Przetargi.pl
Zagospodarowanie części działki nr 250 obręb Środkowe pod miejsce rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach projektu pn. „Bohuslavice – Pieszyce będą atrakcyjniejsze jeszcze bardziej”

Gmina Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58-250 Pieszyce, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8365487, 8365488 , fax. 748 367 230
  • Data zamieszczenia: 2019-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieszyce
    ul. Kościuszki 2
    58-250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8365487, 8365488, fax. 748 367 230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie części działki nr 250 obręb Środkowe pod miejsce rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach projektu pn. „Bohuslavice – Pieszyce będą atrakcyjniejsze jeszcze bardziej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń rekreacyjno-wypoczynkowych oraz przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z założeniami projektowymi na działce nr 250 obręb Środkowe w Pieszycach. Ponadto Zamawiający żąda aby wszystkie dostarczone urządzenia były oznakowane zgodnie z zasadami promocji określonymi w rozdziale 4.9 Podręcznika dla Beneficjenta Funduszu Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy dostarczyć i zamontować niżej wymienione elementy związane z zagospodarowaniem części działki nr 250 obręb Środkowe: - Kosze betonowe - 3 szt. Kosz betonowy okrągły o pojemności min. 90 litrów, średnicy minimum 45 cm, wysokości od 90 cm do 110 cm z daszkiem wykonanym z blachy ocynkowanej o grubości min. 2 mm. Kosz musi być wyposażony w uchwyt mocujący worek foliowy i niezamarzający zamek, umożliwiający opróżnianie kosza tylko właściwym służbom. - Stojaki na rowery wielostanowiskowe - 2 szt. Stojak wielostanowiskowy na rowery: - minimalna ilości miejsc parkingowych 5 - minimalna długość 200 cm - montowany do podłoża - konstrukcja stalowa zabezpieczona antykorozyjnie z min. średnicą pręta 16 mm - Ławki - 5 szt. Ławka o konstrukcji stalowej z rury giętej o minimalnej średnicy 60 mm i grubości ścianki minimum 3 mm zabezpieczona antykorozyjnie. Ławka montowana do podłoża na stopach betonowych /prefabrykaty betonowe do gruntu/. Siedzisko wykonane z drewna zabezpieczonego minimum trzykrotnie preparatem uodparniającym na warunki atmosferyczne. Długość ławki minimum 190 cm; wysokość siedziska od 40 cm do 50 cm; szerokość siedziska od 40 cm do 45 cm, długość siedziska min. 170 cm. - Grill betonowy - 1 szt. Okrągły grill betonowy. Konstrukcja wykonana z betonu klasy B30. Pomalowany farbą do podłoża. Palenisko wykonane z betonu odpornego na temperatury do 1350 stopni C. Regulowana wysokość rusztu nad paleniskiem. Obrzeże blatu zabezpieczone np. listwą aluminiową przed obiciem. - wysokość całkowita ok 175 cm - średnica paleniska minimum 50 cm - średnica całkowita z blatem roboczym ok 120 cm - wysokość paleniska/blatu od 30 cm do 50 cm - Altana parkowa - 1 szt. Altana o przekątnej minimum 450 cm. Kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie wykonawstwa. Słupy nośne minimum 12cm*12cm o minimalnej wysokości 215 cm ponad grunt, kalenica ok 300 cm, krokwie minimum 10cm*5cm, zastrzały minimum 10cm*5cm, dach wielospadowy, obity deską boazeryjną o grubości minimum 18mm, dach pokryty gontem bitumicznym. Altana wyposażona w podłogę na legarach podłogowych minimum 5cm*5cm, stół okrągły drewniany w kolorze altany o średnicy 120cm przytwierdzony na stałe do podłogi (deski na blat o grubości minimum 30mm) oraz 5 ławek z oparciami zamontowanymi pomiędzy słupami na stelażu ścian altany nawiązujących do zdjęcia poglądowego (belka pomiędzy wysokimi słupami wsparta niskim słupem pionowym, a w powstałej przestrzeni zamontowane belki krzyżowo). Wykorzystane drewno zaimpregnowane minimum dwukrotnie. - Stoły drewniane 6 osobowe - 2 szt. Stół drewniany wraz z dwoma ławkami minimum dwukrotnie impregnowany o następujących parametrach: długość minimum 170 cm, szerokość całkowita ok 190 cm, szerokość stołu minimum 60 cm, wysokość ok 70 cm, grubość wykorzystanych desek blatu i siedziska minimum 30 mm. Stół montowany do podłoża w sposób zabezpieczający przed szybką degradacją drewna np. na stopach stalowych. - Narciarz biegowy - 2szt. Urządzenie wykonane stali spawalniczej S 355 (bezszwowej na elementy gięte) i S 235 (na elementy proste), dwukrotnie malowane proszkowo farbami poliestrowymi. Elementy stalowe zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie i cynkowanie. Stopnice wykonane z blachy aluminiowej, ryflowanej o grubości minimum 3 mm. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy minimum 90 mm, grubość ścianki minimum 3,6 mm. Montaż: mocowanie do fundamentów betonowych, osadzonych poniżej poziomu terenu umożliwiające zastosowanie pod urządzeniami różnego rodzaju nawierzchni. Maksymalny ciężar użytkownika: 150 kg. Urządzenie musi być wyposażone w instrukcję korzystania z urządzenia. - Bramka (furtka) - 1 szt. - Ogrodzenie panelowe systemowe stalowe montowane do słupów stalowych posadowionych w gruncie na głębokości ok 100 cm, o wysokości ponad grunt ok. 125 cm, średnica prętów/poprzecznic minimum 5 mm, w kolorze zielonym, zabezpieczenie antykorozyjne ocynkiem elektrolitycznym, powłoka proszkowa, profil pełny. Słupki ogrodzeniowe stalowe 7cm*7cm w kolorze zielonym grubość ścianki minimum 1,2 mm. - Tablice pamiątkowe/informacyjne - 5 szt. Posadowione wzdłuż ciągu pieszego. Tablice pamiątkowe/informacyjne należy wykonać w technologii płyty kompozytowej (DIBOND), jednostronnie zadrukowanej pełnym kolorem, zamontowane na słupach posadowionych na stopach betonowych w gruncie na głębokości ok 100 cm. Wysokość tablicy ok. 225 cm ponad gruntem. Materiał informacyjny na tablicę zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca przed wykonaniem Tablicy z Regulaminem uzyska akceptację Zamawiającego. - Tablica Regulamin skweru - 1 szt. Tablicę z regulaminem należy wykonać w technologii płyty kompozytowej (DIBOND), jednostronnie zadrukowanej pełnym kolorem, zamontowana na słupie posadowionym na stopie betonowej w gruncie na głębokości ok 100 cm. Wysokość tablicy ok 225 cm. Treść regulaminu zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego. Wykonawca przed wykonaniem Tablicy z Regulaminem uzyska akceptację Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany wszystkie urządzenia trwale przytwierdzić do podłoża. Montaż urządzeń zgodnie z kartami produktów z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Wszystkie zamontowane urządzenia i zestawy rekreacyjne muszą posiadać komplet niezbędnych certyfikatów i atestów uprawniających je do ogólnego stosowania oraz instrukcje konserwacji i użytkowania. Zakres robót określa Dokumentacja techniczna (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ). Uwaga! Projekt techniczny będący załącznikiem nr 11 do SIWZ zawiera „Karty Techniczne Urządzeń”, które stanowią tylko materiał poglądowy. Wskazane rozwiązanie w tym ujęcie techniczne np. wymiary są przykładowe i należy przy wycenie oferty opierać się na założeniach wskazanych w Rozdziale III SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”. Projekt techniczny jest elementem uzupełniającym wskazany opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych (roboty ziemne, wykonanie nawierzchni). Ponadto zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - organizację zaplecza prac opisanych dokumentacji projektowej - uporządkowanie terenu po zakończeniu prac - koszty wywozu i składowania gruzu na wysypisku - pomiary geodezyjne, w tym powykonawczy - odtworzenie punktów osnowy geodezyjnej Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia tj.: roboty ziemne, wykonanie nawierzchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 2.500,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Dzierżoniów, Nr rachunku 02 9527 0007 0036 6063 2000 0005 z podaniem tytułu: Wadium w przetargu nieograniczonym na usługę pn. „Zagospodarowanie części działki nr 250 obręb Środkowe pod miejsce rekreacyjno-wypoczynkowe w ramach projektu pn. „Bohuslavice – Pieszyce będą atrakcyjniejsze jeszcze bardziej” i znaku postępowania: WGPRiIT.271.4.2019 b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 1.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w sekretariacie Urzędu Miasta i Gminy Pieszyce zaś kopia załączona do Oferty. 1.4. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne na każde pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu kwoty wadium w okolicznościach określonych w ustawie Pzp . 1.5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 1.6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 1.7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego lub wszystkich Wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo(wymienić wszystkich partnerów) i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone. 2. Zwrot, ponowne wniesienie i zatrzymanie wadium 2.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 2.6. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 2.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 2.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2.7. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana (art. 46 ust. 5 ustawy): 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeśli było wymagane, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt.1) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzić spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Na żądanie zamawiającego, wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia podwykonawców, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia o których mowa w ust.1 pkt. 1) dotyczące tych podmiotów/zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust.1 pkt. 1) 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp (załącznik nr 7 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach