Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Przebudowa przepustu na ulicy Wolności w Żytnej; Zadanie nr 2: Przebudowa odcinka ulicy Sportowej w Lyskach

Gmina Lyski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-295 Lyski, ul. Dworcowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324300051
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lyski
    ul. Dworcowa 1a
    44-295 Lyski, woj. śląskie
    tel. 324300051
    REGON: 276258776
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Przebudowa przepustu na ulicy Wolności w Żytnej; Zadanie nr 2: Przebudowa odcinka ulicy Sportowej w Lyskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa przepustu na ulicy Wolności w Żytnej: 1) przebudowa przepustu fi 1000 mm w miejscowości Żytna w ciągu ulicy Wolności: rozbiórka istniejącego przepustu betonowego wraz ze ściankami oporowymi; 2) wykonanie nowego przepustu z rury PE lub równoważne PP, PCV, Hel Cor PA, Weholite itp.) fi 1000 mm SN 8; 3) umocnienie skarp potoku płytami ażurowymi oraz dna korytkami betonowymi i przyczółków kostką brukową; 4) zabudowanie barier ochronnych zgodnie z załączonym przedmiarem robót; 5) obsługa geodezyjna wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej; 2. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa odcinka ulicy Sportowej w Lyskach: 1) frezowanie istniejącej nawierzchni asfaltowej - 195,12 m2; 2) przebudowa ogrodzenia 32,5 mb; 3) zabudowa krawężnika betonowego - 97,56 m; 4) korytowanie - 564,00 m2; 5) podbudowa dolna - 564,00 m2; 6) podbudowa górna – 564,00 m2; 7) utwardzenie poboczy - 45,82 m2; 8) obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233123-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), zadanie nr 2: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Rybnicki Bank Spółdzielczy nr 84 8455 0000 2001 0031 8059 0004 tytuł wpłaty winien zawierać m.in. oznaczenie sprawy - ZP.271.13.2018.DR oraz informacje o zadaniu tj. (zadanie nr 1 i/lub zadanie nr 2). 5. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 6. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio z ofertą. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 7. Nie wniesienie wadium w terminie, spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wskazanych w sekcji III.4): 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2 powyżej stosuje się. 4. dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach