Przetargi.pl
Zadanie z Budżetu Obywatelskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Starogard Gdański bezpiecznym miastem dla pieszych – etap I”

Gmina Miejska Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 306 006 , fax. 585 306 111
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Starogard Gdański
    ul. Gdańska 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 585 306 006, fax. 585 306 111
    REGON: 52524000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie z Budżetu Obywatelskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj pn. „Starogard Gdański bezpiecznym miastem dla pieszych – etap I”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w trybie zaprojektuj i wybuduj polegającego na opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej aktywnych przejść dla pieszych w miejscach istniejących przejść dla pieszych, wykonaniu projektów Stałej i Tymczasowej Organizacji Ruchu oraz wykonaniu na ich podstawie robót budowlanych polegających na dostawie i montażu kompletnego systemu aktywnych przejść dla pieszych, którego podstawową funkcją jest aktywacja elementów świetlnych w chwili zbliżenia się pieszego i przekraczania przez niego przejścia, w trzech lokalizacjach w Starogardzie Gdańskim w ramach projektu inwestycyjnego pn. „Starogard Gdański bezpiecznym miastem dla pieszych - etap I” Lokalizacja miejsc montażu aktywnych przejść w miejscu istniejących przejść dla pieszych to: 1. Przejście w ulicy Hieronima Derdowskiego, na przeciwko bloku Saga – droga gminna; 2. Przejście w ulicy Skarszewskiej przy cmentarzu – droga powiatowa; 3. Przejście dwuetapowe w ulicy Pomorskiej w pobliżu Galerii Neptun – droga wojewódzka. Zakres wykonania zadania obejmuje m. in: a) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, umożliwiające realizację „pod klucz” inwestycji polegającej na dostawie i montażu kompletnego systemu aktywnych przejść dla pieszych; b) Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmuje: opracowanie projektów stałej i czasowej organizacji ruchu dla trzech lokalizacji wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami technicznymi, ekspertyzami i badaniami technicznymi oraz projektami związanymi np. z przekładką sieci wraz z pokryciem ich kosztów w tym: Projekt Tymczasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót, ilość egzemplarzy niezbędna do uzgodnienia z zarządcami dróg: wojewódzkiej, powiatowej i gminnej miasta; Projekt Stałej Organizacji Ruchu, ilość egzemplarzy niezbędna do uzgodnienia jak dla Projektu czasowej organizacji ruchu; Przedmiar robót, kosztorys uproszczony (zawierający wycenę elementów scalonych) – 2 egz. dla Zamawiającego; Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót – 2 egz. dla Zamawiającego; pozostała dokumentacja, której potrzeba opracowania ujawni się w trakcie prac projektowych lub realizacji np. przekładki sieci – ilość egzemplarzy niezbędna Wykonawcy, organom budowlanym oraz 2 egz. dla Zamawiającego; uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów – jeśli zachodzi taka konieczność; wykonanie dokumentacji projektowej czasowej i stałej organizacji ruchu jw. zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i pozostałymi dokumentami min. umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane, a także zgodna z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami technicznobudowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej; opracowanie dokumentacji projektowej w której roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, najnowszą praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką; należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację Przedmiotu Zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji; dokumentację projektową w ilości jw. należy opracować w wersji papierowej oraz dodatkowo wersji elektronicznej w formacie *PDF (.dwg, .dxf, .ath itp. oraz .pdf całej dokumentacji) na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję; przygotowanie, złożenie i otrzymanie w imieniu Zamawiającego skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych w Starostwie Powiatowym bądź uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę; sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji; sporządzenie planu BIOZ lub przedstawienie zaświadczenia ze szkolenia BHP; konieczna wizja lokalna w terenie przed przystąpieniem do prac projektowych. c) Na etapie realizacji robót budowlanych należy wykonać: przejęcie od Zamawiającego placu budowy; zapewnienie kierownika robót budowlanych w zakresie niezbędnym do realizacji zadania; wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia; dostawę i montaż elementów wchodzących w skład Przejścia Aktywnego; wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz zagospodarowanie terenu wraz z naprawą ewentualnych uszkodzeń; prowadzenie dokumentacji budowy oraz wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń; przygotowanie i przedłożenie dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację z niezbędnymi pomiarami, mapą geodezyjną powykonawczą, operatem zawierającym zestawienie min. atestów wbudowanych materiałów, obiektów i urządzeń, itp. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumentacje powykonawczą i instrukcje użytkowania w języku polskim; opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu i prawidłowej eksploatacji; wykonanie innych prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, uzgodnień opracowywanej dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej i przepisów; wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki, zgodnie z ustawą o odpadach; przy wykonywaniu robót należy stosować wyroby dopuszczone do obrotu stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane; Wykonawca zapewni we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do zamontowania urządzeń zgodnie z ich instrukcją montażu; Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego /inspektora nadzoru/ zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną; zamawiający informuje również, iż Wykonawcy nakazuje się zabezpieczyć plac budowy przed dostępem osób trzecich, a także zapewnić warunki bezpieczeństwa i p.poż. określone w przepisach szczególnych, utrzymywać ład i porządek w trakcie robót, oraz uporządkować teren po ukończeniu robót; na całość robót budowlanych oraz wszystkie zamontowane urządzenia i materiały Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji licząc od dnia odbioru końcowego robót dla całego zadania. Załączony do SIWZ program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian PFU proponowanych przez Wykonawcę, jedynie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. Służy również do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. Przy opracowaniu oferty należy ująć i wycenić wszystkie inne czynności niezbędne, zdaniem Wykonawcy, do prawidłowego zaprojektowania, wykonania i eksploatacji przedmiotu zamówienia. Całość inwestycji swoim zakresem obejmuje dostawę i montaż systemu „Aktywne przejście” w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Celem przedsięwzięcia jest zwiększenie bezpieczeństwa przechodniów. Szczegółowy zakres zawiera program funkcjonalno–użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ. Zamawiający zaleca aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej celem prawidłowego ujęcia i wyceny wszystkich czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. W trakcie opracowania dokumentacja projektowa winna być na bieżąco konsultowana z Zamawiającym. Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania aktywnego przejścia dla pieszych. d)Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót – założenia do projektowania: wyszczególnienie urządzeń i parametry jezdni zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ – w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU); ewentualne użycie w PFU nazw własnych ma na celu uszczegółowienie parametrów technicznych. Takie nazwy należy odczytywać jako nazwy przykładowe. Każde takie wskazanie należy odczytywać z dopiskiem „lub równoważne”. Wykonawca może zastosować rozwiązania zamienne zaakceptowane przez Zamawiającego. e)Zamawiający dopuszcza alternatywną formę zasilania do paneli solarnych, wskazując iż bardziej pożądanym rozwiązaniem jest zasilanie aktywnych przejść z istniejącej sieci oświetleniowej, w przypadku gdy infrastruktura oświetleniowa znajduje się w pobliżu przejścia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach