Przetargi.pl
Zagospodarowanie i rewaloryzacja kompleksu Dzieciniec pod Słońcem wraz z terenem ogrodu jordanowskiego w ramach projektu „Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego kompleksu Dzieciniec pod Słońcem w Poznaniu” - formuła zaprojektuj i wybuduj.

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i rewaloryzacja kompleksu Dzieciniec pod Słońcem wraz z terenem ogrodu jordanowskiego w ramach projektu „Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego kompleksu Dzieciniec pod Słońcem w Poznaniu” - formuła zaprojektuj i wybuduj.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zagospodarowanie i rewaloryzacja kompleksu Dzieciniec pod Słońcem z terenem ogrodu jordanowskiego położonego przy ul. Droga Dębińska 21 w Poznaniu w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach projektu „Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego kompleksu Dzieciniec pod Słońcem w Poznaniu” realizowanego w ramach: osi priorytetowej 4 Środowisko, działania 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, poddziałania 4.4.3. „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla MOF Poznania” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt zakłada rewitalizację wraz z zagospodarowaniem terenu kompleksu zabytkowych obiektów pn. „Dzieciniec pod Słońcem”, położonego przy ul. Droga Dębińska 21 w Poznaniu wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków pod nr A 290 decyzją z dnia 8 września 1986 r. Obszar realizacji projektu jest również objęty ochroną konserwatorską jako element zespołu urbanistyczno-architektonicznego Wildy, wpisanego do rejestru zabytków w ramach najstarszych dzielnic Poznania pod nr A 239 decyzją z dnia 6 października 1982 r. Z uwagi na wpis obiektu i terenu do rejestru zabytków wykonawca musi uzyskać pozwolenie na prowadzenie prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków osobne dla terenu i osobne dla budynków oraz pozwolenie konserwatora zabytków na wycinkę i nasadzenia zieleni. Zadanie inwestycyjne obejmuje swoim zakresem prace konserwatorskie, budowlane, rozbiórkowe i instalacyjne w obrębie budynków oraz prace drogowe, zieleniarskie i zagospodarowanie ogrodu jordanowskiego. Zadanie inwestycyjne obejmuje obiekty: budynek główny, do którego przylegają od zachodu i wschodu długie podcienia, zakończone niewielkimi budynkami oraz położony na zachód od niego wolnostojący budynek mieszczący obecnie dyrekcję Młodzieżowego Domu Kultury nr 1 (zwanego dalej MDK1), a także budowę nowoprojektowanego budynku. Zadanie obejmuje zakup i montaż m.in. gazowych pomp ciepła, podnośników hydraulicznych, wyposażenia placu zabaw, urządzeń monitoringu oraz czujek ruchu. Przedmiot zamówienie nie obejmuje zakupu mebli, regałów oraz pieca ceramicznego do wypalania ceramiki i szkła. Zadanie przewiduje opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, realizację robót budowlano - montażowych i konserwatorskich, uzyskanie decyzji częściowego pozwolenia na użytkowanie budynków oraz ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w funkcjonujących obiektach. W związku z tym, wymagane jest zapewnienie możliwości funkcjonowania MDK1 przez cały okres prowadzenia prac budowlanych, z uwzględnieniem konieczności etapowego wykonania prac w budynkach oraz uzyskania pozwoleń na częściowe użytkowanie budynków: „A”, „B”, „E” oraz budynku nowoprojektowanego, co pozwoli na: a) Przeniesienie do nowoprojektowanego budynku warsztatu, magazynu oraz pomieszczeń socjalnych z przeznaczonego do częściowego wyburzenia budynku „D”, b) Uruchomienie budynku „A” dla pracowników administracji MDK1, przeniesionych czasowo do budynku „C” w trakcie prowadzenia prac budowlanych, c) Uruchomienie sali muzycznej w budynku „B”, d) Uruchomienie budynku „E” z salą sportowo-koncertową, świetlicą, siłownią, pokojem nauczycielskim, łazienkami, a także dwoma pomieszczeniami przeznaczonymi na szatnie i magazynem. Uruchomienie budynku „E” pozwoli na przeniesienie części zajęć z budynku „C” i „D”, a także zapewni nauczycielom dostęp do pokoju nauczycielskiego. W przypadku braku możliwości zapewnienia możliwości odpowiedniego funkcjonowania MDK1 bez istotnych zakłóceń, przy wykorzystaniu budynków, w których nie trwają prace budowlane, a także z wykorzystaniem obiektu przy Orliku jako zaplecze magazynowo-socjalne, a także wynajętych sal przez MDK1 w innych placówkach edukacyjnych, wykonawca zapewni tymczasowe obiekty budowlane umożliwiające funkcjonowanie MDK1 oraz realizację zamówienia w wyznaczonych terminach. Warunkiem prawidłowej realizacji Inwestycji jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi m.in.: w umowie o dofinansowanie nr RPWP.04.04.03-30-0005/16-00, dokumentacji projektowej: Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Studium Wykonalności. W zakres dokumentacji projektowej wchodzą: • opracowanie ewentualnych założeń przedprojektowych; • wielobranżowy projekt budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami; • projekty wyburzeń oraz projekty rozbiórek; • wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskim; • dokumentacja powykonawcza. W zakres usług wchodzą: • uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i rozbiórkę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych oraz warunków niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; • uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji częściowego pozwolenia na użytkowanie, • uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. W zakres prac budowlanych wchodzą: • przebudowa istniejących budynków, będących pod ochroną konserwatorską; • rozbiórka obiektów technicznych oraz wtórnych zabudów znajdujących się na terenie oraz w obiektach; • remont budynków z przywróceniem historycznych detali architektonicznych; • wymiana posadzek nawierzchni utwardzonych wraz z wykonaniem nowych utwardzeń; • wykonanie ogrodzenia terenu wraz z elementami automatyki bramy, furtki oraz dozoru; • budowa nowego obiektu technicznego znajdującego się w skarpie; • wykonanie przyłączy oraz zabudów wraz z montażem podnośników hydraulicznych; • wykonanie nowych schodów terenowych; • montaż elementów malej architektury takich jak: ławki z oparciami, ławki bez oparcia, stojaki rowerowe, tablice ogłoszeniowe, kosz na odpadki, drogowskazy, elementy boisk do piłki siatkowej; • wykonanie placu zabaw wraz z instalacją urządzeń, w tym urządzeń integracyjnych pozwalających na korzystanie z placu zabaw przez dzieci niepełnosprawne; • zagospodarowanie terenów zielonych, w tym nasadzenia roślinne; • przebudowa instalacji wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, kanalizacyjnej znajdujących się na terenie działki; • przebudowa instalacji sanitarnej i deszczowej; • rewitalizacja obiektów małej architektury znajdujących się na terenie działki takich jak rzeźby, fontanny; • renowacja rzeźb oraz elementów rzeźbiarskich, kamieniarskich oraz snycerki; • wykonanie fontanny wraz z technologią oraz podłączeniami zgodnie z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków; • wykonanie oraz instalacja wodotrysków; • wykonanie boisk do piłki siatkowej plażowej; • wykonanie trybuny widowiskowej przy boiskach do tenisa; • wykonanie instalacji oświetlenia oraz monitoringu wraz z rozdzielnią i sterowaniem znajdującym się w wydzielonym pomieszczeniu; • zakup i montaż zewnętrznych czujek ruchu; • uporządkowanie terenu z gruzu, złomu i nieczystości i ich utylizacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 50 000,00 zł. 4. Zamawiający zwraca uwagę na pisownię nazwy postępowania – nazwa Dzieciniec pod Słońcem jest nazwą własną, wymagane jest dopilnowanie właściwej pisowni w treści gwarancji, pod rygorem odrzucenia oferty nie zabezpieczonej prawidłowo wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach