Przetargi.pl
Zadnie nr 1 Wykonanie projeku budowlanego wykonawczego na budowę kompleksu Moje boisko ORLIK 2012 w Starzynie. Zadanie nr 2 Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami scieków i zasilaniem energetycznym przepompowni w Mrzezinie- II etap CPV 74232000-4

Urząd Gminy Puck ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 10 Lutego 29
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6732096 w. 40 , fax. 058 6732737
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Puck
    ul. 10 Lutego 29 29
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    tel. 058 6732096 w. 40, fax. 058 6732737
    REGON: 19051973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminapuck.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadnie nr 1 Wykonanie projeku budowlanego wykonawczego na budowę kompleksu Moje boisko ORLIK 2012 w Starzynie. Zadanie nr 2 Wykonanie projektu budowlanego wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami scieków i zasilaniem energetycznym przepompowni w Mrzezinie- II etap CPV 74232000-4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt budowlany wykonawczy na budowę kompleksu Moje boisko ORLIK 2012 w Starzynie Dokumentacja sporządzona w 6 egzemplarzach winna zawierać m.in: 1. mapę do celów projektowych (podkład geodezyjno-wysokościowy) w skali 1:500 dla terenu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dla innych terenów, o ile prace projektowe i uzgodnienia wykażą taką potrzebę. Zamawiającemu należy przekazać mapę: a) na płycie CD - 1 egz. b) oryginał mapy - 1 egz. 2. mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających 3. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - wystąpienie o decyzję w terminie max 60 dni od podpisania umowy 4. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko) - wystąpienie o decyzję w terminie max 60 dni od podpisania umowy, 5. projekt budowlany wykonawczy obejmujący: boisko piłkarskie, boisko do koszykówki i piłki siatkowej, ogrodzenie, budynek sanitarno-szatniowy, oświetlenie, przyłącza: wodociągowe, kanalizacyjne, energetyczne, odwodnienie terenu, rozwiązania drogowe i komunikacyjne. Projektant jest zobowiązany zaadaptować projekt typowy kompleksu sportowego opublikowanego na stronach internetowych www.orlik2012.pl. Założenia do programu stanowią załącznik do siwz, 6. wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznych), opinie, pozwolenia, 7. badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, 8. sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 10. przedmiary robót, 11. kosztorys inwestorski 12. wersję elektroniczną 13. uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwolenia na budowę Przed sporządzeniem oferty projektant zobowiązany jest do wizji w terenie - w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Zadanie nr 2 Projekt budowlany wykonawczy na budowę kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków i zasilaniem energetycznym przepompowni w Mrzezinie - etap II Dokumentacja sporządzona w 6 egzemplarzach winna zawierać m.in: 14. mapę do celów projektowych (podkład geodezyjno-wysokościowy) w skali 1:500 dla terenu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia oraz dla innych terenów, o ile prace projektowe i uzgodnienia wykażą taką potrzebę. Zamawiającemu należy przekazać mapę: c) na płycie CD - 1 egz. d) oryginał mapy - 1 egz. 15. mapę ewidencji gruntów, wykaz właścicieli i władających 16. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - wystąpienie o decyzję w terminie max 60 dni od podpisania umowy 17. uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia publicznego (ew. sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko) - wystąpienie o decyzję w terminie max 60 dni od podpisania umowy, 18. projekt budowlany wykonawczy sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej, tłocznej i przykanalików, przepompowni ścieków i zasilania energetycznego przepompowni 19. wszelkie wymagane uzgodnienia projektowe (w tym uzyskanie warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznych), opinie, pozwolenia właścicieli nieruchomości na zaprojektowanie i wybudowanie kanalizacji sanitarnej, 20. badania geologiczno - inżynierskie oraz ustalenie geotechnicznych warunków posadowienia obiektów, 21. sporządzenie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 22. specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, 23. przedmiary robót, 24. kosztorys inwestorski 25. wersję elektroniczną 26. uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwolenia na budowę Przed sporządzeniem oferty projektant zobowiązany jest do wizji w terenie - w celu oszacowania na własną odpowiedzialność wszystkich niezbędnych kosztów opracowania dokumentacji oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania rzetelnej oferty. Dokumentację należy wykonać zgodnie z przepisami: rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 oraz Dz. U. z 2005 r. nr 75, poz. 2075).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742320004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkami udziału w postepowaniu są: - spełnienie warunków art. 22 ust. 1 pzp - złożenie formularza ofertowego łacznie z wymaganymi dokumentami, oswiadczeniami, załacznikami oraz zaświadczeniami - spełnienie wymagań okreslonych ustawą prawo zamówień publicznych oraz specyfkiacją istotnych warunków zamówienia - wykonanie minimum 1 projektu o podobnym zakresie w ciagu ostatnich 3 lat
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności luib czynności objetych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć nastepujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert - odpisy uprawnień projektantów wszystkich specjalności zastosowanych w dokumentacji wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego; W przypadku wydania uprawnień po 1995 roku należy dołączyć decyzję o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. - formularz ofertowy - wykaz wykonanych projektów w ciagu ostatnich 3 lat wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina.puck.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach