Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2017-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie i rewaloryzacja kompleksu Dzieciniec pod Słońcem wraz z terenem ogrodu jordanowskiego w ramach projektu „Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego kompleksu Dzieciniec pod Słońcem w Poznaniu” - formuła zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zagospodarowanie i rewaloryzacja kompleksu Dzieciniec pod Słońcem z terenem ogrodu jordanowskiego położonego przy ul. Droga Dębińska 21 w Poznaniu w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach projektu „Rewitalizacja i ochrona dziedzictwa kulturowego kompleksu Dzieciniec pod Słońcem w Poznaniu” realizowanego w ramach: osi priorytetowej 4 Środowisko, działania 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, poddziałania 4.4.3. „Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla MOF Poznania” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Projekt zakłada rewitalizację wraz z zagospodarowaniem terenu kompleksu zabytkowych obiektów pn. „Dzieciniec pod Słońcem”, położonego przy ul. Droga Dębińska 21 w Poznaniu wpisanego indywidualnie do rejestru zabytków pod nr A 290 decyzją z dnia 8 września 1986 r. Obszar realizacji projektu jest również objęty ochroną konserwatorską jako element zespołu urbanistyczno-architektonicznego Wildy, wpisanego do rejestru zabytków w ramach najstarszych dzielnic Poznania pod nr A 239 decyzją z dnia 6 października 1982 r. Z uwagi na wpis obiektu i terenu do rejestru zabytków wykonawca musi uzyskać pozwolenie na prowadzenie prac przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków osobne dla terenu i osobne dla budynków oraz pozwolenie konserwatora zabytków na wycinkę i nasadzenia zieleni. Zadanie inwestycyjne obejmuje swoim zakresem prace konserwatorskie, budowlane, rozbiórkowe i instalacyjne w obrębie budynków oraz prace drogowe, zieleniarskie i zagospodarowanie ogrodu jordanowskiego. Zadanie inwestycyjne obejmuje obiekty: budynek główny, do którego przylegają od zachodu i wschodu długie podcienia, zakończone niewielkimi budynkami oraz położony na zachód od niego wolnostojący budynek mieszczący obecnie dyrekcję Młodzieżowego Domu Kultury nr 1, a także budowę nowoprojektowanego budynku. Zadanie przewiduje opracowanie aktualizacji Programu Funkcjonalno-Użytkowego, projektu budowlanego, projektów wykonawczych, uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę, realizację robót budowlano - montażowych i konserwatorskich oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w funkcjonujących obiektach. Warunkiem prawidłowej realizacji Inwestycji jest działanie zgodne z wytycznymi zawartymi m.in.: w umowie o dofinansowanie nr RPWP.04.04.03-30-0005/16-00, dokumentacji projektowej: Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Studium Wykonalności. W zakres dokumentacji projektowej wchodzą: • opracowanie ewentualnych założeń przedprojektowych oraz aktualizacja Programu Funkcjonalno-Użytkowego; • wielobranżowy projekt budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami; • projekty wyburzeń oraz projekty rozbiórek; • wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskim; • dokumentacja powykonawcza. W zakres usług wchodzą: • uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę i rozbiórkę oraz wszystkich innych decyzji administracyjnych oraz warunków niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia; • uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie. W zakres prac budowlanych wchodzą: • przebudowa istniejących budynków, będących pod ochroną konserwatorską; • rozbiórka obiektów technicznych oraz wtórnych zabudów znajdujących się na terenie oraz w obiektach; • remont budynków z przywróceniem historycznych detali architektonicznych; • wymiana posadzek nawierzchni utwardzonych wraz z wykonaniem nowych utwardzeń; • wykonanie ogrodzenia terenu wraz z elementami automatyki bramy, furtki oraz dozoru; • budowa nowego obiektu technicznego znajdującego się w skarpie; • wykonanie przyłączy oraz zabudów wraz z montażem podnośników hydraulicznych; • wykonanie nowych schodów terenowych; • montaż elementów malej architektury takich jak: ławki z oparciami, ławki bez oparcia, stojaki rowerowe, tablice ogłoszeniowe, kosz na odpadki, drogowskazy, elementy boisk do piłki siatkowej; • wykonanie placu zabaw wraz z instalacją urządzeń, w tym urządzeń integracyjnych pozwalających na korzystanie z placu zabaw przez dzieci niepełnosprawne; • zagospodarowanie terenów zielonych, w tym nasadzenia roślinne; • przebudowa instalacji wodociągowej, elektroenergetycznej, teletechnicznej, kanalizacyjnej znajdujących się na terenie działki; • przebudowa instalacji sanitarnej i deszczowej; • rewitalizacja obiektów małej architektury znajdujących się na terenie działki takich jak rzeźby, fontanny; • renowacja rzeźb oraz elementów rzeźbiarskich, kamieniarskich oraz snycerki; • wykonanie fontanny wraz z technologią oraz podłączeniami zgodnie z wytycznymi Miejskiego Konserwatora Zabytków; • wykonanie oraz instalacja wodotrysków; • wykonanie boisk do piłki siatkowej plażowej; • wykonanie trybuny widowiskowej przy boiskach do tenisa; • wykonanie instalacji oświetlenia oraz monitoringu wraz z rozdzielnią i sterowaniem znajdującym się w wydzielonym pomieszczeniu; • uporządkowanie terenu z gruzu, złomu i nieczystości i ich utylizacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ wraz z załącznikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 83 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się pod rygorem odrzucenia oferty przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku z niżej wymienionych form na Beneficjenta: - w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań 91 1020 4027 0000 1502 1262 0672 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Poręczenia i gwarancje należy wystawić na Beneficjenta: Miasto Poznań Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań. 3. W celu wniesienia wadium w formach niepieniężnych należy się zgłosić do Pani Jolanty Rybakowskiej nr tel. 61 878 54 02, pokój nr 227 w celu uzgodnienia trybu potwierdzenia wniesienia. Przyjęcie dokumentu przez Wydział Finansowy nie jest jednoznaczne z poprawnością złożonego wadium. 4. Za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej, przyjęty za ważny, będzie termin uznania rachunku Zamawiającego w dniu i godzinie otwarcia ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, b) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25 - „Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu”
Dodano: 2024-04-24