Przetargi.pl
Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji Asystenta ds. Finansowych Projektu

Szkoła Podstawowa Nr 28 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-118 Rzeszów, ul. Solarza 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 748 20 70 , fax. 0-17 748 20 62
  • Data zamieszczenia: 2010-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 28
    ul. Solarza 12 12
    35-118 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 748 20 70, fax. 0-17 748 20 62
    REGON: 00124713900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp28.resman.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1. Pełnienie funkcji Kierownika Projektu Zadanie nr 2. Pełnienie funkcji Asystenta Kierownika Projektu Zadanie nr 3. Pełnienie funkcji Asystenta ds. Finansowych Projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis Zadania nr 1 Do zadań Kierownika Projektu należy kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i finansowego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadań zapewniających prawidłowe wykonanie projektu w tym: a) Nadzór nad realizacją projektu i zgodnością przygotowanych dokumentów z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach PO KL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami. b) Nadzór i koordynacja pracy personelu projektu. c) Prowadzenie dokumentacji projektu. d) Wprowadzanie zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych POKL. e) Nadzór nad promocją projektu. f) Reprezentowanie projektu na zewnątrz i kontakt z mediami. g) Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą i innymi organizacjami lub instytucjami zaangażowanymi bezpośrednio lub pośrednio przy realizacji projektu. h) Prowadzenie spotkań zespołu kierowniczego. i) Opracowanie propozycji zakresów czynności dla podległych pracowników (zgodnie ze strukturą organizacyjną zarządzania projektem). j) Nadzór nad pracami w zakresie monitorowania i ewaluacji w projekcie. k) Rozliczanie czasu pracy nauczycieli realizujących zajęcia i prowadzonej przez nich dokumentacji. l) Hospitowanie zajęć prowadzonych w ramach projektu. m) Nadzorowanie prac związanych z umieszczeniem elementów informacyjno -promocyjnych w miejscach realizacji projektu (np. biuro, sale dydaktyczne, korytarz, budynek) n) Koordynowanie wydruku i dystrybucji materiałów promocyjno - informacyjnych. o) Pełnienie funkcji Przewodniczącego Komisji Rekrutacyjnej. p) Sporządzanie wniosków o płatność - część merytoryczna. q) Koordynowanie dokonywania zakupów w ramach projektu i zamawiania usług. r) Nadzór nad przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji projektowej. s) Wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu pomiędzy Wojewódzkim Urzędem Pracy w Rzeszowie a Gminą Miasto Rzeszów - Szkołą Podstawową nr 28 im. ppłk Łukasza Cieplińskiego w Rzeszowie, t) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu. u) Dokonać rozliczenia końcowego projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach PO KL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami. v) Wykonawca zobowiązuje się uczestniczyć we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem po jego zakończeniu na każde wezwanie Zamawiającego. Opis Zadania nr 2 Do zadań Asystenta Kierownika Projektu należy: a) Opracowanie materiałów informacyjno - promocyjnych projektu. b) Prowadzenie działań promocyjno - informacyjnych projektu. c) Prowadzenie szkolnej tablicy informacyjnej projektu. d) Opracowywanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową projektu. e) Dystrybucja materiałów informacyjno - promocyjnych. f) Bieżące opracowywanie materiałów promocyjno - informacyjnych na stronę www projektu. g) Przygotowanie prezentacji multimedialnej projektu oraz jej aktualizacja. h) Opracowanie regulaminu uczestnictwa uczniów w projekcie. i) Przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych. j) Zebranie i przeanalizowanie złożonych dokumentów rekrutacyjnych oraz przygotowanie list kandydatów na uczestników projektu. k) Kwalifikacja kandydatów do udziału w projekcie, l) Nadzór nad spełnieniem założeń projektu z rekrutacją uczestników, m) Przygotowanie list zakwalifikowanych uczestników projektu. n) Przygotowanie list rezerwowych. o) Przeprowadzenie rekrutacji uzupełniającej. p) Opracowanie harmonogramu zajęć dydaktycznych. q) Dokumentacja fotograficzna projektu. r) Opracowywanie propozycji bieżących materiałów informacyjnych na stronę internetową Projektu. s) Przygotowanie wzorów dokumentów dotyczących realizacji projektu. t) Przygotowanie dokumentacji potwierdzającej realizację zajęć (np. listy obecności, listy odbioru materiałów promocyjnych itp.). u) Akceptacja i nadzór nad opracowanymi przez nauczycieli prowadzących programami do zajęć i materiałami dydaktycznymi. v) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu. w) Dokonywanie zakupów w ramach projektu i zamawianie usług. x) Zastępowanie koordynatora projektu podczas jego nieobecności spowodowanej chorobą, wypadkami oraz innymi zdarzeniami losowymi. y) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. Opis Zadania nr 3 Do zadań Asystenta ds. Finansowych Projektu należy: a) Opracowanie oraz przygotowanie projektowej dokumentacji finansowej zgodnie z obowiązującą dokumentacją projektową. b) Nadzór nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym. c) Pomoc w dokonywaniu zakupów w ramach projektu i zamawianiu usług. d) Monitorowanie wykorzystania środków (postępu finansowego realizacji projektu). e) Opisywanie faktur i dokumentów finansowych potwierdzających poniesienie wydatku (list płac, umów cywilno-prawnych, faktur, rachunków zgodnie z wytycznymi kwalifikowalności wydatków oraz zasadami POKL). f) Przygotowanie i terminowe składanie wniosków o płatność i raportów finansowych. g) Bieżące prowadzenie rozliczeń dotyczących realizowanego projektu zgodnie z zasadami POKL h) Archiwizacja dokumentów finansowych. i) Udział w pracach zespołu kierowniczego projektu. j) Wykonywanie zleconych zadań w siedzibie Zamawiającego przez cały okres umowy w terminie umożliwiającym bezproblemową pracę i realizację projektu. W przypadku kolizji świadczeń, świadczenia na rzecz zamawiającego posiada pierwszeństwo przed świadczeniami na rzecz osób trzecich. k) Dokonanie rozliczenia końcowego projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu w ramach PO KL 2007-2013 i obowiązującymi przepisami l) Wykonawca zobowiązuje się uczestniczyć we wszystkich czynnościach kontrolnych związanych z projektem po jego zakończeniu na każde wezwanie Zamawiającego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 79421000-1 Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp28.resman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach