Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum wsi Brzeźno Szlacheckie poprzez remont istniejącego placu parkingowego, rozbudowę placu zabaw, remont wiaty przystankowej oraz budowę i uzupełnienie obiektów małej architektury

Gmina Lipnica ogłasza przetarg

  • Adres: 77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 8217080 , fax. 59 8218317
  • Data zamieszczenia: 2011-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipnica
    ul. Słomińskiego 19 19
    77-130 Lipnica, woj. pomorskie
    tel. 59 8217080, fax. 59 8218317
    REGON: 77097952000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.lipnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum wsi Brzeźno Szlacheckie poprzez remont istniejącego placu parkingowego, rozbudowę placu zabaw, remont wiaty przystankowej oraz budowę i uzupełnienie obiektów małej architektury
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Zagospodarowanie centrum wsi Brzeźno Szlacheckie poprzez remont istniejącego placu parkingowego, rozbudowę placu zabaw, remont wiaty przystankowej oraz budowę i uzupełnienie obiektów małej architektury. 1. Remont i rozbudowa placu zabaw wraz zagospodarowaniem terenu 2. Remont placu parkingowego 3. Remont obiektu malej architektury- wiaty przystankowej 4. Budowa obiektu społeczno kulturalnego scena estradowa Opis przedmiotu zamówienia W ramach wyżej wymienionego zadania w Brzeźnie Szlacheckim mają być wykonane następujące roboty remontowo-budowlane rozbudowa placu zabaw na działce nr 423/6, której powierzchnia łącznie wynosi 1973 m2, obejmuje jego doposażenie w następujące elementy: piaskownice typu PIASB4 2,5 powierzchnia - 6,25m2 w ilości 1szt., ławki piknikowe-1szt., huśtawkę wagową - 1 szt. oraz huśtawkę podwójna - 1 szt. Płaszczyznę pod wyposażenie placu zabaw piaskownicy należy wypełnić podsypka piaskową, a pod inne elementy wyposażenia fund. betonowe z betonu żwirowego o objętości 0,15m3. Tereny zielone należące do tego placu częściowo należy zagospodarować w trawniki oraz zieleń niską-żywopłot, który podniesie nie tylko walory estetyczne ale również bezpieczeństwa, gdyż oddzieli teren zabawy od ulicy. W celu należytego utrzymania porządku i czystości należy ustawić również tablicę regulaminową w ilości 1 szt. oraz kosze parkowe w ilości 3 szt. Kolejny etap w ramach w.w. zadania obejmuje remont parkingu o powierzchni 361 m2 na działce o nr ewid. 425/2, w którym należy wykonać roboty rozbiórkowe obejmujące rozebranie podbudowy z mas mineralno - bitumicznych i zmodernizować nawierzchnię parkingu. Place i zatoki postojowe zostaną wykonane z klinkieru drogowego 200x150x80 z pasami rozdzielczymi na podsypce piaskowo-cementowej gr.50 cm. z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. Kolejnym punktem w.w. zadana jest remont małej infrastruktury wiaty przystankowej na działce nr 425/2, na której należy przeprowadzić roboty malarskie (na powierzchni 48m2) tj. lakierowanie emalią olejną tynków, malowanie farbami emulsyjnymi, olejnymi, szklenie ram świetlików dachowych metalowych oraz remont pokrycia dachowego obejmująca wymianę ołacenia i krycie dachu gontami łupanymi. Obiekt ten należy wyposażyć w tablice ogłoszeniowa oraz kosz parkowy w ilość 1 szt. Z uwagi na dużą powierzchnię działkę 425/2 ok. 13.417 m2 na jej terenie zaplanowane jest posadzenie ok. 20 szt. lip szerokolistnych i dodatkowo 1 ławkę parkową wykonaną z prefabrykatów żeliwnych, podpory żeliwne, obudowa drewniana siedzeniowa - w ilości 1 szt. Dodatkowo teren wokół działki nr 433/2 należy wyposażyć w 2 ławki parkowe, a w celu podniesienia walorów estetycznych posadzić 4 wierzby płaczące. Głównym punktem projektu jest budowa obiektu małej architektury przenośnej sceny estradowej o wymiarach 8x10 m (powierzchnia 80m2) na działce o nr 423/6. Jednakże z uwagi, iż jest to scena przenośna może zostać usytuowana w każdym innym miejscu gdzie podłoża są juz odpowiednio przygotowane. Podłoże pod przenośną scenę należy odpowiednio przygotować, teren wyrównać a wokół wykonać nawierzchnię z płyt betonowo-chodnikowych o wym. 0,5x0,5x0,07 m przeznaczona do komunikacji obsługi. Część chodnika należy położyć pod sceną tak aby nogi sceny opierały się na płytach chodnikowych. Przedmiot zamówienia wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia projektem i przedmiarem robót. . Zakres robót zamierza budowlanego oraz kolejność realizacji poszczególnych obiektów: - wykonanie rozbiórki placu parkingowego - wykonanie nowej nawierzchni placu parkingowego - oczyszczenie oraz niwelacja terenu pod plac zabaw - wykonanie trawników oraz żywopłotów - montaż wyposażenie placu zabaw - remont wiaty przystankowej - montaż ławek - zasadzenie drzew - niwelacja trenu pod scenę estradową - montaż sceny estradowej - wykonanie niezbędnych prób i pomiarów Szczegółowy opis zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr l do SIWZ - Projekt budowlany Zagospodarowanie centrum wsi Brzeźno Szlacheckie poprzez remont istniejącego placu parkingowego, rozbudowę placu zabaw, remont wiaty przystankowej oraz budowę i uzupełnienie obiektów małej architektury. 1a) Schemat techniczny sceny estradowej mobilnej Załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót budowlanych W wszystkie urządzenia powinny posiadać atesty higieniczne, certyfikat zgodności PN-EN- 1176-1:2001, PN- 1176-3 2001, PN-EN-1176-7 2000, PN-EN 1177 2000. Scena estradowa mobilnej rekomendację techniczną Instytutu Techniki Budowlanej w Warszawie. W celu sporządzenia kosztorysu przedmiary robót budowlanych należy potraktować wymiernie - porównać z projektem - Roboty składające się na przedmiot zamówienia objęte dokumentacją projektową i SIWZ należy wykonać w oparciu o obowiązujące przepisy, normy zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, z należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją. - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 36 miesięcy dla całości robót licząc od dnia odbioru. - W przypadku wygrania przetargu Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, obejmującego ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego do wysokości 100% wynagrodzenia umownego za realizowane zadanie. Rozliczenie końcowe nastąpi po wystawieniu faktury końcowej na podstawie końcowego protokołu odbioru robót. UWAGA: Dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych opisanym. Wszystkie urządzenia, układy i podzespoły technologiczne stosowane w niniejszym projekcie są przykładowymi. Stosując urządzenia równoważne Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykazać, że oferowane przez niego urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości:8.100,00 zł(słownie: osiem tysięcy sto złotych) Wadium może być wniesione w następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy Bytów nr 09 9321 0001 0019 2516 2000 0030 z dopiskiem Zagospodarowanie centrum wsi Brzeźno Szlacheckie poprzez remont istniejącego placu parkingowego, rozbudowę placu zabaw, remont wiaty przystankowej oraz budowę i uzupełnienie obiektów małej architektury. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na Rachunku Zamawiającego najpóźniej o godzinie 10:00 dnia 14.09.2011 r. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji złożyć w formie oryginału w Urzędzie Gminy Lipnica, 77-130 Lipnica, ul. Słomińskiego 19, pokój nr 15 a w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię. W przypadku gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi jednoznacznie wynikać: a) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (Beneficjenta) przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy , b) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania W przypadku stwierdzenia, że wadium nie zostało wniesione w wymaganej formie i do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3, albo Wykonawca nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą , Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy; Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert tj. do dnia: 14.09.2011r. do godz. 10:00. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt 9.7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, oraz gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach