Urząd Gminy Lanckorona ogłasza przetarg
- Adres: 34-143 Lanckorona, ul. Krakowska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 338 763 595
- Data zamieszczenia: 2019-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lanckorona
ul. Krakowska 8
34-143 Lanckorona, woj. małopolskie
tel. 338 763 595
REGON: 54050600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lanckorona.pl/BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie nr 1. Realizacja prac konserwatorskich i restauratorskich lub robót budowlanych pn: Lanckorona, budynek przy Rynku 57 (dawniej 119) 1868 rok, remont budynku Rynek 57, wymiana zużytych elementów konstrukcji drewnianej budynku oraz rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej. Zadanie nr 2. Remont pomieszczeń w budynku własność mienia komunalnego Gminy Lanckorona ul. 3 Maja 11 w miejscowości Lanckorona. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Realizacja prac konserwatorskich i restauratorskich lub robót budowlanych pn: Lanckorona, budynek przy Rynku 57 (dawniej 119) 1868 rok, remont budynku Rynek 57, wymiana zużytych elementów konstrukcji drewnianej budynku oraz rozbiórka istniejącej i wykonanie nowej instalacji elektrycznej – wg prawomocnego pozwolenia na budowę – decyzja nr 776/2016, znak: NBZ.6740.4.53.2016 z dnia 22.12.2016 roku oraz zgodnie z pozwoleniem konserwatorskim nr 1051/16 z dnia 09.09.2016 roku ze zmianą Decyzja nr 1502/18 z dnia 18.12.2018 roku Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie. w tym: - prace rozbiórkowe, wymiany m.in. podłóg, posadzek, rozebranie legarów, odbicie tynków zewnętrznych, wymiana części bali drewnianych, rozebranie podsufitek, rozebranie obicia ścian drewnianych; - roboty budowlane m.in. podbicie betonem ław i ścian fundamentowych, zbrojenie, izolacja, podbudowa z kruszyw, podkłady betonowe. Ponadto do wykonawcy należeć będzie: ustanowienie kierownika budowy i robót w specjalności zgodnej z zakresem robót, zgłoszenie rozpoczęcia robót do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Wadowicach i Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Krakowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany. Prawomocne pozwolenie na budowę, pozwolenie konserwatorskie, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. (Uwaga: projekt budowlany będzie realizowany częściowo zgodnie z załączonym przedmiarem robót). Wykonanie zadania nr 2 polega na: Remont pomieszczeń w budynku własność mienia komunalnego Gminy Lanckorona ul. 3 Maja 11 w miejscowości Lanckorona, w tym: wykonanie ścianek działowych, tynków wewnętrznych, malowanie, założenie okien i drzwi, Wywiezienie gruzu, wykonanie instalacji CO i instalacji elektrycznej – zgodnie z załączonym przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Oferta winna zawierać wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ), oraz niżej wymienione dokumenty: 10.1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu – zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; 10.1.2. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ; 10.1.3. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a). zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b). sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c). zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d). czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 10.1.4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; 10.1.5. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. 6.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3-ch dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku garażowo-gospodarczego ( wiaty na autobus szkolny i pojazdy do nauki jazdy) w ZSCKR w Hańczowej”.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa i modernizacja strefy rekreacyjno-sportowej przy ul. Jodłowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2024-07-04 - Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
Dodano: 2024-07-01 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2
Dodano: 2024-07-01 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
Dodano: 2024-06-30 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA W MIEJSCOWOŚCI MSZANA DOLNA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ CZĘŚCI BUDYNKU - WYKONANIE WINDY WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-06-28