Przetargi.pl
Zadanie nr 1 : Udzielenie i obsługę kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krapkowice w roku 2011, w wysokości 2 000 000,00 zł Zadanie nr 2: Udzielenie i obsługę kredytu w wysokości 4 000 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań

Gmina Krapkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-303 Krapkowice, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4466800 , fax. 077 4466888
  • Data zamieszczenia: 2011-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krapkowice
    ul. 3 Maja 17 17
    47-303 Krapkowice, woj. opolskie
    tel. 077 4466800, fax. 077 4466888
    REGON: 53141309900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krapkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 : Udzielenie i obsługę kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krapkowice w roku 2011, w wysokości 2 000 000,00 zł Zadanie nr 2: Udzielenie i obsługę kredytu w wysokości 4 000 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dwa zadania: Zadanie nr 1 : udzielenie i obsługa kredytu na finansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Krapkowice w roku 2011, w wysokości 2 000 000,00 zł. : 1.1 Wysokość kredytu: 2 000 000,00 PLN 1.2 Waluta kredytu: PLN 1.3 Okres kredytowania - od 14 kwietnia 2011 roku do 13 kwietnia 2012 roku 1.4 Spłata kredytu i odsetek - wg. załącznika nr 4 do SIWZ - Harmonogramu spłat 1.5 Odsetki spłacane będą w ratach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 1.6 Odsetki będą naliczane od aktualnego stanu zadłużenia. 1.7 Oprocentowanie kredytu ustalane według zmiennej stopy oprocentowanej opartej na stawce WIBOR 3M i stałej marży banku. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie co trzy miesiące, każdego pierwszego dnia rozpoczynającego się kwartału kalendarzowego Marża winna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 1.8 Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 1.9 Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczności założenia rachunku przez Gminę. 2.0 Bank nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu uruchomienia, obsługi i administracji kredytu poza wyszczególnionymi w formularzu ofertowym. 2.1 Uruchomienie kredytu nastąpi w terminie do trzech dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania. Zadanie nr 2: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 4 000 000,00 zł. na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań: 2.1 Wysokość kredytu: 4 000 000,00 PLN 2.2 Waluta kredytu: PLN 2.3 Okres kredytowania - od 31.03.2011r. do 30.06.2015r. 2.4 Terminy uruchomienia transz kredytu: 2.4.1 w dniu 31.03.2011r. - 2 000 000,00 zł. 2.4.2 w dniu 01.06.2011r. - 500 000,00 zł. 2.4.3 w dniu 01.08.2011r. - 1 000 000,00 zł. 2.4.4 w dniu 01.10.2011r. - 500 000,00 zł. 2.5 Spłata kredytu i odsetek - wg. załącznika nr 5 - Harmonogramu spłat 2.6 Odsetki spłacane będą w ratach miesięcznych w ostatnim roboczym dniu każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 2.7 Odsetki będą naliczane od aktualnego stanu zadłużenia. 2.8 Oprocentowanie kredytu ustalane według zmiennej stopy oprocentowanej opartej na stawce WIBOR 3M i stałej marży banku. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie co trzy miesiące, każdego pierwszego dnia rozpoczynającego się kwartału kalendarzowego. Marża winna być podana przez Wykonawcę w procentach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2.9 Zabezpieczenie kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 3.0 Zaciągnięcie kredytu nie będzie pociągało za sobą konieczności założenia rachunku przez Gminę. 3.1Bank nie pobierze żadnych opłat i prowizji z tytułu uruchomienia, obsługi i administracji kredytu poza wyszczególnionymi w formularzu ofertowym. 3.2 Uruchomienie transz kredytu nastąpi w terminie do trzech dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krapkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach