Przetargi.pl
Zadanie Nr IX - Budowa ujęcia i SUW w Sławniowicach - zadanie 3b, I etap - Budowa ujęcia wody. Nr ref. 7/FS/2011/3b/I

"Wodociągi" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Reymonta 12
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4391932 , fax. 0774391742
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Wodociągi" Sp. z o.o.
    ul. Reymonta 12 12
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 077 4391932, fax. 0774391742
    REGON: 53056952800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodgluch.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr IX - Budowa ujęcia i SUW w Sławniowicach - zadanie 3b, I etap - Budowa ujęcia wody. Nr ref. 7/FS/2011/3b/I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie otworu badawczo-eksploatacyjnego nr 2 dla wodociągu Sławniowice w miejscowości Sławniowice, Zadanie Nr IX - Budowa ujęcia i SUW w Sławniowicach - zadanie 3b, I etap - Budowa ujęcia wody, realizowane w ramach projektu pn. Rozwój i modernizacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Głuchołazy. Projekt Nr.POIS.01.01.00-00-003/08. Roboty w ramach tego zamówienia wykonane będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA BUDOWY dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008, tłumaczenie pierwszego wydania 1999, przygotowane i opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów-Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), World Trade Center II, Geneva Airport, PO Box 311, CH-1215 Geneva 15, 29 Rue de Pré-Bois, Cointrin. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko realizowanego w latach 2007 - 2013. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: - tymczasowy dojazd do miejsca realizacji prac geologicznych z tymczasowym przepustem na potoku Maruszka, - prace geodezyjne, - otwór badawczo-eksploatacyjny o projektowanej głębokości 80,0 m i wydajności wody Q = 30,0 m? / h, - pobór próbek gruntów w trakcie wiercenia, - zabudowę rur osłonowych stalowych o średnicy 16 cali (DN 400 mm) i dł. 10,00 m, - zabudowę rur osłonowych z PVC o średnicy 220 mm i dł. 55,0 m, - zabudowę filtra o dł. 25,0 m w otworze, - pompowanie próbne, pomiarowe i oczyszczające w celu ustalenia wydajności eksploatacyjnej ujęcia wody oraz jakości wody podziemnej, - pobór próbek wody do analizy fizyko-chemicznej i bakteriologicznej w trakcie pompowania, - laboratoryjne badania bakteriologiczne, fizyko-chemiczne oraz technologiczne wody pobranej w czasie pompowania pomiarowego w celu ustalenia technologii uzdatniania wody, która ma być przeznaczona do zaopatrzenia wodociągu wody pitnej, - dezynfekcję studni i stabilizację lustra wody, - obserwacje i badania terenowe, - opracowanie i zatwierdzenie powykonawczej dokumentacji hydrogeologicznej. Szczegółowy zakres robót i czynności związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia określają: - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót ST-01, - Dokumentacja projektowa wyszczególniona w punkcie 10.1. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót ST-01. Zamawiający zastrzega sobie możliwość korygowania głębokości projektowanego otworu badawczo - eksploatacyjnego o +/- 20%, tj. do głębokości 64,0 m - 96,0 m, co oznacza, że w przypadku pojawienia się wystarczających pokładów wodonośnych na innej głębokości mniejszej lub większej niż zaprojektowano, Wykonawca zaprzestanie prowadzenia dalszych prac wiertniczych lub będzie wykonywał otwór badawczo - eksploatacyjny dalej, w przypadku nie osiągnięcia wystarczających pokładów wodonośnych, a roboty zostaną rozliczone i zapłacone za faktyczną ilość wykonanych prac. Organizacja robót. Wykonywanie robót geologicznych w ramach projektowanych prac podlega rygorom dotyczącym ruchu zakładu górniczego określonym w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. - Prawo geologiczne i górnicze i przepisach wykonawczych. Roboty objęte projektem może prowadzić jedynie przedsiębiorstwo posiadające status Zakładu Górniczego. Prace będą prowadzone zgodnie z planem ruchu opracowanym przez Zakład Górniczy. Plan ruchu powinien być przedstawiony do zatwierdzenia właściwemu organowi nadzoru górniczego, co najmniej na 14 dni przed zamierzonym rozpoczęciem robót. Plan ruchu określa szczegółowe przedsięwzięcia niezbędne w celu zapewnienia: - bezpieczeństwa powszechnego, - bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników Zakładu Górniczego, - prawidłowej i racjonalnej gospodarki zasobami wody podziemnej, - ochrony środowiska wraz z obiektami budowlanymi, - zapobiegania szkodom i ich naprawiania. Wykonawca prac geologicznych jest zobowiązany zgłosić zamiar przystąpienia do wykonywania robót geologicznych właściwemu organowi administracji geologicznej, organowi nadzoru górniczego, Burmistrzowi Głuchołaz oraz Staroście Nyskiemu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. 1) każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 8.000,00 PLN (wadium słownie: osiem tysięcy złotych), 2) okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 Nr 42, poz. 275), 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę: - dającego zlecenie (Wykonawcy), - beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), - gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz - wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji (Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą), e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. f) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. 3) postanowienia pkt. III.1)2.2) niniejszego ogłoszenia stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. III.1)2.1) lit. b) i e), 4) w przypadku wniesienia wadium przez Konsorcjum w formie, o której mowa w pkt. III.1)2.1) lit. b) do e) niniejszego ogłoszenia, wskazane jest ażeby ono w swej treści zawierało wyraźne wskazanie wszystkich Wykonawców tworzących konsorcjum (wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) tj. wraz z podaniem ich nazw i siedzib. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: ING Bank Śląski S.A. nr rachunku: 09 1050 1504 1000 0023 4709 5719 2) wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale należy dołączyć do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, 2) wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, 3) wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert, 4) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie z pośród możliwych wymienionych w pkt. III.1)2.1) 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodgluch.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach