Przetargi.pl
ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi gminnej ul. Technologicznej w zakresie: budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudowa sieci: oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej (kanał technologiczny) w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”. ZADANIE NR 2 Remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”.

Gmina Zawiercie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 49 41 267 , fax. 32 67 22 684
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zawiercie
    ul. Leśna 2
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 49 41 267, fax. 32 67 22 684
    REGON: 51596800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi gminnej ul. Technologicznej w zakresie: budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudowa sieci: oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej (kanał technologiczny) w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”. ZADANIE NR 2 Remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi gminnej ul. Technologicznej w zakresie: budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudowa sieci: oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej (kanał technologiczny) w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”. ZADANIE NR 2 Remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”. ZADANIE NR 1 Przebudowa drogi gminnej ul. Technologicznej w zakresie: budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudowa sieci: oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej (kanał technologiczny) w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu ( chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok” 1. Zakres robót obejmuje: Branża drogowa:  rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej 214,00 m²  rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm 620,00 mb  ułożenie drenażu z rur z tworzyw sztucznych fi 160mm 535,00 mb  podbudowa z kruszyw 924,00 m²  krawężniki betonowe 15x30 cm 605,00 mb  krawężniki betonowe najazdowe 15x22cm 70,00 mb  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr.10cm – kostka szara 770,00 m²  nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych 70,00 m²  wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem, który obejmuje również likwidację tymczasowej drogi z kostki betonowej wraz z podbudową z kruszywa gr.25 cm o powierzchni 252,2 m2, krawężników betonowych z ławami – 153 m, przepustu DN 400 o długości 12 m, znaków drogowych 15 szt, z odwozem zdemontowanej kostki i znaków do 5 km, dowozem humusu, humusowaniem i obsianiem terenu po zlikwidowanej drodze, odtworzeniem z kostki z odzysku 31 m2 ciągu pieszo-rowerowego Chodnik:  podbudowy z kruszyw 1035,00 m²  obrzeża betonowe 30x8 cm 530,00 mb  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 8 cm – kostka szara 1035,00 m² Przebudowa odwodnienia jezdni drogowej:  studzienki ściekowe betonowe fi 500mm z osadnikiem bez syfonu 14 szt.  kanały z rur PVC fi 200mm 25,00 mb Przebudowa przepustu na włączeniu do ul. Inwestycyjnej:  przepusty rurowe pod zjazdami – rury betonowe fi 50 cm 12,80 mb  otulina betonowa kanałów 8,96m³ Odwodnienie korony drogi:  studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi 1000mm 1 szt.  kanały z rur PVC fi 315 mm 15 mb  przepusty rurowe pod zjazdami fi 3,15 cm 1 szt. Przekładka hydrantu:  hydrant pożarowy nadziemny fi 100mm 1 kpl.  rury żeliwne ciśnieniowe kielichowe LKD Dn 100mm 4 m Przekładka sieci teletechnicznej:  studnie kablowe prefabrykowane 1 szt.  przekładka kanału technologicznego z rur RHDPE Fi 110mm 125 mb Przekładka słupa oświetleniowego:  kable wielożyłowe 35,00 mb  przewody izolowane jednożyłowe 30,00mb  rury ochronne dwudzielne PVC fi 110mm 13,00mb oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 10. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: a) Branża drogowa, w tym: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty ziemne, - profilowanie podłoża, - roboty w zakresie : poszerzenia jezdni, budowy zjazdów, budowy nawierzchni jezdni na pełnej podbudowie, budowy chodników, b) Branża kan- deszcz.- przebudowa odwodnienia jezdni drogowej ,przebudowa przepustu na włączeniu do ul. Inwestycyjnej, budowa odwodnienia korony drogi, w tym: - przygotowanie terenu pod budowę, - roboty ziemne, - układanie kanałów z rur PCV, - układanie studzienek ściekowych z osadnikiem, - układanie przepustów rurowych pod zjazdami, - układanie studni rewizyjnych betonowych, c) Branża wodociągowa – przekładka hydrantu, w tym: - roboty przygotowawcze, przygotowanie terenu pod budowę, - roboty ziemne, - roboty montażowe hydrantu, - układanie rur żeliwnych d) Branża teletechniczna - przekładka sieci teletechnicznej, w tym: - prace przygotowawcze, - roboty ziemne, - budowa studni kablowych prefabrykowanych - przekładka kanału technologicznego, e) Branża elektroenergetyczna- przekładka słupa oświetleniowego w tym: - roboty ziemne, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych - roboty montażowe (mufy przelotowe, kable wielożyłowe, przewody izolowane) czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 i § 10 ust. 1 lit. j) i k) wzoru umowy. 13. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót budowlanych. 14. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest utrzymać czystość wyjazdu z terenu prowadzenia prac oraz usuwać ewentualne zanieczyszczenie i zniszczenia dróg dojazdowych. Wykonawca jest zobowiązany do mycia kół samochodów opuszczających teren prowadzenia prac. W przypadku uchylania się wykonawcy od utrzymywania czystości na drogach dojazdowych Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie tych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 15. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Zgodnie z projektem, w obrębie przejść dla pieszych krawężniki uliczne i najazdowe obniżyć tak, by uskoki nawierzchni w miejscu ruchu pieszego nie przekraczały 2 cm. Projektowany chodnik zaprojektowano na wyniesionym krawężniku +12 cm, a w miejscach skrzyżowań komunikacji pieszej z jezdnią drogową wyniesienie krawężnika nie powinno przekraczać 2 cm, spadek poprzeczny projektowanego chodnika 2% w kierunku jezdni drogowej. 16. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, że przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na rok 2020. ZADANIE NR 2 Remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ulicy Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok”. 1. Zakres robót obejmuje: Branża drogowa:  rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych 81,00 m²  rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm 270,00 mb  rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm 287,72 m²  rozebranie nawierzchni z kostki kamiennej 8 cm (zjazdy) 95,075 m²  zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych , rury ochronne PVC 160mm 57,50mb Roboty brukarskie:  krawężniki betonowe 15x30cm 170,00 mb  krawężniki betonowe łukowe 30,00 mb  krawężniki betonowe 15x25 cm 70,00 mb  obrzeża betonowe 30x8cm 180,00 mb  podbudowy z kruszyw 445,00m²  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 8 cm – kostka kolorowa (chodnik) 325,00m²  nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr 8 cm – kostka kolorowa (zjazdy) 120,00m²  humusowanie skarp z obsianiem 36,00 m² oraz pozostałe roboty zgodnie z przedmiarem robót 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, które stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Z uwagi na kosztorysowy charakter wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia rozliczenie robót nastąpi w oparciu o kosztorys powykonawczy, tj. rzeczywiste obmiary wykonanych robót. 3. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy. 4. Tam, gdzie w SIWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, f) standardów emisyjnych. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6. W przypadku wymaganego w dokumentacji projektowej i STWiORB oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne. 7. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ. 9. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych. 10. Wymagany termin gwarancji: min. 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi. 11. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 12. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) wszystkich osób, które będą wykonywać następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegające na wykonaniu: Branża drogowa , w tym: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - profilowanie podłoża, - regulacja pionowa studzienek, - zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych, - roboty brukarskie w zakresie : budowy podbudowy z kruszyw, ułożenia krawężników, ułożenia obrzeży betonowych, ułożenia ścieków drogowych, budowy chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej; - humusowanie skarp z obsianiem. czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, miedzy innymi osób: kierujących budową, wykonujących usługi transportowe, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia określonych szczegółowo w § 3 ust. 3 i § 10 ust. 1 lit. j) i k) wzoru umowy. 13. W trakcie prowadzenia prac Wykonawca zobowiązany jest utrzymać czystość wyjazdu z terenu prowadzenia prac oraz usuwać ewentualne zanieczyszczenie i zniszczenia dróg dojazdowych. Wykonawca jest zobowiązany do mycia kół samochodów opuszczających teren prowadzenia prac. W przypadku uchylania się wykonawcy od utrzymywania czystości na drogach dojazdowych Zamawiający ma prawo zlecić wykonanie tych czynności osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 14. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla potrzeb osób niepełnosprawnych (brak barier architektonicznych). Zgodnie z projektem, zaprojektowano obniżenie krawężnika do wysokości max +2 cm oraz pas integracyjny z kostki brukowej z wypustkami szerokości minimum 40 cm. Rozwiązanie to umożliwi ostrzeżenie osoby niewidomej bądź słabowidzącej idącej chodnikiem o możliwości kolizji z nadjeżdżającym pojazdem lub pieszymi na chodniku 15. Zamawiający, zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp informuje, że przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostaną mu przyznane. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie zamówienia w Śląskim Urzędzie Wojewódzkim w Katowicach, w ramach Funduszu Dróg Samorządowych na rok 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: ZADANIE NR 1 – 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). ZADANIE NR 2 – 1 000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 poz. 310 z późn. zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 z dopiskiem: ZADANIE NR …………………………… w ramach zadania pn.: „Przebudowa ulicy Technologicznej w zakresie budowy chodnika i poszerzenia jezdni drogowej wraz z przebudową odwodnienia i przepustu oraz przebudową sieci oświetleniowej, wodociągowej i teletechnicznej oraz remont kapitalny chodnika w ul. Kresowej w Zawierciu (chodnika po stronie budynków z numerami nieparzystymi) odcinek od ul. Miodowej do ul. Uskok.” Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio w kopercie, która zawiera ofertę. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 6. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 lit. a). 7. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem), stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Uwaga. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ w pierwszej fazie ofertowania Wykonawca nie zna uczestników procedury, a co za tym idzie nie wie w stosunku do kogo miałby składać przedmiotowe oświadczenie. W/w Oświadczenie składają wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach