Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa ogłasza przetarg
- Adres: 90-365 Łódź, ul. Tymienieckiego 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6384711 , fax. 042 6384747
- Data zamieszczenia: 2009-09-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Łodzi Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa
ul. Tymienieckiego 5 5
90-365 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6384711, fax. 042 6384747
REGON: 00051418200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie części Parku im. St. Staszica w Łodzi - etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest I etap zagospodarowania terenu działki zlokalizowanej przy ulicy Wierzbowej 41/43 w Łodzi, o numerze ewidencyjnym 228/8, obręb S - 02, stanowiącej część Parku im. St. Staszica. 1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: roboty przygotowawcze: uprawy wstępne wraz z zebraniem zanieczyszczeń i kamieni na powierzchni- 0,246 ha, remont ścian pozostałych po wyburzeniu budynków oraz ogrodzenia w granicy posesji od strony południowej, o łącznej długości -30,50 m, budowę alejki o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni- 244,00 m2 wraz z rozebraniem i przebudową wjazdów, budowę alejki o nawierzchni z kostki granitowej o powierzchni - 73,60 m2. Szczegółowy opis robót budowlanych zawarty jest w: Projekcie budowlanym i wykonawczym zagospodarowania części Parku im. St. Staszica w Łodzi, wykonanym przez Projektowanie Architektoniczne Grażyna Ulisiak, z siedzibą w Łodzi, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiarze robót. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3 000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 2. Za spełnianie warunków, określonych w ppkt a - c, Zamawiający uzna: ad. a. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy prowadzą działalność gospodarczą; ad. b. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia) zrealizowali należycie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: - wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej: robót o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie za maksimum 2 roboty - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania; jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z prowadzonych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; oraz - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane o specjalności: robót drogowych ad. c. warunek ten spełnią wykonawcy, którzy posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150 000 zł. 3. Za spełnianie warunku, określonego w ppkt d, Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy (druk załączony do SIWZ) oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w punkcie VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, według kryterium: spełnia - nie spełnia. 4. Wykonawcy, którzy nie spełnią warunków wskazanych w ppkt. 1 lit. a - d, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy, zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że spełniają: - łącznie wszyscy Wykonawcy: warunki określone w ppkt. 1 lit. b, c, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VI ppkt. 2-5 niniejszej specyfikacji; - każdy z Wykonawców: warunki określone w ppkt 1 lit. a, d, na potwierdzenie których należy załączyć dokumenty wymienione w pkt. VI ppkt 1 niniejszej specyfikacji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć oświadczenie Wykonawcy (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy (druk załączony do SIWZ) oraz następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub zaktualizowany przez organ wydający dokument) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; 2. Wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie nawierzchni z kostki granitowej lub betonowej: robót o wartości co najmniej 100 000 zł brutto łącznie za maksimum 2 roboty - z podaniem wartości, ilości robót, dat i miejsca wykonania; Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, należy udokumentować posiadane doświadczenie wynikające z wykonanych prac o ww. wartości i ilości w okresie prowadzonej działalności; 3. Dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w ppkt. 2 (o wykazanej w wykazie wartości), zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia z udokumentowaniem ich kwalifikacji, posiadanych uprawnień i odpowiednio członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego: należy dysponować osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych. 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 150 000 zł. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w ppkt. 1 składa odpowiednie dokumenty, wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa chodników w obrębie pasów drogowych dróg powiatowych Powiatu Łowickiego
Dodano: 2016-06-29 - Remont ścieżki dla pieszych w Kodrębie
Dodano: 2013-09-11 - Remont budynku Przedszkola w Rokicinach - Kolonii
Dodano: 2013-07-16 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1917 E w zakresie budowy chodnika na odcinku pomiędzy msc. Kurnos Drugi - Kurnos Pierwszy wraz z remontem zjazdów i przepustów
Dodano: 2013-01-15 - Remont alejki w Parku im. gen. M. Zaruskiego
Dodano: 2012-10-12 - Przebudowa chodnika przy drogach powiatowych Nr 1909 E i 1920E w miejscowości Parzno
Dodano: 2012-08-08 - Remont alejek w Parku Podolskim w Łodzi
Dodano: 2012-06-15 - Trakt spacerowy od osiedla Mickiewicza do Ośrodka Sportu i Rekreacji w Białej Rawskiej. Etap I
Dodano: 2012-05-29 - Wykonanie chodników oraz naprawa murków oporowych i schodów terenowych na osiedlu akademickim UŁ
Dodano: 2010-05-27 - Przebudowa ulicy- łącznika ul. Modrzewskiego i ul. Targowej w Wolborzu
Dodano: 2010-05-17