Przetargi.pl
Zagospodarowanie i prowadzenie kompleksu SPA na lądeckim Rynku

Centrum Kultury i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 57-540 Lądek Zdrój, plac Staromłyński 5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 81 46 562 , fax. 74 81 46 245
  • Data zamieszczenia: 2011-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury i Rekreacji
    plac Staromłyński 5 5
    57-540 Lądek Zdrój, woj. dolnośląskie
    tel. 74 81 46 562, fax. 74 81 46 245
    REGON: 89002042400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i prowadzenie kompleksu SPA na lądeckim Rynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie - organizacja kompleksu SPA w okresie ferii zimowych 2012 r. na lądeckim Rynku Lokalizacja kompleksu SPA teren Rynku (bez jezdni) położony przy budynku ratusza od strony północno-wschodniej i plac przy pręgierzu. Łączna powierzchnia terenu przewidziana do zagospodarowania 300 - 400 m2 w tym: a) Kompleks SPA o powierzchni 100 - 150 m2, w którym powinno się znajdować: 1. Sauna o powierzchni 8,0 m2 dla 8 osób może być w zabudowa, kontenerowa wolnostojąca. 2. Dwa odkryte baseny drewniane okrągłe o pojemności min. 6,0 m3 na 12 osób z podgrzewaną wodą (piecyk zanurzony). 3. Szatnie, przebieralnie na potrzeby sauny i basenów, mogą być w zabudowie kontenerowej. 4. Sanitariaty i umywalki typu toi toi lub kontenerowe. b) Namiot o powierzchni 150 m2 1. Bar lodowy o powierzchni 30,0 m2 serwujący: dania barowe i obiadowe; napoje bezalkoholowe, piwo, wino, drinki. 2. Kompleks SPA ma być ogrodzony umożliwiający nieskrępowane korzystanie z sauny i basenów. c) Plac zabaw dla dzieci 100 m2 w tym: 1. Przynajmniej dmuchany zamek i zjeżdżalnia dla dzieci. Godziny otwarcia od 12.00 do 22.00 codziennie w dniach od 14 stycznia do 26 lutego 2012 r. z możliwością przedłużenia czasu otwarcia podczas weekendów po wcześniejszym uzyskaniu stosownych zezwoleń. Oferent w ramach działalności ogródka SPA zapewni: 1. Na terenie kompleksu SPA minimum cztery dwudniowe festyny (sobota, niedziela) w którym każdy będzie zawierał przynajmniej jeden koncert. W programie festynu znajdzie się zabawa taneczna przy muzyce mechanicznej, konkursy, oraz mogą być organizowane stoiska handlowe. 2. Stałą przeszkoloną obsługę minimum w ilości 6 osób. 3. Uzyska wszelkie wymagane pozwolenia na prowadzenie działalności objętej ofertą. 4. Zapewni przestrzeganie przepisów bhp, sanitarnych i p.poż, ochrony środowiska, w tym niezbędne wyposażenie i sprzęt z tym związany. 5. Bezpieczeństwo na terenie kompleksu SPA. 6. Usunięcie na swój koszt wszelkich powstałych szkód wynikłych na skutek działalności kompleksu SPA. 7. Niezbędny sprzęt i urządzenia gastronomiczne, oświetleniowe elektroakustyczne. 8. Zapewni reklamę i promocję przedsięwzięcia uwzględniając dane Zamawiającego. 9. Ubezpieczy działalność kompleksu SPA. 10. Ureguluje należności od prowadzonej działalności rozrywkowej na rzecz ZAiKS. Wykonawca może pobierać opłaty za usługi prowadzone w kompleksie SPA. Zamawiający zapewni oferentowi: 1. Niezbędną powierzchnię na organizację kompleksu SPA. 2. Dostęp do źródła poboru energii elektrycznej w szafka na ścianie ratusza umożliwiającego pobór prądu trójfazowego do 35 kW. 3. Pobór wody pitnej z punktu umieszczonego w studzience położonej w pobliżu terenu przeznaczonego pod zagospodarowanie kompleksu SPA. 4. Umożliwi oferentowi poddzierżawianie części terenu przeznaczonego pod kompleks SPA. w okresie trwania umowy. 5. Umożliwi na 5 dni przed terminem otwarcia kompleksu SPA zagospodarowanie placu i podłączenie do źródła poboru wody i energii elektrycznej. 6. Zapewni reklamę przedsięwzięcia na stronie www.ladek.pl oraz udostępni miejsca do umieszczania plakatów. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualnie powstałe szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 920000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wnoszenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-ladekzdroj.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach