Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - ul. Leśna w Pstrążnej; Zadanie nr 2: Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - ul. Rudzka w Zwonowicach

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa 1a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4300051 wew. 119
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 32 4300051 wew. 119
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - ul. Leśna w Pstrążnej; Zadanie nr 2: Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - ul. Rudzka w Zwonowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1: Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - ul. Leśna w Pstrążnej: 1) podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 20 cm, - 1170,85 m2; 2) skropienie podbudowy emulsją asfaltową, 2 - krotnie - 1170,85 m2; 3) w-wa wiążąca z masy mineralno - asfaltowej gr. 4 cm, - 1170,85 m2; 4) w-wa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej gr 4 cm, - 1170,85 m2; 5) plantowanie poboczy - 248,00 m2; 6) regulacja wjazdów do posesji - 2,50 m2; 7) nawierzchnia bitumiczna na wjazdach gr. 4 cm - 85,00 m2; 2. Zadanie nr 2: Remont nawierzchni odcinka drogi gminnej - ul. Rudzka w Zwonowicach: 1) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej - 1638,14 m2 2) skropienie podbudowy emulsją asfaltową, - 1638,14 m2 3) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min. - asfaltową śr. grub. 2 cm - 81,907 t. 4) w-wa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej gr 4 cm, - 1638,14 m2 5) plantowanie poboczy - 110,00 m2 6) regulacja zaworów wodociągowych - 3 szt. 7) regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych - 1 szt. 3. Na każde z zadań Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji, maksimum 60 miesięcy. 4. W sytuacji, gdy przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a nie towarzyszą im wyrazy -lub równoważny- należy przyjąć, iż zastosowanie w trakcie realizacji przedmiotowego zadania mają niniejsze elementy lub równoważne posiadające takie same parametry jakie zostały wskazane w dokumentacji lub lepsze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych); zadanie nr 2: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty, natomiast oryginał dokumentu wadialnego należy również załączyć do oferty z tym, że w sposób umożliwiający jego przechowanie bez naruszania oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lyski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach