Przetargi.pl
Zagospodarowanie działki nr 661/6 obręb 0001 przy ul. Kurpińskiego 26-38 w Żarach

Gmina Żary o statusie miejskim ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, pl. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. (068) 470 83 13 , fax. (068) 470 83 90
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary o statusie miejskim
    pl. Rynek 1-5
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. (068) 470 83 13, fax. (068) 470 83 90
    REGON: 970770540
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie działki nr 661/6 obręb 0001 przy ul. Kurpińskiego 26-38 w Żarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie części działki o numerze 661/6 obręb 0001 o powierzchni ok. 2500 m2. Teren ten stanowi osiedlową przestrzeń komunikacyjno-rekreacyjną między blokami mieszkalnymi przy ul. Kurpińskiego 26-38 w Żarach. Zakres rzeczowy przedmiotu umowy obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe: a) Rozbiórka nawierzchni bitumicznej o pow. ok. 502 m2 wraz z podbudową b) Rozbiórka dojść z chodnikowych płyt betonowych o pow. ok. 20,0 m2 wraz z podbudową c) Likwidacja betonowego pojemnika na odpadki 2) Wykonanie ciągów pieszych o nawierzchni z kostki betonowej oraz o nawierzchni żwirowej 3) Wykonanie nawierzchni trawiastej 4) Nasadzenia i pielęgnacja zieleni 5) Dostawa i montaż malej architektury. 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowo- kosztorysowej sporządzonej przez Pana Macieja Marciniaka prowadzącego działalność gospodarczą pn.: „MM-PROJEKT” Pracownia Projektowa, Maciej Marciniak z siedzibą przy Alei Wojska Polskiego 98 w na którą składają się następujące opracowania: 1) Projekt zagospodarowania 2) Projekt wykonawczy 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót 4) Przedmiar. Wszystkie wymienione elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Załączone przedmiary robót służą jedynie celom informacyjnym/poglądowym. Z projektu wykreśla się wszystkie zapisy mogące wskazywać na jednego producenta materiałów i urządzeń, w tym nazwy własne. 3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje pielęgnację nowych nasadzeń (podlewanie, nawożenie, pielenie, wymiana nasadzeń, które nie zachowały żywotności) w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę, osób które będą wykonywały niżej wymienione czynności, w myśl art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.): a) prace rozbiórkowe b) roboty ziemne budowlane c) roboty ogrodnicze, pielęgnacja i usuwanie drzew, d) roboty drogowe i brukarskie. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określono w projekcie umowy, stanowiącym Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 3.500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych, 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w formach i na zasadach określonych w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wraz z formularzem oferty, oprócz oświadczenia stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, wykonawca składa następujące dokumenty: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. b) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 poz. 570). O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku Nr 2, Rozdział II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach