Przetargi.pl
Zadanie nr 1 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 6 w Zawierciu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Pałacyku w Kromołowie ( filia MOK w Zawierciu ) Zadanie nr 3 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 14 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu”

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2017-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 6 w Zawierciu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Pałacyku w Kromołowie ( filia MOK w Zawierciu ) Zadanie nr 3 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 14 w Zawierciu w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 1 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 6 w Zawierciu Zadanie nr 2 - Termomodernizacja Pałacyku w Kromołowie ( filia MOK w Zawierciu ) Zadanie nr 3 – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 14 w Zawierciu w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Zawierciu” Zadanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka Niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.1. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – ZIT. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - przedmiot zamówienia podzielony został na 3 zadana. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania – na Zadanie nr 1 i / lub Zadanie nr 2 i/lub Zadanie nr 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań Wybór ofert nastąpi odrębnie dla każdego zadania 2. Stan istniejący i zakres prac remontowo - modernizacyjnych: A. ZADANIE NR 1: a) Zestawienie podstawowych danych liczbowych charakteryzujących budynek: - kubatura – 14437,44 m3 - powierzchnia zabudowy budynku – 1011,20 m2 - powierzchnia użytkowa budynku – 3048,88 m2 b) Budynek Szkoły Podstawowej nr 6 znajduje się przy ul. Wierzbowej 4, dz. Nr 147/1 w Zawierciu. Pełni funkcję budynku oświatowego. Został wybudowany w technologii tradycyjnej. Obiekt dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym. Ściany zewnętrzne z cegły pełnej. Dach drewniany, kryty blachą trapezową powlekaną. Stolarka okienna- PCV- profile w systemie pięciokomorowym, szyby o współczynniku przenikania 1,1 W/m2K. Ogrzewanie centralne z Ciepłowni Miejskiej, grzejniki żeliwne. Zakres prac dla Zadania nr 1: I. Roboty budowlane: 1. Docieplenie ścian budynku. 2. Docieplenie ścian fundamentowych. 3. Montaż rusztowania. 4. Wymiana stolarki drzwiowej. 5. Wymiana rur spustowych, rynien i instalacji odgromowej. 6. Renowacja daszków polegająca na uzupełnieniu tynków, wykonaniu nowych obróbek blacharskich oraz pokryciu papą. 7. Montaż nowych parapetów z blachy stalowej. 8. Demontaż krat. 9. Ułożenie na schodach płytek gresowych antypoślizgowych. 10. Osuszenie ścian piwnicznych obiektu. II. Roboty instalacyjne: 1. Wykonanie nowej instalacji C.O. 2. Wymiana istniejących grzejników na grzejniki płytowe. 3. Zamontowanie armatury. 4. Wykonanie izolacji. III. Roboty elektryczne: 1. Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku. 2. Elektryczne roboty towarzyszące. IV. Roboty inne: 1. Wykonanie opaski w budynku z kostki brukowej. 2. Wykonanie balustrad schodów. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. B. ZADANIE NR 2: a) Zestawienie podstawowych danych liczbowych charakteryzujących budynek: - kubatura – 4060 m3 - powierzchnia zabudowy budynku – 508 m2 - powierzchnia użytkowa budynku – 929 m2 - kubatura części ogrzewanej – 3766 m3 - powierzchnia ogrzewana budynku – 929 m2 b) Budynek Pałacyku w Kromołowie – filii MOK „Centrum” znajduje się przy ul. Filaretów 1 w Kromołowie. Znajduje się na skrzyżowaniu ulic Filaretów, Żelaznej i Staromiejskiej. Wzdłuż elewacji południowo – wschodniej znajduje się droga dojazdowa, a wzdłuż elewacji północno – wschodniej chodnik dla ruchu pieszych. Budynek jest dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, przystosowany do pełnienia funkcji świetlicy z zapleczem gastronomicznym oraz remizy strażackiej. W budynku znajduje się również biblioteka. Ściany zewnętrzne konstrukcji tradycyjnej, wykonanie z pustaków oraz cegły pełnej, dach dwuspadowy kryty dachówką, stolarka okienna drewniana – do wymiany. Budynek wyposażony jest w instalacje: - wodno – kanalizacyjną, - elektryczną, - teletechniczną, - centralne ogrzewanie zasilane kotłem gazowym Zakres prac dla Zadania nr 2: I. Roboty budowlane: 1. Naprawę tynków w miejscach odparzeń i zagrzybień, a następnie docieplenie ścian zewnętrznych i cokołu budynku metodą lekką- mokrą. Ściany zewnętrzne należy ocieplić styropianem o grubości 14 cm, metodą bezpoinową. Jako materiał termoizolacyjny zastosować płyty styropianowe. Przed przystąpieniem do prac dociepleniowych należy oczyścić ścianę z pozostałości zaprawy, a ubytki tynku uzupełnić i zagruntować. Przy ociepleniu cokołu pod okładziną kamienną należy zastosować podwójną warstwę siatki. Układanie płytek elewacyjnych rozpocząć od listwy startowej 2 cm nad powierzchnią terenu. 2. Wykonanie sufitu podwieszanego z warstwą ocieplenia wełną mineralną. 3. Docieplenie dachu skośnego w miejscach niedocieplonych. 4. Wymianę okien wraz z montażem nawiewników higrosterowanych. 5. Wymianę obróbek blacharskich. 6. Pomalowanie daszku na elewacji południowo- zachodniej oraz barierek na elewacji południowo- wschodniej. II. Roboty instalacyjne: 1. Wymiana kotła gazowego wraz z modernizacją wewnętrznej instalacji gazowej oraz robotami budowlanymi w kotłowni. 2. Przebudowa wentylacji grawitacyjnej i wykonanie komina spalinowego. 3. Wykonanie nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami III. Roboty elektryczne: 1. Roboty konieczne dla zasilenia kotła, pomp i innych urządzeń. 2. Oświetlenie i uziemienie w pomieszczeniach kotłowni. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. C. ZADANIE NR 3 a) Zestawienie podstawowych danych liczbowych charakteryzujących budynek: - kubatura – 7431 m3 - powierzchnia zabudowy budynku – 1170,75 m2 - powierzchnia netto budynku – 1684,93 m2 - powierzchnia całkowita – 2074,90 m2 b) Budynek Szkoły Podstawowej nr 14 znajduje się przy ul. Harcerskiej 67 w Zawierciu. Budynek wolnostojący, dwukondygnacyjny, częściowo podpiwniczny. Piwnice zagłębione ok 2,20 m poniżej poziomu wejścia do budynku, parter wzniesiony o ok. 0,5 m ponad poziom przyległego terenu. W części kotłowej 2,90 m. Budynek wzniesiony w 1963 roku w konstrukcji murowanej z cegły pełnej na zaprawie cementowej. Składa się z czterech połączonych ze sobą bloków: - człon jednokondygnacyjny – sala gimnastyczna, - człon jednokondygnacyjny – pralnie, - człon jednokondygnacyjny z piwnicą – kuchnia wraz ze stołówką. Stropodach jest gęstożebrowy DZ-3, izolowany żużlem, pokryty papą. Stropy gęstożebrowe DZ-3. Podłogi są wykończone lastrykiem, nie ocieplone. Klatka schodowa żelbetowa. Okna drewniane dwuszybowe. Instalacja rynien i rur spustowych sprawna w zakresie do poziomu terenu. Budynek wyposażony jest w instalacje: - wodno – kanalizacyjną, - elektryczną, - teletechniczną, - centralne ogrzewanie z własnej kotłowni węglowej zlokalizowanej w piwnicy. Zakres prac dla Zadania nr 3: 1. Wykonania termomodernizacji budynku wraz z wymianą okien. 2. Wykonania hydroizolacji pionowej budynku. 3. Wykonania drenażu opaskowego w części podpiwniczonej. 4. Ocieplenia dachu. 5. Demontażu i montażu studzienek okien piwnicznych. 6. Wykonania przepompowni wody drenażowej. 7. Wykonania instalacji c.o. 8. Wykonania kotłowni gazowej (4 niezależne instalacje c.o. zasilane z kotłów gazowych). 9. Wymiany chodnika. 10. Robót okładzinowych- okładziny schodów, okładziny ścian i posadzek. 11. Robót malarskich- malowanie farbami antykorozyjnymi balustrad. oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót. 3. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 5. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej w tym w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 6. Ilekroć w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy. 7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać , co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1570) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (warunek minimalny) i nie większą niż 60 miesięcy. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XVI SIWZ. 10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r., poz. 166 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: 1) ZADANIE NR 1: a) branża konstrukcyjno – budowlana : - prace demontażowe obróbek blacharskich - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - roboty murarskie - roboty dekarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty wykończeniowe b) branża instalacyjna: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji, - instalacja elektryczna – mikroinstalacja fotowoltaiczna o mocy 15 kW, - instalacja odgromowa 2) ZADANIE NR 2: a) branża konstrukcyjno – budowlana: - prace demontażowe obróbek blacharskich, - roboty związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty budowlane – montaż styropianu na ścianach zewnętrznych oraz ocieplenie poddasza, - roboty murarskie, - roboty dekarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty wykończeniowe b) branża instalacyjna: - montaż kotła, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania - instalacja wentylacji oraz kanału spalinowego. 3) ZADANIE NR 3: a) branża konstrukcyjno – budowlana: - prace demontażowe obróbek blacharskich, - roboty budowlane – remont schodów i balustrad, - roboty wiązane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty budowlane – wykonanie opaski wokół budynku - roboty murarskie, - roboty dekarskie, - roboty izolacyjne, - roboty tynkarskie, - roboty wykończeniowe b) branża instalacyjna: - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wentylacji Pozostałe uregulowania zostały ujęte w § 3 ust. 3 wzoru umowy. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. 11. Opis przedmiotu zamówienia zawiera także wzór umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach