Przetargi.pl
Zadanie Nr 1 pn. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Zadanie Nr 2 pn. Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Władysława Grabskiego 26
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8764243 , fax. 076 8764235
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy
    ul. Władysława Grabskiego 26 26
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8764243, fax. 076 8764235
    REGON: 00001775600450
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie Nr 1 pn. Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Zadanie Nr 2 pn. Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są dostawy: Zadanie nr 1 pn.: Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych na potrzeby Oddziału ZUS i jednostek terenowych. Szacunkowa wartość bez podatku VAT 210.766,83 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ. Zadanie nr 2 pn.: Dostawa kopert na potrzeby Oddziału ZUS w Legnicy i jednostek terenowych. Szacunkowa wartość bez podatku VAT 20.548,63 zł. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU - dotyczą zadania Nr 1 i 2 O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który przedstawi oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy wg zał. nr 1 do instrukcji i udokumentuje, że: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści: 1) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, 2) złożonego oświadczenia wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunek określony zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) podpisane oświadczenie wg zał. nr 1 do instrukcji. Uwaga: W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie warunek zostanie spełniony jeżeli każdy z podmiotów osobno wykaże i udokumentuje spełnienie warunków określonych w pkt 1. 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków określonych w pkt. 2 i 3 odbędzie się na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę w ofercie wg zał. nr 1 do instrukcji. Warunki określone w pkt. 2 i 3 zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca oświadczy, przedkładając zał. nr 1 do instrukcji, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Zamawiający informuje, że ocena spełnienia przez Wykonawcę wymaganych warunków odbędzie się w systemie zero-jedynkowym, tzn. spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy sporządzone wg wzoru stanowiącego zał. nr 1 do instrukcji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Inne wymagane dokumenty i oświadczenia: 3) Formularz ofertowy (zaleca się aby stanowił stronę tytułową). 4) Formularz cenowy. 5) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. 6) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7) W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę na zadanie nr 1 dot. dostawy materiałów biurowych i wsadów do urządzeń toaletowych, należy dostarczyć próbki dla pozycji zaznaczonych znakiem X w tabeli zamieszczonej w Części II SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. Próbki należy oznaczyć liczbą porządkową wynikającą z tabeli Opis przedmiotu zamówienia. 8) W przypadku, gdy Wykonawcy składają ofertę na zadanie nr 2 dot. dostawy kopert, należy dołączyć wzory kopert po 1-ej sztuce. Koperty należy zaznaczyć firmową pieczęcią Wykonawcy zagraniczni. 1) Wykonawca zagraniczny (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w pkt 1. ppkt 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu wskazanego w pkt 1 ppkt 2). Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną