Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Utwardzenie terenu wzdłuż wschodnich szczytów budynków mieszkalnych przy ul. Bema 89A-89B-89C w Białymstoku, Zadanie nr 2: Remont parkingu i chodnika przy ul. Berlinga 8 w Białymstoku Zadanie nr 3 : Remont drogi dojazdowej i chodników przy ul. Witosa 36/38 w Białymstoku Zadanie nr 4: Remont chodnika przy ul. Zagórnej 17 w Białymstoku

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Utwardzenie terenu wzdłuż wschodnich szczytów budynków mieszkalnych przy ul. Bema 89A-89B-89C w Białymstoku, Zadanie nr 2: Remont parkingu i chodnika przy ul. Berlinga 8 w Białymstoku Zadanie nr 3 : Remont drogi dojazdowej i chodników przy ul. Witosa 36/38 w Białymstoku Zadanie nr 4: Remont chodnika przy ul. Zagórnej 17 w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: Zadanie nr 1 Utwardzenie terenu wzdłuż wschodnich szczytów budynków mieszkalnych przy ul. Bema 89A-89B-89C w Białymstoku. Zadanie nr 2: Remont parkingu i chodnika przy ul. Berlinga 8 w Białymstoku Zadanie nr 3 : Remont drogi dojazdowej i chodników przy ul. Witosa 36/38 w Białymstoku Zadanie nr 4: Remont chodnika przy ul. Zagórnej 17 w Białymstoku Zakres robót: Zadanie nr 1: - wykonawca we własnym zakresie zapewni niezbędną obsługę geodezyjną oraz wykonana inwentaryzację powykonawczą, - roboty pomiarowe, - zabezpieczenie terenu poprzez znakowanie taśmą z tworzywa sztucznego stery zagrożenia oraz oznakowaniem według przepisów BHP, - rozebranie fragmentu chodnika wraz z obrzeżami trawnikowymi stanowiącego kolizję z ciągiem pieszym, - rozebranie krawężników celem jego obniżenia-likwidacja progów, -przygotowanie podłoża pod ułożenie ciągu pieszego -wykonanie korytowania, - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej wraz z obrzeżami trawnikowymi, - wykonanie poprzez uzupełnienie trawników dywanowych, - wywóz materiałów pochodzących z rozbiórki na wysypisko śmieci wraz z opłatą utylizacyjną. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu parkingu i chodnika przy ul. Berlinga 8 zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm 3. Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm 4. Rozebranie krawężników i obrzeży trawnikowych 5. Wykonanie wykopów na całej szerokości pod nawierzchnię konstrukcji chodnika gr. 26 cm 6. Wykonanie wykopów na całej szerokości pod nawierzchnię konstrukcji drogi manewrowej i miejsc postojowych gr.63 cm 7. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 8. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego gr.30 cm 9. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm 10. Montaż krawężników i obrzeży 11. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej POLBRUK gr. 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej. 12. Wykonanie nawierzchni drogi manewrowej i miejsc postojowych z kostki betonowej POLBRUK gr.80 mm na podsypce cementowo-piaskowej. 13. Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr.do 110 mm przy istniejących kablach NN. 14. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych, włazów kanałowych i studzienek telefonicznych. 15. Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Zadanie nr 3 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi dojazdowej, parkingu i chodników przy ul. Witosa 36/38 zgodnie z projektem wykonawczym. Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych 2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych gr. 12 cm 3. Rozebranie chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm 4. Rozebranie krawężników i obrzeży trawnikowych 5. Wykonanie wykopów na całej szerokości pod nawierzchnię konstrukcji chodnika gr. 26 cm 6. Wykonanie wykopów na całej szerokości pod nawierzchnię konstrukcji drogi manewrowej i miejsc postojowych gr.63 cm 7. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 8. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego gr.30 cm 9. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 20cm 10. Montaż krawężników betonowych 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych 11. Montaż obrzeży betonowych 20x6 cm. 12. Humusowanie skarp z obsianiem trawą. 13. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej POLBRUK gr. 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej. 14. Wykonanie nawierzchni drogi manewrowej i miejsc postojowych z kostki betonowej ,POLBRUK gr.80 mm na podsypce cementowo-piaskowej. 15. Ułożenie rur osłonowych z PCV o śr.do 110 mm przy istniejących kablach NN. 16. Regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych, włazów kanałowych i studzienek telefonicznych. 17. Powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna. Zadanie nr 4 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu chodnika przy ul. Zagórnej 17 Zakres przedmiotu zamówienia: 1. Rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 2. Rozebranie krawężników i obrzeży chodnikowych 3. Wykonanie wykopów na całej szerokości pod nawierzchnię Konstrukcji chodnika gr. 25 cm 4. Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki 5. Wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego i podbudowy z kruszywa łamanego. 6. Montaż krawężników i obrzeży 7. Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej POLBRUK gr. 60 mm na podsypce cementowo-piaskowej. zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania(części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 4. 3. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. Wymaga się udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami - dotyczy zadania nr 1-4 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: zad. 2 - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), zad.3 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale XI SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach