Przetargi.pl
Zadanie nr 1. Realizacja prac konserwatorskich i restauratorskich lub robót budowlanych pn: Lanckorona, budynek przy Rynku 57 (dawniej 119) 1868 rok, remont budynku Rynek 57, wymiana zużytych elementów konstrukcji drewnianej budynku oraz rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Zadanie nr 2. Remont pomieszczeń w budynku własność mienia komunalnego Gminy Lanckorona ul. 3 Maja 11 w miejscowości Lanckorona.

Urząd Gminy Lanckorona ogłasza przetarg

  • Adres: 34-143 Lanckorona, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 763 595
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lanckorona
    ul. Krakowska 8
    34-143 Lanckorona, woj. małopolskie
    tel. 338 763 595
    REGON: 54050600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl/BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1. Realizacja prac konserwatorskich i restauratorskich lub robót budowlanych pn: Lanckorona, budynek przy Rynku 57 (dawniej 119) 1868 rok, remont budynku Rynek 57, wymiana zużytych elementów konstrukcji drewnianej budynku oraz rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Zadanie nr 2. Remont pomieszczeń w budynku własność mienia komunalnego Gminy Lanckorona ul. 3 Maja 11 w miejscowości Lanckorona.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Realizacja prac konserwatorskich i restauratorskich lub robót budowlanych pn: Lanckorona, budynek przy Rynku 57 (dawniej 119) 1868 rok, remont budynku Rynek 57, wymiana zużytych elementów konstrukcji drewnianej budynku oraz rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej – wg prawomocnego pozwolenia na budowę – decyzja nr 776/2016, znak: NBZ.6740.4.53.2016 z dnia 22.12.2016 roku oraz zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim nr 1051/16 z dnia 09.09.2016 roku ze zmianą Decyzja nr 1502/18 z dnia 18.12.2018 roku Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. w tym: - prace rozbiórkowe, wymiany m.in. podłóg, posadzek, rozebranie legarów, odbicie tynków zewnętrznych, wymiana części bali drewnianych, rozebranie podsufitek, rozebranie obicia ścian drewnianych; - roboty budowlane m.in. podbicie betonem ław i ścian fundamentowych, zbrojenie, izolacja, podbudowa z kruszyw, podkłady betonowe. Ponadto do wykonawcy należeć będzie: ustanowienie kierownika budowy i robót w specjalności zgodnej z zakresem robót, zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wadowicach i Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany. Prawomocne pozwolenie na budowę, pozwolenie konserwatorskie, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. (Uwaga: projekt budowlany będzie realizowany częściowo zgodnie z załączonym przedmiarem robót). Wykonanie zadania nr 2 polega na: Remont pomieszczeń w budynku własność mienia komunalnego Gminy Lanckorona ul. 3 Maja 11 w miejscowości Lanckorona, w tym: wykonanie ścianek działowych, tynków wewnętrznych, malowanie, założenie okien i drzwi, Wywiezienie gruzu, wykonanie instalacji CO i instalacji elektrycznej – zgodnie z załączonym przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz niżej wymienione dokumenty: 10.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 10.1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 10.1.3. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a). zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d). czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.1.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; 10.1.5. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. 6.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach