Przetargi.pl
Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 5065898200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją projektu pn. „Zagospodarowanie i rozwój terenów zieleni w Bielsku Podlaskim”. Przedmiotowy projekt realizowany będzie w Bielsku Podlaskim i obejmuje 6 obszarów zlokalizowanych na terenie tego miasta tj. obszar 1 – Park Królowej Heleny przy ul. M. Kopernika, obszar 2 – Park Aleksandra Jagiellończyka Króla Polski przy ul. Białowieskiej, obszar 3 – teren przy ul. Jagiellońskiej, obszar 4 – teren przy ul. Sosnowej, obszar 5 – teren przy ul. Studziwodzkiej i ul. Strzelniczej, obszar 6 – teren przy ul. Reja. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3. Na obszarach objętych zakresem projektu przewidziano wykonanie następujących elementów: 1) Obszar 1: Teren Parku Królowej Heleny a) Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych b) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. c) Remont elewacji budynku toalety publicznej o powierzchni zabudowy ok. 60 m2, poprzez wprowadzenie rusztu zewnętrznego i wprowadzenie nasadzeń pnących, w celu uzyskania efektu zielonej elewacji. d) Urządzenie terenów zielonych, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony cerkwi pw. Św Michała. e) Plac zabaw i siłownia terenowa f) Oznaczenia i tablice 2) Obszar 2: Teren Parku Aleksandra Jagiellończyka Króla Polski a) Remont mostu pieszego istniejącego przy głównej alei parkowej. b) Utworzenie nowej alei parkowej na zachodnim brzegu cieku wodnego. c) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. d) Wykonanie oświetlenia. e) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. f) Remont mostu istniejącego oraz balustrady śluzy wodnej po zachodniej stronie parku. g) Wykonanie nowego ciągu pieszego na przedłużeniu kładki pieszej. h) Regulacja skarp brzegowych bez zmiany kształtu cieku wodnego Lubka. i) Urządzenie terenów zielonych w obrębie Góry Zamkowej, nie wykraczając w zakres pozwolenia na budowę z dnia 26.08.2009 r. nr. AŚ.7351-425/08/09, w tym wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych od strony wschodniej. j) Uzupełnienie nasadzeń zieleni istniejącej z gatunków rodzimych k) Urządzenie terenów zielonych, wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych. l) Oznaczenia i tablice 3) Obszar 3: Teren przy ul. Jagiellońskiej a) Wykonanie ścieżki tematycznej wraz z pomostami, tablicami informacyjnymi i punktem widokowym. b) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, wprowadzenie zieleni wolno rosnącej w tym łąk kwiatowych. c) Wykonanie elementów małej architektury tj. ławek, koszy na śmieci, itd. d) Wykonanie oświetlenia. e) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. f) Regulacja skarp brzegowych wraz z urządzeniem nowych nasadzeń z gatunków rodzimych. g) Budowa nowego stawu. h) Rezerwacja terenu (np. pod budowę siłowni terenowej / altany parkowej) i) Oznaczenia i tablice 4) Obszar 4: Teren przy ul. Sosnowej a) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, b) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. c) Wykonanie oświetlenia. d) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. e) Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. f) Wykonanie boiska trawiastego g) Oznaczenia i tablice 5) Obszar 5: Teren przy ul. Studziwodzkiej/Strzelniczej a) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, wprowadzenie zieleni wolno rosnącej w tym łąk kwiatowych. b) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. c) Wykonanie oświetlenia. d) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. e) Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. f) Regulacja skarp brzegowych wraz z urządzeniem nowych nasadzeń z gatunków rodzimych. g) Oznaczenia i tablice 6) Obszar 6: Teren przy ul. Reja a) Urządzenie terenów zielonych poprzez wprowadzenie zieleni piętrowej, osłonowej z gatunków rodzimych, b) Wykonanie elementów małej architektury, ławek, koszy na śmieci, itd. c) Wykonanie oświetlenia. d) Stworzenie stanowisk lęgowych poprzez wprowadzenie osadzeń gniazd, budek dla ptaków, karmników. e) Wykonanie nawierzchni i utwardzeń. f) Wykonanie terenowego placu zabaw. g) Oznaczenia i tablice 4. Teren przeznaczony pod inwestycję w obszarze 1, 2 i 3 znajduje się w strefie konserwatorskiej miasta. 5. Przed przystąpieniem do opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym projekt zagospodarowania terenu, uwzględniający rozmieszczenie terenów zielonych, elementów małej architektury, oświetlenia, nawierzchni, urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz innych elementów będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskać akceptację na użyte materiały i urządzenia. 6. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1) wykonać dokumentację projektowo-kosztorysową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać stosowne decyzje administracyjne, zezwalające na rozpoczęcie robót, 2) dostarczyć i dokonać budowy i montażu elementów małej architektury, oświetlenia, nawierzchni, urządzeń placu zabaw, siłowni zewnętrznej oraz innych elementów, będących przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacja projektową, 3) wykonać roboty budowlane, 4) uzyskać decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie niezbędne do dopuszczenia do użytkowania. 7. Opracowana dokumentacja powinna zawierać: 1) projekt budowlany – 5 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz.1332) i spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz.462 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 2) projekt wykonawczy 3 egz. + CD /JPG/ – opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz.1332), 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR) – 3 egz. + CD ( MS WORD) – przez którą należy rozumieć opracowania, zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do kreślenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz.1129), 4) informacje BIOZ – 5 egz. + CD (pdf), 5) operat wodnoprawny - 2 egz.+ CD (pdf), 6) opracowanie, dotyczące badań geotechnicznych gruntu - 2 egz. + CD (pdf), 7) projekt organizacji ruchu - 3 egz. + CD (pdf), 8) przedmiar robót i kosztorys inwestorski - 2 egz. + CD (w formacie Excel) - opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389), 9) wersję elektroniczną ww. dokumentacji – 1 egz. Wszelkie wymagane opracowania przekazane zostaną Zamawiającemu także w wersji elektronicznej (pliki nie większe niż 10 Mb) dla potrzeb przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy robót. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art.29 ustawy Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oraz na normy, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy, zobowiązany jest wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych opisywanym oraz zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności. 8. W przypadku, gdy w Programie Funkcjonalno-Użytkowym zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.30 ust.1 pkt.2 i ust.3 ustawy Pzp (co ma na celu wskazanie parametrów jakościowych), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych PFU. 9. Zgodnie z art.29 ust.3a ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych wymienionych w rozdziale III ust.3 (za wyjątkiem czynności wykonywanych przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane) wymaga zatrudnienia osób przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 ze zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Obowiązki Wykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 10. Zadanie jest planowane do dofinansowania w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Działanie 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego (2. typ projektów: Rozwój terenów zieleni w miastach i ich obszarach funkcjonalnych). Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku nie przyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na realizację przedmiotowego zadania inwestycyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy – wg Załącznika Nr 2 do SIWZ, 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie (jeżeli dotyczy) a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art.23 ustawy Pzp), 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, złożone w formie oryginału (jeżeli dotyczy), UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: - Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm) wykaz ofert złożonych w danym postępowaniu, zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu Wykonawcy, składanym na podstawie art.25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (na lub wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować roboty , do realizacji których te zdolności są wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach