Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum miejscowości Nowe Wypychy poprzez budowę chodnika i miejsca spotkań wraz z placem zabaw oraz wymianą oświetlenia ulicznego

Gmina Somianka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-203 Somianka, Somianka - Parcele 16 B
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7418790 , fax. 029 7418714
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Somianka
    Somianka - Parcele 16 B 16 B
    07-203 Somianka, woj. mazowieckie
    tel. 029 7418790, fax. 029 7418714
    REGON: 55066809000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum miejscowości Nowe Wypychy poprzez budowę chodnika i miejsca spotkań wraz z placem zabaw oraz wymianą oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Wykonanie ciągu pieszego na długości 1472 mb przy drodze gminnej przebiegającej przez miejscowość Nowe Wypychy. W ramach zdania Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania ciągu pieszego o szerokości 1,5 m o spadku 2%, z nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm (kostka nostalit grafitowa i żółta wykonana z dodatkiem ALS - Anti Liquid System) na podsypce cementowo piaskowej gr. 4 cm i warstwie odsączającej gr 15 cm (przekruch betonowy lub kruszywo łamane). Obramowanie ciągu pieszego od strony przylegającej do jezdni bitumicznej krawężnikem betonowy 15 x 30 cm na ławie betonowej z betonu B-10, z drugiej strony obrzeżem betonowe o wymiarach 8,0 x 30,0 cm. Ponadto wykonane zostaną zjazdy indywidualne z kostki brukowej szarej o grubości 8 cm (kostka nostalit grafitowa wykonana z dodatkiem ALS - Anti Liquid System) na podbudowie z betonu B-10 gr. 15 cm. i podsypce cementowo - piaskowej gr. 10 cm. W miejscach krzyżowania się ciągu pieszego z wjazdami na szerokości chodnika zostanie obniżony krawężnik w celu uzyskania bezkolizyjnej komunikacji pieszych. Od strony ulicy na wjazdach na całej szerokości wjazdu należy ułożyć krawężnik na płask na podbudowie betonowej, jak również na zakończeniu wjazdu należy ułożyć krawężnik na płask. Przycięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi należy wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu 3 m. Pod zjazdami należy wykonać przepusty drogowe z rur PCV DN 40 cm zakończonych prefabrykatami. Rury należy ułożyć na podsypce z kruszywa naturalnego uprzednio zagęszczonego mechanicznie. W km 0+525 wykonany zostanie zjazd na drogę gminną żwirową szerokości 5,0 m i wyokrąglony łukiem kołowym o promieniu 3,0 m. Zjazd należy wykonać z kostki brukowej gr. 8cm (kostka nostalit grafitowa wykonana z dodatkiem ALS - Anti Liquid System) na podsypce cementowo piaskowej oraz podbudowie z kruszywa łamanego gr. 20cm. Obramowanie wjazdu należy wykonać z krawężnika drogowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. Przy budynku przedszkola należy wykonać przejście dla pieszych wraz z ustawieniem znaków ostrzegawczych. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI CHODNIKA a. Ciąg pieszy - szerokość chodnika 1,5 m - Długość projektowanego chodnika 1472 mb - powierzchnia chodnika - 1962,43m2 - spadek jednostronny w kierunku drogi 2% - nawierzchnia chodnika z kostki brukowej szarej gr. 6cm - podsypka cem.-piask. gr. 10 cm. - krawężnik drogowy wystający 15 x 30 cm o łącznej długości 1314,12- mb - obrzeże betonowe 8 x 30 cm. o łącznej długości -mb b. Wjazdy indywidualne - szerokość zgodna z rysunkami - nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm - łączna powierzchnia zjazdów - 686,24m2 - pochylenie poprzeczne zmienne około 2% w kierunku istniejącej ulicy. - podbudowa z betonu B-7,5 gr. 20 cm. - podsypka piaskowa gr. 10 cm - długość krawężników wtopionych 15 x30 na ławie betonowej - 608mb 1.2. Zagospodarowanie placu stanowiącego centrum miejscowości Plac stanowiący centrum miejscowości znajduje się przy Przedszkolu w Nowych Wypychach. Na placu zostanie wykonany ciągu pieszo jezdnego o szerokości 5m o spadku 2% z nawierzchni z kostki brukowej gr. 8 cm (kostka nostalit grafitowa wykonana z dodatkiem ALS - Anti Liquid System) na kruszywie łamanym stabilizowanym mechanicznie gr ok. 20 cm. oraz sześć miejsc postojowych w tym jedno przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Wymiary miejsc postojowych 2,5 x 5m, miejsce dla osób niepełnosprawnych 3,6 x 5m. Obramowanie ciągu pieszo jezdnego oraz miejsc postojowych stanowić będzie krawężnik betonowy 15 x 30 cm ułożony na ławie betonowej B-10. Odcięcie ciągu pieszo - jezdnego od miejsc postojowych będzie stanowił krawężnik drogowy ułożony na płas na ławie betonowej B-10. Miejsca postojowe należy odsunąć od istniejącego ogrodzenia o 1,5m. Wykonany zostanie również chodnik stanowiący dojście do istniejącego budynku o szerokości 2m i spadu 2% jak również alejki o szerokości 1,5 m i 1,2 m i spadku 2% z nawierzchni kostki brukowej gr. 6 cm cm (kostka nostalit grafitowa i żółta wykonana z dodatkiem ALS - Anti Liquid System) na podsypce cementowo piaskowej. Obramowanie chodnika oraz alejek z obydwu stron stanowiło będzie obrzeże betonowe 8 x 30. Od strony ulicy na wjeździe, nacałuj szerokości wjazdu należy ułożyć krawężnik na płask. Przycięcie krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi należy wyokrąglić łukiem kołowym o promieniu 3 m. Na projektowanym placu zostaną ustawione zabawki dla dzieci w postaci: - jednej podwójnej huśtawki aluminiowej - trzech huśtawek typu bujaczek - jednej wieży z dachem - ślizg długi i drabinka pionowa (konstrukcja aluminiowa) - jednej piaskownicy aluminiowej trapezowej wraz z uzupełnieniem piaskiem (piasek powinien posiadać odpowiednie atesty związane z przystosowaniem dla do zabawy dla dzieci) Przy jednej z alejek zostanie ustawionych 6 szt. ławek parkowych jak również 5 szt. koszy na śmieci. Zostanie nasadzona również zieleń. Na pozostałą części placu należy uzupełnić brakującą ziemię urodzajną a następnie zasiać trawę. Ponadto należy zasadzić 10 szt. drzew typu klon pospolity o wysokości min. 80 cm. oraz posadzić 47,69 m krzewów ozdobnych gat. Tuja typu Szmaragd. a. Konstrukcja ciągu pieszo - jezdnego z miejscami postojowymi na placu stanowiącym centrum miejscowości - Szerokość ciągu pieszo - jezdnego - 5,0 m - Nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 8 cm - Łączna powierzchnia ciągu pieszo - jezdnego - 166,97m2 - Łączna powierzchnia parkingów - 172 m2 - Pochylenie poprzeczne 2% - Podbudowa z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5 gr. 20 cm. - Warstwa odsączająca z pospółki gr 10 cm. - Krawężnik drogowy na ławie betonowej B-10 z oporem o łącznej długości - 98,77 mb b. Konstrukcja alejki - Szerokość alejki - 1,5m i 1,2m - Nawierzchnia z kostki brukowej szarej gr. 6 cm - Łączna powierzchnia chodnika i alejek - 363,84m2 - Pochylenie poprzeczne 2% - Podsypka cementowo - piaskowa gr. 10 cm - obrzeże betonowe 8 x 30 cm. o łącznej długości 297,92 -mb 1.3. Przebudowa oświetlenia ulicznego W ramach zadania należy wykonać demontaż istniejących opraw oświetleniowych wraz z wysięgnikiem i zamontować 33 szt. nowych opraw na istniejących słupach. Lampy powinny mieć zamontowane żarówki sodowe o mocy 70 Wat. 1.4. Wykonanie placu zabaw W ramach wykonania placu zabaw należy ułożyć nawierzchnie poliuretanową na warstwie elastycznej. Przed przystąpieniem do prac należy wykonać plantowanie terenu oraz zebrać ziemię urodzajną. Plac z nawierzchni poliuretanowej należy obramować obrzeżem o wymiarach 30x8 cm. Jako warstwę konstrukcyjną pod nawierzchnię należy wykonać warstwę odcinająca zagęszczoną mechanicznie gr. 10 cm. Nawierzchnię należy ułożyć na podbudowie z kruszywa łamanego 31,5-63 mm. W SIWZ przestawione są w wersji graficznej elementy wyposażenia placu zabaw i innych elementów wbudowywanych podczas wykonywania prac oraz wyposażenia. Jeżeli gdziekolwiek wskazano znak towarowy, patent, pochodzenia materiałów lub urządzeń to wykonawca może zastosować równoważne. Wszystkie materiały i urządzenia przeznaczone do zabawy dla dzieci musza odpowiadać i spełniać wymagania bezpieczeństwa stawiane przez polskie i europejskie normy PN-EN 1176-1:2001, PN-EN 1176-7:2000, PN-EN 1177:2000. Wszystkie wmontowywane urządzenia muszą posiadać odpowiednie certyfikaty zgodności. Na wszystkie wbudowane urządzenia Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji. Gwarancja liczona będzie od dnia protokolarnego przekazania i odebrania wbudowanych urządzeń. 1.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w : - przedmiarze robót - dokumentacji projektowej - specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 1.6. Zamawiający zgłosił zamiar wykonywania robót budowlanych do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, wobec którego to zgłoszenia w/w organ nie wniósł sprzeciwu. 1.7. Wykonawcy zobowiązani są do opracowania kosztorysu ofertowego na podstawie przedmiarów robót. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionymi kosztorysami ofertowymi. 1.8. Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. Przygotowując oferty Wykonawcy powinni sprawdzić zgodność przedmiarów z pozostałymi częściami dokumentacji projektowej. Nie wniesienie zastrzeżeń przez wykonawcę w w/w zakresie skutkuje obowiązkiem wykonania przez wykonawcę robót zgodnie z dokumentacją techniczną i wiedzą techniczną zgodnie z art. 647 K.C. 1.9. Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji technicznej. W takim przypadku Wykonawca winien udokumentować, iż zaoferowany produkt odpowiada swoimi parametrom produktowi wskazanym w dokumentacji. 1.10. Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. 1.11. Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie zamieszkanych (użytkowanych) nieruchomości, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla ich mieszkańców lub użytkowników. 1.12. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w 2012r min 30% ilości robot natomiast pozostała część (70%) do 30.04.2013r. 1.13. Rozliczenie w wykonawca nastąpi po wykonaniu wszystkich robót w terminie 21 dni od dnia prawidłowo złożonej faktury. Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę w momencie odebrania robót i podpisania protokołu końcowego robót. 1.14. Wykonawca, na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 1.15. Wykonawca zobowiązany jest udzielić 60 miesięcy gwarancji jakości za wady na całość wykonanych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 034410003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione (w zależności od wyboru Wykonawcy) w następujących formach: a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Urzędu Gminy w Somiance, nr konta: 28 8923 1076 0600 0824 2006 0006 Bank Spółdzielczy w Ostrowi Mazowieckiej oddział w Somiance, b) gwarancjach bankowych- oryginał, c) gwarancjach ubezpieczeniowych- oryginał, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm)- oryginał. e) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - oryginał, 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, należy wnieść do Urzędu Gminy Somianka, pok. nr 6, a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę załączyć do oferty. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wskazaną formą i wysokością wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię przelewu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie: 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie Zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) nie zwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.; b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego oraz zostanie wniesione przez Wykonawcę zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium niezwłocznie na pisemny wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizję bankową za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http;//ugsomianka.bip.org.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach