Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE INFRASTRUKTURY PRZYLEGŁEJ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEJ SIĘ W OLSZTYNIE PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 91

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-356 Olsztyn, ul. Jagiellońska 91
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5357684 , fax. 089 5357684
  • Data zamieszczenia: 2012-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
    ul. Jagiellońska 91 91
    10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5357684, fax. 089 5357684
    REGON: 51965302200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE INFRASTRUKTURY PRZYLEGŁEJ DO SIEDZIBY ZAMAWIAJĄCEGO MIESZCZĄCEJ SIĘ W OLSZTYNIE PRZY UL. JAGIELLOŃSKIEJ 91
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: zagospodarowanie infrastruktury przyległej do siedziby Zamawiającego, tj. działki nr 5, położona w m. Olsztyn obręb 6, przy ul. Jagiellońskiej 91 zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 4 do siwz), inwentaryzacją wykonanych robót (załącznik nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do siwz), przedmiarem robót (załącznik nr 7 od siwz) oraz projektem umowy (załącznik nr 3 do siwz). 2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót budowlanych wynikających z projektu budowlanego (załącznik nr 4 do siwz), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do siwz), przedmiaru robót (załącznik nr 7 od siwz), w tym m.in. wymianę nawierzchni wjazdów, dróg manewrowych, parkingów i chodników, rekultywację nawierzchni trawiastych, zagospodarowanie roślinności niskopiennej, wymianę ogrodzenia, przebudowę odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej, z wyłączeniem już wykonanych robót budowlanych, wskazanych w inwentaryzacji wykonanych robót (załącznik nr 5 do siwz). b) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (plac budowy); - obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; - uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót. UWAGA: 1. Obiekt usytuowany przy ul. Jagiellońskiej 91 wraz z przyległym terenem objęty jest prawną ochroną konserwatorską w oparciu o art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. nr 162, poz. 1568 z późn. zm.). 2. Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone przy obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem robót uzgodnionym z Zamawiającym. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. 3. Przedmiar robót (załącznik nr 7 do siwz) zawiera również wykonane już roboty wskazane w inwentaryzacji wykonanych robót (załącznik nr 5 do siwz) oraz ma charakter dokumentu pomocniczego w stosunku do projektu budowlanego (załącznik nr 4 do siwz) i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik nr 6 do siwz). 4. Gdy w załącznikach do siwz zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz spełnią wymagania określone przez Miejskiego Konserwatora Zabytków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-12-12 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: BGŻ SA Oddział w Olsztynie 84 2030 0045 1110 0000 0115 2990; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2012-12-12 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w kasie. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.w-modr.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach