Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczonych z zamieszkałych nieruchomości z terenu gminy Krzczonów.

Gmina Krzczonów ogłasza przetarg

  • Adres: 23110 Krzczonów, ul. Spokojna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 566 40 51 , fax. 081 566 40 93
  • Data zamieszczenia: 2016-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzczonów
    ul. Spokojna 7
    23110 Krzczonów, woj. lubelskie
    tel. 081 566 40 51, fax. 081 566 40 93
    REGON: 43101965500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych dostarczonych z zamieszkałych nieruchomości z terenu gminy Krzczonów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przyjmowanie do przetwarzania (zagospodarowania) odpadów powstałych w zamieszkałych nieruchomościach na terenie gminy Krzczonów. 2. Rodzaj i szacunkowa ilość odpadów stanowiących przedmiot zamówienia 1) zmieszane odpady komunalne (kod 20 03 01) – 305,0 Mg 2) odpady zebrane selektywnie (kod ex 20 01 99) tj. papier i tektura (w tym opakowania, gazety, czasopisma itd.), metale, tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe oraz szkło i odpady opakowaniowe ze szkła – 50,0 Mg 3) szkło opakowaniowe (kod 15 01 07) – 50,0 Mg 4) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07) – 15 Mg 5) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 (kod 20 01 36) – 10,0 Mg 6) opony samochodowe do wysokości 1,5 m (kod 16 01 03) – 30,0 Mg 7) zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadów materiałów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 (kod 17 01 07) – 2,0 Mg 8) odpady ulegające biodegradacji (kod 20 02 01) – 1,0 Mg 9) inne odpady nie ulegające biodegradacji (kod 20 02 03) – 1,0 Mg 10) inne dostarczone przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Odbiorcą. 3. Zgodnie z art.20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach, miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne – mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r.,poz. 672 ze zmianami) 4. Wykonawca musi posiadać instalację wskazaną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/396/12 z dnia 30 lipca 2012 r. jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej zwana RIPOK) dla Regionu Południowo – Zachodniego. 5. Załadunek odpadów oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia dostarczonych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do ..........(zgodnie ze złożoną ofertą), oraz w soboty w godzinach od 7:00 do .................. (zgodnie ze złożona ofertą). 7. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wyjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. W/w dokument otrzymuję kierowca Zamawiającego podczas każdej partii odpadów. 8. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego 9. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), w zakresie obsługi punktu wagowego. Na potwierdzenie powyższego wymaga się aby Wykonawca lub Podwykonawca na pięć dni przed rozpoczęciem usługi przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności przedstawionego powyżej wykazu osób z osobami wykonującymi czynności przy zamówieniu. Wykonawca, na żądanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach