Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum wsi Ostrusza

Urząd Gminy w Ciężkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6510051 , fax. 14 6510944
  • Data zamieszczenia: 2014-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Ciężkowicach
    ul. Tysiąclecia 19 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. 14 6510051, fax. 14 6510944
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciezkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum wsi Ostrusza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI OSTRUSZA. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych na dz. Nr 134 w miejscowości Ostrusza, Gmina Ciężkowice w zakresie obejmującym: a) elementy drogowe (wykonanie utwardzenia działki, wzmocnienie istniejących skarp płytami ażurowymi, budowa schodów skarpowych) w tym: roboty przygotowawcze; roboty rozbiórkowe; roboty ziemne i transportowe; nawierzchnia chodnika; nawierzchnia miejsc parkingowych i placu manewrowego; elementy liniowe; kanalizacja; mała architektura (stojak na rowery, ławki, kosze na śmieci) b) budowa boiska wielofunkcyjnego (do piłki nożnej, siatkówki i koszykówki) o wymiarach 19,1m x 32,1m wraz z drenażem i ogrodzeniem, w tym: roboty ziemne i przygotowawcze; ogrodzenie boiska; piłkochwyty (oczko 10x10 cm) z kompletem zawiesi - nadbudowa na ogrodzeniu słupkami do łącznej wysokości 6 m - łączna powierzchnia piłkochwytów 229,2 m2, sprzęt sportowy z montażem: słupki do piłki siatkowej wielofunkcyjne (tenis) - 1 kpl, siatka do piłki siatkowej - 1 szt., dekiel maskujący do słupków - 2 szt., sprzęt do piłki koszykowej - konstrukcja jednosłupowa z wysięgnikiem do tablicy i mechanizmem do regulacji wysokości z montażem w tulejach, tablica 105x108, obręcz wzmocniona, siateczki do obręczy - 2 kpl., bramki piłkarskie aluminiowe z tulejami montażowymi - 2 szt., siatki do bramki - 2 szt. nawierzchnia z trawy syntetycznej; Nawierzchnia syntetyczna typu -sztuczna trawa- o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) i SST. Parametry nawierzchni z trawy syntetycznej (odpornej na promieniowanie UV): wysokość włókna min. 15 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z dokumentacją projektową (załącznik nr 3 do SIWZ i SST), typ włókna: proste, fibrylowane, skład chemiczny włókna: 100 proc. polietylen, ciężar włókna: min. 8800 Dtex, gęstość trawy: min. 84.000 włókien na m2, wypełnienie - piasek, kolor nawierzchni - pole gry - zielony, pozostała nawierzchnia, poza liniami pola gry - czerwona, kolor linii: piłka nożna - białe, siatkówka - żółte, pozostałe w uzgodnieniu z Zamawiającym, ilość piasku kwarcowego - zgodnie z zaleceniami producenta nawierzchni z trawy syntetycznej, piasek kwarcowy do zasypywania trawy - krzemionkowy, okrągły , wymyty i wysuszony zgodny z oficjalnie obowiązującymi normami, minimalna zawartość krzemionki 95 proc., rozmiar ziarna - D mniejsze lub równe 0,2mm i D większe lub równe 0,8mm. c) budowa placu zabaw wraz z wyposażeniem (sześcian gimnastyczny 160, sprężynowiec - skuter 400, baby Tower ECO 106, huśtawka wagowa 156, huśtawka dwuosobowa 153, tablica informacyjna) i ogrodzeniem (163 m2), w tym: roboty ziemne i przygotowawcze; podbudowa; nawierzchnia; wyposażenie placu zabaw - dostawa i montaż; d) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej po zrealizowaniu inwestycji. Szczegółowy opis robót zawierają: projekt budowlany, przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące integralną część SIWZ. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowej, oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, lecz o parametrach niegorszych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia - w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie i w projekcie technicznym. Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. 3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako ryczałtowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej. 5. Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie. 6. W okresie trwania umowy cena oferty jest stała. Zamawiający nie przewiduje możliwości waloryzacji ceny ofertowej. 7. Warunki szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia a) przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać wymagań zawartych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; b) prace budowlane należy realizować, z uwzględnieniem przepisów BHP i szczególnego zabezpieczenia robót; c) z uwagi na to, że roboty budowlane wykonywane będą w bezpośrednim sąsiedztwie drogi, należy zachować szczególną ostrożność w trakcie wykonywania prac, jak i przy organizacji placu budowy; Wykonawca musi zorganizować, zabezpieczyć i oznakować plac budowy w taki sposób, aby zapewnić przejezdność drogą powiatową nr 69; d) Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót, oraz właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy; e) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 0020 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Ciężkowicach ul. Tysiąclecia 19, 33-190 Ciężkowice w Kasie pok. 24, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/BIP/ciezkowice
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach