Przetargi.pl
Zagospodarowanie działki gminnej w Juchnowcu Kościelnym

Gmina Juchnowiec Kościelny ogłasza przetarg

  • Adres: 16-061 Juchnowiec Kościelny, Jaśminowa 19
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 68 69 200 , fax. 85 68 69 239
  • Data zamieszczenia: 2024-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Juchnowiec Kościelny
    Jaśminowa 19
    16-061 Juchnowiec Kościelny, woj. podlaskie
    tel. 85 68 69 200, fax. 85 68 69 239
    REGON: 050659355
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.juchnowiec.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie działki gminnej w Juchnowcu Kościelnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia pn. Zagospodarowanie działki gminnej w Juchnowcu Kościelnym, w ramach którego należy wykonać zagospodarowanie terenu działki gminnej, położonej przy ul. Jaśminowej w Juchnowcu Kościelnym, o nr ewid. 283/26 obręb Juchnowiec Kościelny, gm. Juchnowiec Kościelny, w tym:1) Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – montaż urządzeń placu zabaw – zestawu zabawowego z wieżami i zjeżdżalnią, huśtawki wahadłowej z siedziskiem typu BOCIANIE GNIAZDO, karuzeli tarczowej z siedziskami, linarium – piramida wspinaczkowa, tablicy informacyjnej, kosza na śmieci oraz ławek parkowych z oparciem 2) Budowa altany rekreacyjnej drewnianej o powierzchni zabudowy 27,3 m2 wraz z grillem 3) Budowa ogrodzenia panelowego systemowego o wysokości 1,5 m wraz z bramą o szerokości 4 m i furtką o szerokości 1 m4) Uporządkowanie terenów zielonych, w tym założenie trawników.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową Projekt zagospodarowania terenu – Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym – montaż urządzeń placu zabaw – zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią, huśtawki, karuzeli, linarium, tablicy informacyjnej, ławek parkowych oraz budowa altany rekreacyjnej, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją warunków zamówienia, niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 do SWZ oraz załączonych przedmiarach robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy. 3. Projektowane obiekty wymagają wytyczenia przed rozpoczęciem robót oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej.4. Roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, skutecznym zgłoszeniem, przepisami techniczno-budowlanymi oraz przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy.5. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz spełniające wymagania określone w art. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213) oraz wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej, co do jakości. 6. Materiały wymienione w dokumentacji technicznej są propozycją, można stosować równoważne przy zachowaniu zaprojektowanych parametrów technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jeżeli w dokumentacji projektowej bądź specyfikacji technicznej użyte zostały nazwy handlowe materiałów i urządzeń to należy traktować je jako propozycję projektanta. 7. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp i wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 – 106 ustawy pzp.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane i przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat.9. Zamawiający potwierdzi wykonanie zamówienia poprzez podpisanie protokołu odbioru końcowego robót budowlanych i przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), w terminie do dnia 16 sierpnia 2024 roku do godziny 11:00, tj. przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić za pomocą przelewu bankowego na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Juchnowcu Górnym Nr 68 8074 0003 0000 1661 2000 0030. Zamawiający będzie uważał wniesienie wadium za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie pzp.2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Juchnowiec Kościelny7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp zostanie odrzucona .6. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 ustawy pzp.7. Dokonanie wypłaty zabezpieczonej kwoty nie może być uzależnione od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub przedłożenia jakichkolwiek dokumentów.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 57 ust. 1 ustawy Pzp oraz zapisami rozdziału VI SWZ nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-16

Zobacz następny przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach