Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Wykonanie ekspertyzy dotyczącej przyczyn zawilgocenia piwnic w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla zaproponowanego przez Wykonawcę w ekspertyzie przedsięwzięcia polegającego na likwidacji zawilgocenia piwnic oraz przygotowania pomieszczeń dla potrzeb archiwum zakładowego. Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia polegającego na remoncie części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 26 w Mielcu – pomieszczeń w podpiwniczeniu i archiwum zakładowego oraz budowę instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w archiwum.

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2018-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mielec.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Wykonanie ekspertyzy dotyczącej przyczyn zawilgocenia piwnic w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla zaproponowanego przez Wykonawcę w ekspertyzie przedsięwzięcia polegającego na likwidacji zawilgocenia piwnic oraz przygotowania pomieszczeń dla potrzeb archiwum zakładowego. Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia polegającego na remoncie części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 26 w Mielcu – pomieszczeń w podpiwniczeniu i archiwum zakładowego oraz budowę instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w archiwum.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej dla dwóch zadań zadań: Zadanie nr 1: Wykonanie ekspertyzy dotyczącej przyczyn zawilgocenia piwnic w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23 oraz opracowanie dokumentacji projektowej dla zaproponowanego przez Wykonawcę w ekspertyzie przedsięwzięcia polegającego na likwidacji zawilgocenia piwnic oraz przygotowania pomieszczeń dla potrzeb archiwum zakładowego. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) wykonanie ekspertyzy wraz z opisem zawierającej wskazanie: a) przyczyn zawilgocenia piwnic w budynku Urzędu Miejskiego w Mielcu przy ul. Żeromskiego 23; b) koncepcji mającej na celu likwidację przedmiotowego zawilgocenia. 2) opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej obejmującej: a) inwentaryzację stanu istniejącego z częścią opisową – w tym rzuty z przekrojami poprzecznymi i podłużnymi (części budynku) w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia wraz z niezbędnymi odkrywkami „ukrytych” elementów budynku i instalacji (wewnątrz i na zewnątrz budynku w niezbędnej ilości do wykonania zamówienia), b) projekt budowlany i wykonawczy oraz opisy zawierające rozwiązania przeciwdziałające zawilgoceniu oraz likwidacji jego skutków oraz spełniające wymagania dla lokali archiwów zakładowych m.in.:  osuszenie ścian, podłóg,  skucie tynków zawilgoconych, odstających - odspojonych, uzupełnienie tynków,  wykonanie izolacji poziomej, pionowej, ocieplenie ścian, fundamentów, ewentualne wykonanie drenażu opaskowego,  wykonanie tynków „renowacyjnych”, malowanie pomieszczeń,  wentylacja pomieszczeń (grawitacyjna).  sprawdzenie istniejącej instalacji elektrycznej czy spełnia wymogi i ewentualne wykonanie uzupełnienia brakującej instalacji, oświetlenia,  zaprojektowania jednego miejsca – stanowiska oraz sposobu jego podłączenie do sieci telefonicznej oraz internetu w ramach sieci znajdującej się w budynku,  odpływy wody opadowej z rynien do kanalizacji deszczowej, c) projekt budowlany i wykonawczy na budowę instalacji mechanicznej z klimatyzacją pomieszczeń, zawierający rozwiązanie – zapewnienie skutecznej wentylacji i utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz wilgotności powietrza zgodnie z wymogami dla lokali archiwów zakładowych, d) projekt budowlany i wykonawczy na wykonanie instalacji zabezpieczającej przed pożarem – systemu wykrywania ognia i dymu uzgodnione z rzeczoznawcą ds. przeciwpożarowych, e) część przedmiarowo-kosztorysową (przedmiar robót, kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru wszystkich robót budowlanych); 3) uzyskanie wymaganych odrębnymi przepisami pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów oraz dokumentów niezbędnych do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na budowę, jeżeli jego wydanie będzie konieczne z uwagi na zaproponowaną przez Wykonawcę koncepcję likwidacji zawilgocenia piwnic; 4) dokonanie wszelkich uzgodnień branżowych koniecznych do wykonania zamówienia + ZUD, 5) uzyskanie warunków technicznych do projektowania od właścicieli infrastruktury technicznej (instalacje wewnętrzne oraz sieci zewnętrzne) niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania obiektu wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej w tym zakresie, 6) uzyskanie skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych lub/i decyzji o pozwoleniu na budowę w tym m.in.: a) Wykonawca przygotuje i przekaże Zamawiającemu w wersji edytowalnej wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę/zgłoszenie zamiaru przystąpienia do wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, złoży wnioski we właściwym urzędzie oraz będzie uczestniczyć w postępowaniu administracyjnym prowadzonym w celu wydania przedmiotowej decyzji, b) Wykonawca zobowiązany jest do uzupełniania materiałów oraz udzielania stosownych wyjaśnień na wezwanie właściwego organu po złożeniu wniosku o wydanie decyzji o pozwolenie na budowę i w trakcie trwania postępowania, c) Wykonawca zobowiązany jest dokonać w projekcie wykonawczym i części przedmiarowo-kosztorysowej wszelkich zmian i uzupełnień wynikających ze zmian w projekcie budowlanym dokonanych w trakcie postępowania o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę, lub zgłoszenia zamiaru przystąpienia do budowy, wykonania robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 7) przeniesienie majątkowych praw autorskich do dokumentacji z prawem korzystania na polach eksploatacyjnych wymienionych w umowie, 8) udzielenie rękojmi na wykonaną dokumentacje projektową, 9) pełnienie nadzoru autorskiego, w zakresie którego do obowiązków Wykonawcy należało będzie: a) w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych związanych z likwidacją zawilgocenia piwnic ( izolacja, docieplenie ścian fundamentowych, wentylacja piwnic) w budynku przy ul. Żeromskiego 23, udzielanie odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielania wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej, których konieczność wprowadzenia wynikać będzie z zadawanych pytań, a także wniesionych odwołań i udzielanych odpowiedzi, b) w trakcie realizacji inwestycji sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane - Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy w tym zakresie na warunkach zawartych w ofercie, w okresie do 36 miesięcy od zawarcia niniejszej umowy. Zadanie nr 2: Opracowanie dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia polegającego na remoncie części budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Żeromskiego 26 w Mielcu – pomieszczeń w podpiwniczeniu i archiwum zakładowego oraz budowę instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w archiwum. Przedmiot zamówienia określony został w Tomie II i III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8.1.IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach