Przetargi.pl
„Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek”

Gmina Chełmek ogłasza przetarg

  • Adres: 32-660 Chełmek, Krakowska 11
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33-844-90-42
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chełmek
    Krakowska 11
    32-660 Chełmek, woj. małopolskie
    tel. 33-844-90-42
    REGON: 072181801
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Zagospodarowanie dwóch stawów w Chełmku w zakresie budowy miejsca pamięci, ścieżek rowerowych oraz oświetlenia – miejsce upamiętnienia podobozu Chełmek”.Lokalizacja inwestycji: Chełmek, ul. Stawowa, działki nr 836/92 obręb 0001 Chełmek, jednostka ewidencyjna 121303_4 Chełmek-miasto.Zakres inwestycji: Ekspozycja upamiętniająca wydarzenia i historię z okresu II wojny światowej ze szczególnym uwzględnieniem miejsca „Kompleks Stawy” w kontekście istnienia podobozu „Aussenkommando Chelmek”. W ramach zadania należy wykonać w szczególności:1. Aranżacja ogólna – przedścianka z płyt G-K, pokrycie drzwi folią antyrefleksyjną, szynoprzewody wraz z reflektorami oraz instalacją elektryczną zasilającą.2. Posadzka.3. Instalacja artystyczna „Skała i woda”.4. Multimedia – montaż projektorów wraz z instalacją oraz sterowaniem uruchomienia i wyłączenia (przyciskiem lub fotokomórką z czasowym wyłączeniem).5. Oświetlenie.6. Pylon wraz z zabudową oraz nadrukiem opisu w trzech językach oraz nagraniem głosowym.7. Ławki.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa opracowana przez Wzorro Design s.c., ul. Kościuszki 55/7, 40-047 Katowice.W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:1. Zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych.2. Zabezpieczenia terenu stawów przed zanieczyszczeniem, w szczególności wody i roślinności, w trakcie realizacji, w szczególności pochodzących z płynów i smarów maszyn wykorzystywanych do realizacji zadania, a także z odpadów materiałów użytych do realizacji zadania.3. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania.4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia oraz dokumentacją projektową.5. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.6. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane w punkcie 5 Wykonawca winien okazać na żądanie Zamawiającego oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.7. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.:a) koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp.,b) koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową,c) koszty ubezpieczenia budowy,d) koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych,e) wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki,f) koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych,g) koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni,h) koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki,i) inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania.8. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów. 9. Do odbioru końcowego wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne użytych w budowie materiałów i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami należy złożyć w podziale na poszczególne branże, spięte w teczkę, ponumerowane, zatytułowane ze wskazaniem nazwy zadania i branży oraz ze spisem treści na stronie tytułowej. Każda strona winna być podpisana przez wykonawcę.Dojazd do placu budowy związanego z wykonaniem prac wynikających z niniejszego zamówienia będzie poprzez plac budowy realizowanego pierwszego etapu robót, który został przekazany wykonawcy BUD-TECH SYSTEM Sp. z o. o. W związku z tym należy wziąć pod uwagę konieczność uzgodnienia harmonogramu dojścia i dojazdu do obiektu z kierownikiem budowy i wykonawcą w celu wykonania robót wynikających z niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212310-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach