Przetargi.pl
Zadanie Nr 1-Przebudowa drogi–budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1372R Wysoka Głogowska- droga przez wieś km 0+830 do 1+660; Zadanie Nr 2-Przebudowa drogi–budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Małopolski – Wysoka Głogowska – Jasionka w km 0+221 do 0+641 w miejscowości Głogów Małopolski

Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 636 134 , fax. 178 636 113
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie
    ul. Budziwojska 149
    35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 636 134, fax. 178 636 113
    REGON: 12575570000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdp.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1-Przebudowa drogi–budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1372R Wysoka Głogowska- droga przez wieś km 0+830 do 1+660; Zadanie Nr 2-Przebudowa drogi–budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1373R Głogów Małopolski – Wysoka Głogowska – Jasionka w km 0+221 do 0+641 w miejscowości Głogów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zadanie Nr 1-Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1372 R Wysoka Głogowska- droga przez wieś km 0+830 do 1+660; Zadanie Nr 2-Przebudowa drogi – budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1373 R Głogów Małopolski – Wysoka Głogowska – Jasionka w km 0+221 do 0+641 w miejscowości Głogów Małopolski; II. ZAKRES ZAMÓWIENIA obejmuje m.in: ZADANIE NR 1: - cięcie nawierzchni bitumicznej – 830 m; - rozebranie krawężników – 107 mb; - rozebranie obrzeży betonowych - 12mb; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach – 123 m2; - rozebranie przepustów pod zjazdami – 296 mb; - rozebranie betonowych ścianek czołowych – 53,8 m3; - roboty ziemne – 1426,5 m3; - wykonanie poszerzenia jezdni – 498m2; - ułożenie kanału fi40cm – 830mb; - wykonanie studni rewizyjnych – 21 szt; - wykonanie studni ściekowych – 21 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm – 42 mb; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 820 mb; - ułożenie obrzeża betonowego – 823 mb; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 1230 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 1230m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 1230 m2; - przełożenie nawierzchni z kostki brukowej – 319 m2; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego – 121 m2; - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym – 55,8 m3; ZADANIE NR 2: - cięcie nawierzchni bitumicznej – 420 m; - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach – 12 m2; - roboty ziemne – 556,25 m3; - wykonanie studni ściekowych – 10 szt; - ułożenie przykanalika fi20cm – 40 mb; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego – 84 m2; - ułożenie krawężnika na ławie betonowej – 420 mb; - ułożenie obrzeża betonowego – 423 mb; - umocnienie skarp płytami ażurowymi – 972 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki – 630 m2; - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu – 630 m2; - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej – 630 m2; - wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem – 2 m3; - wykonanie nawierzchni asfaltowej na zjazdach – 10 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ WSTĘPNIE, POTWIERDZAJĄCYCH BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę aktualne na dzień składania ofert, 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełniania warunków udziału w postępowaniu przez inne podmioty, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby (jeśli dotyczy), 3. Kosztorys ofertowy, 4. Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy: Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia określające w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, 5. Dokument, z którego będzie wynikać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - należy dołączyć odpowiedni dokument lub wskazać dostępność dokumentu pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, skąd Zamawiający pobierze dokument samodzielnie. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez Pełnomocnika, dodatkowo należy dołączyć Pełnomocnictwo w formie papierowej w oryginale lub kopii sporządzonej w formie papierowej potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy – oryginał w formie papierowej lub kopia sporządzona w formie papierowej potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej: - kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne oświadczenie składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach