Przetargi.pl
Zagospodarowanie funkcjonalno-przestrzenne obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych – ulic: Nadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie funkcjonalno-przestrzenne obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych – ulic: Nadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji budowlanej oraz budowa infrastruktury drogowej w ramach zagospodarowania funkcjonalno-przestrzennego obszaru Starej Osady Rybackiej w Ustce poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych - ulic: Nadmorskiej i Perłowej, Pomorskiej do historycznej architektury, realizowanego w ramach Projektu „Przywrócenie walorów historycznych Starej Osady Rybackiej poprzez zabezpieczenie i ekspozycję ruin Kościoła p.w. Św. Mikołaja oraz nadanie obszarowi charakteru produktu turystycznego” w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: zadanie 1: wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa infrastruktury drogowej ulic Nadmorskiej i Perłowej; zadanie 2: wykonanie dokumentacji budowlanej i budowa infrastruktury drogowej ulicy Pomorskiej; 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych osobno dla każdego zadania poprzez wykonanie: 3.1. dokumentacji budowlanej w oparciu o Program funkcjonalno-użytkowy (PFU), stanowiący załącznik nr 8 i załączniki nr 9 do SIWZ, zgodnie z przepisami wykonawczymi do art. 31 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego; w związku z przeznaczeniem przedmiotu zamówienia do użytku osób fizycznych, opracowana dokumentacja winna uwzględniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz przeznaczenia dla wszystkich użytkowników; 3.2. robót budowlanych związanych z budową infrastruktury, w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację budowlaną; 3.3. oznaczenie miejsc realizacji Projektu poprzez umieszczenie w widocznym i ogólnodostępnym miejscu (wskazanym przez Zamawiającego) 2 szt. tablic informacyjnych (w trakcie realizacji projektu) i 2szt. tablic pamiątkowych (po realizacji Projektu). 4. Całość przedmiotu zamówienia obejmuje prace: począwszy od pozyskania mapy do celów projektowych, materiałów geodezyjnych, uzyskanie wszystkich wymaganych warunków, opinii, uzgodnień, zatwierdzeń, pozwoleń, sprawdzeń, opracowanie dokumentacji budowlanej, uzyskanie decyzji administracyjnej będącej pozwoleniem na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, realizację robót budowlanych, zgłoszenia zakończenia robót, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawcze. 5. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. 6. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób do wykonywania następujących czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 7.1. wykonania robót rozbiórkowych w zakresie drogowym, 7.2. wykonania robót ziemnych, 7.3. wykonania robót w zakresie konstrukcji drogi, 7.4. budowy elementów drogi, 7.5. wykonania robót w zakresie układania nawierzchni drogi, 7.6. wykonania oznakowania drogowego, 7.7. wykonania regulacji i wymiany urządzeń infrastruktury technicznej, 7.8. wykonania przełożenie elementów infrastruktury podziemnej (w tym usunięcia kolizji): wod.-kan., teletechnicznej, elektroenergetycznej, oświetleniowej, ciepłowniczej, 7.9. wykonania demontażu elementów kanalizacji deszczowej, 7.10. wykonania elementów kanalizacji deszczowej, 7.11. wykonania robót odtworzeniowych nawierzchni, 7.12. wykonania demontażu elementów oświetlenia ulicznego, 7.13. wykonania elementów oświetlenia ulicznego, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233161-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1.1. dla zadania nr 1: 14 000,00 zł, 1.2. dla zadania nr 2: 10 000,00 zł. W przypadku składania oferty na kilka zadań wadium podlega sumowaniu. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. Formularz cenowy zadania, na realizacje którego Wykonawca składa oferty, przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.4. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.5. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.7. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy; 1.8. dowód wniesienia wadium. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach