Przetargi.pl
Zagospodarowanie części Parku im. St. Staszica w Łodzi - etap I

Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 90-365 Łódź, ul. Tymienieckiego 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6384711 , fax. 042 6384747
  • Data zamieszczenia: 2009-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
    ul. Tymienieckiego 5 5
    90-365 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6384711, fax. 042 6384747
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie części Parku im. St. Staszica w Łodzi - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest I etap zagospodarowania terenu działki zlokalizowanej przy ulicy Wierzbowej 41/43 w Łodzi, o numerze ewidencyjnym 228/8, obręb S - 02, stanowiącej część Parku im. St. Staszica. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze: uprawy wstępne wraz z zebraniem zanieczyszczeń i kamieni na powierzchni- 0,246 ha, remont ścian pozostałych po wyburzeniu budynków oraz ogrodzenia w granicy posesji od strony południowej, o łącznej długości -30,50 m, budowę alejki o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni- 244,00 m2 wraz z rozebraniem i przebudową wjazdów, budowę alejki o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni - 73,60 m2. Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w: Projekcie budowlanym i wykonawczym zagospodarowania części Parku im. St. Staszica w Łodzi, wykonanym przez Projektowanie Architektoniczne Grażyna Ulisiak, z siedzibą w Łodzi, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze robót. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Za spełnianie warunków, określonych w ppkt a - c, Zamawiający uzna: ad. a. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą; ad. b. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) zrealizowali należycie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej: robót o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie za maksimum 2 roboty - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania; jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; oraz - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności: robót drogowych ad. c. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150 000 zł. 3. Za spełnianie warunku, określonego w ppkt d, Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy (druk załączony do SIWZ) oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - d, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI ppkt. 2-5 niniejszej specyfikacji; - każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. VI ppkt 1 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy (druk załączony do SIWZ) oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej: robót o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie za maksimum 2 roboty - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania; Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z wykonanych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 2 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego: należy dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150 000 zł. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach