieszkańcy, a także nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe jedynie przez część roku, na których powstają odpady komunalne, w okresie od 02.01.2020r. do 30.09.2020r. 2. Zagospodarowanie odpadów komunalnych powinno odbywać się zgodnie z zawartą umową o zagospodarowanie odpadów komunalnych, postanowieniami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ogłoszeniem o przeprowadzeniu przetargu, a także bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2019r. poz. 2010) oraz aktami wykonawczymi, a także zgodnie z przepisami prawa miejscowego obowiązującymi w Gminie Lubień w okresie wykonywania usługi, w tym zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę zagospodarowania odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z wymaganiami prawa. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie (odzysk lub unieszkodliwianie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubień, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019r. poz. 2010), zapisami uchwały Nr XI/125/03 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 25 sierpnia 2003r. w sprawie Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z późn. zm. oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubień. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach: a) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych, b) segregowanych odpadów komunalnych – papieru, metali, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, szkła, c) odpadów ulegających biodegradacji, w tym bioodpadów, d) odpadów wielkogabarytowych oraz budowlano – remontowych, e) odpadów problematycznych tzw. odpadów niebezpiecznych powstających w gospodarstwach domowych (np. przeterminowane leki, baterie, itd.), f) i innych niewymienionych odpadów. 2) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe zagospodarowanie odebranych odpadów zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 3) Wykonawca zobowiązany jest do: - Wykonawca jest zobowiązany do dokumentowana wszystkich dostaw odpadów. Każdy wjazd winien być zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. - Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu do 15 dnia każdego i miesiąca za miesiąc poprzedni kart przekazania odpadów (rozumianych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12.12.2014r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów, Dz. U. z dnia 12.12.2014r. poz. 1973), kopii kwitów wagowych, dołączonych do faktury VAT, która będzie stanowiła podstawę do obciążenia Zamawiającego. - Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych w tychże przepisach. - Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zobowiązany jest do osiągnięcia minimum 50% poziomu recyklingu i przygotowania do ponownego użycia papieru, metali i tworzyw sztucznych i szkła, oraz 70 % poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych stanowiących odpady komunalne, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. 2016 poz. 2167), lub przepisami które ten akt wykonawczy zastąpią. - Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia do dnia 16 lipca 2020r. 35 % poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. 2017 poz. 2412). siwz jest integralną częścią niniejszego ogłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego zamówienia każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Mszanie Dolnej nr rach.: 24 88080006 0030 0300 1515 0020, oznaczenie sprawy IGK.ZP.271.14.2019 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Lubień, 32-433 Lubień 50, pokój nr 9 (I piętro sekretariat), a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, gdy wykonawcy wykażą że tj. posiadają: - pozwolenie na przetwarzanie odpadów, - pozwolenie zintegrowane na prowadzenie regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych , na przyjmowanie odbieranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych – weryfikacja spełnienia tego wymogu dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, potwierdzenie złożenia wadium, ewentualne pełnomocnictwo

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach