Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2015-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 1: Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegających na wymianie kotłów gazowych Buderus Logano na kotły kondensacyjne z zamkniętą komorą spalania w budynkach mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 1, 3 i 5 w Białymstoku. Zadanie nr 2: Wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegających na wymianie kotłów gazowych Buderus Logano na kotły kondensacyjne z zamkniętą komorą spalania w budynkach mieszkalnych przy ul. Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku. Nr sprawy: BOM.2.263.57.2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) zadanie nr 1: wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegających na wymianie 6 szt. kotłów gazowych Buderus Logano na kotły kondensacyjne z zamkniętą komorą spalania o podobnych parametrach (4 szt. - 240 kW i 2 szt. 160 kW) w budynkach mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 1, 3 i 5 w Białymstoku wraz z robotami towarzyszącymi, 2) zadanie nr 2: wykonanie robót instalacyjno-budowlanych polegających na wymianie 4 szt. kotłów gazowych Buderus Logano na kotły kondensacyjne z zamkniętą komorą spalania o podobnych parametrach (4 szt. 160 kW) w budynkach mieszkalnych przy ul. Klepackiej 4 i 6 w Białymstoku wraz z robotami towarzyszącymi, - zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 i 2. 2. Zamawiający dokonał wyceny materiałów z dzysku pochodzących z demontażu urządzeń kotłowni z odzysku, tj.: 1) zadanie nr 1 - złom 1680,00 kg (załącznik nr 11.1 do SIWZ), 2) zadanie nr 2 - złom 960,00 kg (załącznik nr 11.2 do SIWZ). 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno zadanie, kilka wybranych zadań lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 2. 4. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami - dla zadania nr 1 i 2. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 6. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453311100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych). Dla zadania nr 2 - Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). Szczegółowe informacje na temat wadium zawiera Rozdział XI. SIWZ Wymagania dotyczące wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kryterium skrócenia terminu realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zmk.bip.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykorzstanie pomp ciepła w obiektach Gminy Narewka
Dodano: 2014-05-07 - Wymiana i montaż 4 kotłów centralnego ogrzewania w budynku kotłowni.
Dodano: 2013-06-28 - Wymiana i montaż 4 kotłów centralnego ogrzewania w budynku kotłowni
Dodano: 2013-06-12 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - modernizacja kotłowni oraz instalacji c.o. w dwóch budynkach Urzędu Miejskiego w Tykocinie przy ulicy Złotej 2 i Placu Czarnieckiego 2
Dodano: 2011-06-30 - Modernizacja kotłowni na olej opałowy w Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach
Dodano: 2010-08-03 - Rozbudowa i przebudowa kotłowni oraz montaż kolektorów słonecznych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną - Białowieża Dom Marszałkowski Park Pałacowy 11 dz. nr 635/9.
Dodano: 2010-07-22 - Modernizacja kotłowni na olej opałowy w Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach
Dodano: 2010-07-15 - Modernizacja kotłowni i wymiana instalacji c.o. w budynku Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Ciechanowcu
Dodano: 2010-04-20