Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia domów studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 oraz Ołówek wraz z łącznikiem (przyziemiem) przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Naprawa spękań ścian nośnych południowej klatki schodowej Domu Studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2014-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Wymiana stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia domów studenckich Uniwersytetu Wrocławskiego Kredka przy ul. Grunwaldzkiej 69 oraz Ołówek wraz z łącznikiem (przyziemiem) przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu. Zadanie nr 2: Naprawa spękań ścian nośnych południowej klatki schodowej Domu Studenckiego Ołówek przy pl. Grunwaldzkim 30 we Wrocławiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Zadanie 1 Wymiana stolarki okiennej w DS Kredka i Ołówek Zadanie 2 Naprawa spekań ścian nośnych w DS Ołówek Szczegółowy zakres prac zawierają: dla Zadania nr 1: a) Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9a do SIWZ dot. wymiany stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia DS Kredka c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zał. nr 9b do SIWZ dot. wymiany stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia DS Ołówek d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - zał. 9c do SIWZ dot. wymiany stolarki okiennej wraz z przebudową wiatrołapu w łączniku między DS Ołówek i Kredka e) Projekt Wykonawczy dot. wymiany stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia DS Kredka - zał nr 10a do SIWZ f) Projekt Wykonawczy dot. wymiany stolarki okiennej na poziomie iwnic i przyziemia DS Ołówek - zał. nr 10b do SIWZ g) Projekt Wykonawczy dot. wymiany stolarki okiennej wraz z przebudową wiatrołapu w łączniku międzu DS Ołówek i Kredka - zał. nr 10c do SIWZ h) Projekt Budowlany dot. wymiany stolarki okiennej na poziomie piwnic i przyziemia DS Ołówek i Kredka oraz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej wraz z przebudową wiatrołapu w łączniku przy ul. Bujwida 25 we Wrocławiu - zał. nr 11 do SIWZ i) Przedmiar robót - zał. nr 12a, 12b, 12c do SIWZ dla Zadania 2: a) Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ b) Ekspertyza przyczyn uszkodzeń klatki schodowej DS Ołówek - zał. nr 8a do SIWZ c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót dot. naprawy uszkodzeń klatki schodowej DS Ołówek - zał. nr 9d do SIWZ d) Projekt Wykonawczy dot. naprawy spękań ścian nosnych klatki schodowej DS Ołówek - zał. nr 10d do SIWZ e) Przedmiar robót - zał. nr 12d do SIWZ Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy na przedmiot zamówienia okresla wzór umowy: dla zadania 1 zał. nr 7a do SIWZ, dla zadania 2 - załącznik nr 7b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla zadania nr 1 - 5500 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset zł). dla zadania nr 2 - 1000 zł. (słownie: jeden tysiąc zł.). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedziby; 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem); 3) kwotę gwarancji (poręczenia); 4) termin ważności gwarancji (poręczenia); 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowna warunkach określonych w ofercie lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub - zawarcie umowy stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, nie udowadniając, że wynika to z przyczyn leżących po jego stronie. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Uniwersytetu Wrocławskiego: Bank Zachodni WBK S.A. IV O/ Wrocław NR KONTA 12 1090 2503 0000 0001 1257 6100 z dopiskiem: wadium na postępowanie nr BZP.2422.2.2014.GK - zadanie nr ..... 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty. 7. Wadium winno obejmować cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach