Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej ogłasza przetarg
- Adres: 41-803 Zabrze, Kasprowicza
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 277 68 00 , fax. 32 277 68 01
- Data zamieszczenia: 2019-03-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Infrastruktury Informatycznej
Kasprowicza 8
41-803 Zabrze, woj. śląskie
tel. 32 277 68 00, fax. 32 277 68 01
REGON: 24278353000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zabrze.magistrat.pl/engine/%20/bip/487/95?o=tp1&e=s|95
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 3 pn. Konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie chodników w Zabrzu: dz. Makoszowy, dz. Kończyce, dz. Guido, dz. Maciejów, dz. Śródmieście od ul. Gen. de Gaulle'a do granicy z miastem Gliwice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja terenów zieleni przyulicznej oraz letnie i zimowe utrzymanie chodników w Zabrzu: dz. Makoszowy, dz. Kończyce, dz. Guido, dz. Maciejów, dz. Śródmieście od ul. Gen. de Gaulle’a do granicy z miastem Gliwice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część III oraz część IV SIWZ – wzór umowy. Termin wykonania zamówienia: od dnia 01.04.2019r. do 31.03.2021r. lub do czasu wykorzystania kwoty umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej), a w przypadku zawarcia umowy po tej dacie - od daty zawarcia umowy do 31.03.2021r. lub do czasu wykorzystania kwoty umownej (w zależności od tego co nastąpi wcześniej). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 25.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zostali wpisani do "Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami" na podstawie wcześniej posiadanych zezwoleń na transport odpadów o kodach: • 20 03 01 – zmieszane odpady komunalne oraz 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji lub • 20 03 99 - odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach oraz 20 02 01 – odpady ulegające biodegradacji (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogów odpadów (Dz.U.2014 r. poz. 1923), wydanego na podstawie ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018r. poz. 992). Warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: - Załącznik A. OFERTA; - Potwierdzenie wniesienia wadium; - Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. - dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności: • zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2024 roku
Dodano: 2024-05-07 - Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024_2
Dodano: 2024-05-02 - ,,Utrzymanie zieleni w Mieście Imielin w 2024 roku - Obsada kwiatowa jednoroczna."
Dodano: 2024-04-17 - Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Wisła w roku 2024 oraz mechaniczne koszenie trawników, poboczy i nieużytków na terenie Miasta Wisła w roku 2024
Dodano: 2024-04-16 - „Bieżące utrzymanie zieleni miejskiej, wykaszanie działek gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” – z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-14 - „OLIMPIJSKI OGRÓD” na terenie Szkoły Podstawowej nr 5 z Oddziałami Sportowymi im. J. Kusocińskiego przy ulicy ks. J. Ryszki 55 w Chorzowie
Dodano: 2024-03-05 - Wykonanie nasadzeń krzewów i bylin wraz z pielęgnacją istniejącego drzewostanu wzdłuż ul. Bielskiej w Cieszynie.
Dodano: 2024-02-09 - Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem przystanków komunikacyjnych i koszeniem pasa drogowego
Dodano: 2024-02-01 - Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów
Dodano: 2023-12-15 - Założenie ogrodu wertykalnego w ramach zadania pn.: „Modernizacja parkingu kubaturowego przy Bielskim Centrum Kultury w Bielsku-Białej”.
Dodano: 2023-06-23