Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum miejscowości Warszkowo i Orle poprzez wykonanie placów zabaw i rekreacji.

Urząd Gminy Wejherowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-200 Wejherowo, Os. Przyjaźni 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6779701 , fax. 058 6779700
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wejherowo
    Os. Przyjaźni 6 6
    84-200 Wejherowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6779701, fax. 058 6779700
    REGON: 00054511300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum miejscowości Warszkowo i Orle poprzez wykonanie placów zabaw i rekreacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw i rekreacji wraz z dostawą urządzeń zabawowych i ich montażem w miejscowości Orle i Warszkowo. Przedmiot zamówienia należy wykonać w zgodzie z właściwymi normami oraz zasadami i warunkami bezpieczeństwa okresu ich gwarancji oraz materiałów z jakich są wykonane. Dodatkowo wszystkie urządzenia zabawowe zainstalowane na placach zabaw muszą posiadać niezbędne certyfikaty i atesty oraz spełniać wymagania właściwych norm. Inwestycja współfinansowana będzie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi- realizowanej w ramach Programu, osi 4 Leader, działania 4.1. -Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju. W ramach przedmiotu zamówienia zostanie zagospodarowanie centrum miejscowości Warszkowo i Orle poprzez wykonanie placów zabaw i rekreacji w następującym zakresie: A. Wykonanie placu zabaw dla dzieci oraz boiska do streetballa w miejscowości Orle Inwestycja zlokalizowana jest w południowej części działki nr 83-4 obręb 0012, stanowiącej własność gminy Wejherowo. Realizacja zadania ma na celu rozszerzenie programu rekreacji i zabaw dla dzieci w wieku szkolnym w m. Orle. Wjazd na plac zabaw od ulicy Szkolnej - brama na południowym odcinku granicy działki. W ramach ww. robót przewidziano do wykonania: 1) Prace ziemne z zakresu ukształtowania placu zabaw 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni ze żwiru płukanego 3) Wykonanie nawierzchni trawiastej 4) Wykonanie nawierzchni syntetycznej wylewanej 5) Zakup i montaż kosza do koszykówki - 1 szt. 6) Zakup oraz montaż na kotwach stalowych urządzeń placu zabaw: 1. huśtawka wahadłowa podwójna 2. huśtawka równoważnia 3. huśtawka stojąca 4. linarium 5. bujak 6. bujak dla dzieci młodszych 7. zestaw zabawowy 8. karuzela 7) Zakup oraz montaż elementów małej architektury 1. ławka - 6 szt. 2. śmietnik - 2 szt. 8) Zakup materiału roślinnego oraz wykonanie nasadzeń. W przypadku drzew liściastych wysokość drzew powinna wynosić min. 1,50m i obwód pnia minimum 15cm mierzony na wysokości 1,30m , natomiast w przypadku żywopłotu - wysokość sadzonek krzewów powinna wynosić min. 50cm. Gatunek materiału roślinnego został określony w specyfikacji technicznej. 9) Wykonanie wraz z montażem tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej, wykonanej zgodnie z przepisami rozporządzenia 1974/2006 oraz warunkami określonymi w Księdze Wizualizacji znaku Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 www.wrotapomorza.pl/pl/dprow/.../ksiegawizualizacji. Daną tablicę należy wykonać umieszczając na niej nw. logotypy: 1. Logo Unii Europejskiej, 2. Logo Leadera, 3. Logo Urzędu Marszałkowskiego województwa pomorskiego, 4. Polskie logo Leadera, 5. Logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz napis, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji. Tablicę o wymiarach 90x70 cm należy zamocować na wysokości 200 cm, na konstrukcji metalowej trwale związanej z gruntem. B. Wykonanie placu zabaw dla dzieci oraz boiska trawiastego w miejscowości Warszkowo. Inwestycja zlokalizowana jest w południowej części działki nr 84 obręb 0016, stanowiącej własność gminy Wejherowo. Realizacja zadania ma na celu modernizację istniejącego placu zabaw i stworzenie miejsca zabaw dla dzieci w różnym wieku. W przyszłości plac zabaw będzie funkcjonował w połączeniu z planowana ścieżką rowerową i miejscem rekreacji nad sąsiadującym stawem. W ramach ww. robót przewidziano do wykonania: 1) Demontaż istniejących urządzeń wraz z ich złomowaniem 2) Prace ziemne z zakresu ukształtowania placu zabaw 3) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni ze żwiru płukanego 4) Wykonanie nawierzchni trawiastej 5) Zakup oraz montaż na kotwach stalowych urządzeń placu zabaw 1. huśtawka wahadłowa podwójna 2. huśtawka wahadłowa ptasie gniazdo 3. huśtawka równoważnia 4. huśtawka stojąca 5. drabinka 6. karuzela 7. zestaw zabawowy 8. bujak dla dzieci starszych 9. karuzela - słupek 10. bujak dla dzieci młodszych 11. linarium 5) Zakup oraz montaż elementów małej architektury 1. ławka - 6 szt. 2. śmietnik - 2 szt. 6) Zakup materiału roślinnego oraz wykonanie nasadzeń. W przypadku drzew liściastych wysokość drzew powinna wynosić min. 1,50m i obwód pnia minimum 15cm mierzony na wysokości 1,30m, natomiast w przypadku żywopłotu - wysokość sadzonek krzewów powinna wynosić min. 50cm. Gatunek materiału roślinnego został określony w specyfikacji technicznej. 7) Montaż tablicy informacyjnej o finansowaniu operacji ze środków Unii Europejskiej (dostarczonej przez Zamawiającego). Tablicę należy zamocować na wysokości 200 cm, na konstrukcji metalowej trwale związanej z gruntem. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia w zakresie robót budowlanych, nawierzchni syntetycznej oraz urządzeń zabawowych i urządzeń małej architektury wynosi 5 lat. Zamawiający wymaga, aby w okresie gwarancji Wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii oraz dokonywał okresowych przeglądów i konserwacji urządzeń. Szczegółowe uregulowania w ww. zakresie zostały określone w projekcie umowy załączniku nr 5 do SIWZ. Wszystkie urządzenia należy na stałe związać z gruntem za pomocą ocynkowanych kotew stalowych mocowanych w betonowym fundamencie (beton B20) posadowionym w gruncie na głębokości podanej przez producenta zabawek. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) dokumentacja projektowa, 2) przedmiar robót, 3) szczegółowa specyfikacja techniczna robót - stanowiące załącznik do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375352009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Na podstawie art. 45 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 zł słownie: trzy tysiące złotych. 2. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Millennium SA Nr konta: 80 1160 2202 0000 0000 6196 3934 z podaniem tytułu: wadium - RZP.271.14.2011.JA - Zagospodarowanie centrum miejscowości Warszkowo i Orle poprzez wykonanie placów zabaw i rekreacji 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Beneficjentem takich dokumentów musi być zamawiający (nazwa, adres). Dokument taki - gwarancja lub poręczenie musi mieć charakter nieodwołalny i bezwarunkowy oraz być płatnym na pierwsze wezwanie Beneficjenta. Dokument musi w sposób jednoznaczny wskazywać, iż gwarant lub poręczyciel wypłaci bezwarunkowo kwotę wadium w okolicznościach podanych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. W przypadku podmiotów występujących wspólnie w treści dokumentu stanowiącego zabezpieczenie - wadium, powinno się znaleźć wyraźne stwierdzenie, że gwarant zapłaci określoną kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wadium składane (przez podmioty występujące wspólnie) w formie innej niż pieniężna wskazywać musi na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.wejherowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach