Przetargi.pl
Zagospodarowanie części działki nr ewid. 2935 przy ul. Św. Anny w Brzezinach

Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie części działki nr ewid. 2935 przy ul. Św. Anny w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki nawierzchni utwardzonej terenu działki nr 2935 obręb 8 (PKS) wraz z załadunkiem gruzu i jego odwózką na odległość do 5 km oraz wykonanie zieleńca na terenie objętym rozbiórką. Istniejący teren działki nr 2935 w obrębie 8 zlokalizowany jest w granicach strefy A - ochrony konserwatorskiej i stanowiska archeologicznego. Przeznaczony jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego pod tereny komunikacji kołowej i pieszej. Szczegółową lokalizację przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: - rozbiórkę istniejących krawężników betonowych; - rozbiórkę istniejącej nawierzchni z betonowych płyt typu trylinka; - profilowanie koryta pod przyszłe zieleńce; - wbudowanie humusu gr. śr. 30 cm; - obsianie trawą zieleńców. 2. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z: a) posiadanym przez Zamawiającego przedmiarem robót ( załącznik Nr 8 do SIWZ), c) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa, d) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych, e) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do: a) umożliwienia wstępu na teren budowy i wglądu do dokumentacji budowy przedstawicielom organów do tego uprawnionych; b) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót; c) zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu; d) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta; e) usunięcia zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren robót zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623); f) zapewnienia odpowiednio wykwalifikowanych osób do wykonania zamówienia zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane; g) zapewnienia sobie we własnym zakresie dostawy wody i prądu w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, oraz ponoszenia kosztów ich zużycia. 4. Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy. Termin gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. 5.Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia użyje własnych materiałów, maszyn i urządzeń (własnych w rozumieniu zapewnionych przez Wykonawcę). 6. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca na własny koszt oznaczy i zabezpieczy miejsce wykonywania robót - zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu. 10.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót. 11. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 12. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych wykonaniem przyszłych robót budowlanych. 13. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zapewnić musi ciągłość ruchu w obszarze placu budowy, tj. zapewnienie ciągłej możliwości poruszania się pieszych i pojazdów służb ratunkowych, osobowych, dostawczych. 14. Wykonawca zobowiązany jest (w razie konieczności) do przygotowania projektu organizacji ruchu nas czas robót, uzyskania zatwierdzenia projektu organizacji ruchu, przez właściwy organ zarządzający ruchem, realizacji zatwierdzonego projektu organizacji ruchu i zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach